Idag är jag förbannad därför att...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Cheyer är konstiga killar, dom är som eljest...

Jag är förbannad för att han inte hör av sig han som har en annons ute på blocket, jag mejlade för två dagar sedan och ställde lite frågor, men har inte fått svar än.

Jaja, jag får väl ringa i morgon istället

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag är förbannad för att det bara finns en av dig.. Världen skulle bli en bättre plats med några till! :mad:

Japp, jag hävdar att det borde finnas en i varje stad, det finns nog inte plats för fler felparkerade skräpbilar än så... :D

redhat

Medslem
Gick med
16 Jan 2008
Hoj
Honda Hornet 900F -2002
Idag är jag förbannad för att jag vaknar klockan 11:45 och inser att jag just missat en deltenta som började klockan 10:15. Och inte nog med att jag missade skiten, jag hade nog banne mig klarat den galant om jag gjort den också. Hur gick det här till? Jag vaknade för 7 på lördagen och före 8 på söndagen och så sover jag till 11:45 idag? hu? :huvet

Nu blir det att vänta till våren 2009 för att kunna göra den nästa gång och inte kan jag vara arg på någon annan än mig själv heller. :mad:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Idag är jag förbannad för att jag vaknar klockan 11:45 och inser att jag just missat en deltenta som började klockan 10:15. Och inte nog med att jag missade skiten, jag hade nog banne mig klarat den galant om jag gjort den också. Hur gick det här till? Jag vaknade för 7 på lördagen och före 8 på söndagen och så sover jag till 11:45 idag? hu? :huvet

Nu blir det att vänta till våren 2009 för att kunna göra den nästa gång och inte kan jag vara arg på någon annan än mig själv heller. :mad:

Dagens ungdom.. Inget ansvar, bara nöjen.

sportbike

Guest
För att lås inte hjälper,det triggar snarare tjuven att forsera det.
Kom till jobbet å skulle låsa upp grindarna som vanligt,men grindarna låg på gatan helt förvridna,och nån stackare har blivit av med bilen,så klart.

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Idag är jag förbannad därför att jag plockade ut obegränsat A igår, och är så sjukt karatesnuvig att jag förmodligen får låta viffern stå (var lite vinglig igår med under körprovet, men det plockade nog bara bort lite nervositet).

Men jag är uthyrd till kund på specialuppdrag, där allt står och faller med mig, så jag kan inte sjukskriva mig och barrikadera soffan heller. :gnissla

Elände, bara man frisknar till kvickt, jag vill åka båge!

/J

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
- Hoppsan jag glömde visst lägga på momsen på din tröjbeställning, fast du har ju fått rabatt ändå & vi tar betalt innan tryckning glömde jag visst säga.

Hur fan kan man behålla/få kunder när man är så jävla snurrig???:confused:

Härligt att få 2st månads betalningar på försäkringen av hojen :huvet
:vattenochbröd

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
I höstas spanade jag in en beggad hoj på en av våra stora hojbutiker. Jag går å funderar hela vintern och bestämmer mig för att det är dags att gå vidare.. För någon dryg månad sedan ser jag att hojen fortfarande är till salu och samma butik har dessutom ett ytterligare beggat exemplar av just den modellen...

Således har de haft två "likadana" 07:eek:r till salu i flera månader och igår blev det så gott som klart med försäljningen av min hoj.

Idag ringde jag därför hojbututiken för att anmäla mitt intresse för de hojar de har till salu......
...Vad får jag höra:
- "Jag sålde BÅDA hojarna IGÅR!!"

WTF!!!! :huvet

Hojarna har varit till salu i månader och så säljs de dagen innan jag hinner köpa skiten. :mad

Last edited:
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...