Idag är jag förbannad därför att...

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Att de skulle betala faktura verkar vara en efterhandskonstruktion, en optimistisk sådan. Kan inte säga från vem utav dem.

Bokar man in ett jättesällskap bör det inte vara något problem att vare sig begära eller betala lejonparten i förskott. Vill inte kunden gå med på det kan denne försöka boka in sig annorstädes. En signal så god som någon.Krögarna borde av självbevarelsedrift pitcha varandra om något/någon är suspekt.

Gick ju finfint att porta folk som inte vaxxat sig under pandemin.

Döma honom verkar onödigt eftersom han ändå kommer begå nya brott. Bättre jaga någon gamling som gjort fel med bostadstillägget. Annars finns det säkert en romsk domstol som kan fria honom. Krögaren kan ju ha tvingat honom, eller kan antas ha tänkt något kränkande.

Kan vara hörsägen för jag minns inte var jag såg det. Mannen ska alltså ha ansökt om skadestånd... Den här storyn berättar sig själv.

Med tanke på att det handlar om en som sysslar systematiskt med upprepade bedrägerier borde det väl räknas som grovt bedrägeri med fängelse.

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Att de skulle betala faktura verkar vara en efterhandskonstruktion, en optimistisk sådan. Kan inte säga från vem utav dem.

Bokar man in ett jättesällskap bör det inte vara något problem att vare sig begära eller betala lejonparten i förskott. Vill inte kunden gå med på det kan denne försöka boka in sig annorstädes. En signal så god som någon.Krögarna borde av självbevarelsedrift pitcha varandra om något/någon är suspekt.

Gick ju finfint att porta folk som inte vaxxat sig under pandemin.

Döma honom verkar onödigt eftersom han ändå kommer begå nya brott. Bättre jaga någon gamling som gjort fel med bostadstillägget. Annars finns det säkert en romsk domstol som kan fria honom. Krögaren kan ju ha tvingat honom, eller kan antas ha tänkt något kränkande.

Kan vara hörsägen för jag minns inte var jag såg det. Mannen ska alltså ha ansökt om skadestånd... Den här storyn berättar sig själv.
Jo det ska vara en av de "kringresande" men är inte säker. Så precis att anmälan faktiskt inte är nerlagd polisen säger att det verkar ha dubbelregistrerats och den ena som tagits bort

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
20240109-184818.jpg

gundj

Gubbe
Gick med
3 Sep 2019
Hoj
Ducati 900SSie, Multi 1000S DS, 1098S, Suzuki GSX1100EF -84, Honda 900F -81
Förborra? Är det förspel det?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Säsongens brottningsmatch med 8x12 meter presenning är vad det var.

Gick hyfsat.

Utfallet beror ofta på hur snål man var när man köpte pressenningen.
Jag har några "biltema" typ pressenningar av olika tjocklek, rent generellt är inte dom kul att hantera i kyla, och någon har till och med spruckit.

Sedan har jag en gammal pressenning från en lokal kapellfirma här i stan.
Den är mjuk och böjlig och funkar perfekt även i -37 och har hållit i 40 år.

Förmodligen är den full med kemikalier som gör grodor homosexuella (makes the frogs gay, för er som inte fattade refernsen) men den har fungerat längre än något annat, och det måste ju vara en miljövinst också?

A13usaonutL._CLa%7C2140%2C2000%7C613YBdKrFYL.png%7C0%2C0%2C2140%2C2000%2B0.0%2C0.0%2C2140.0%2C2000.0_AC_SX425_.png

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Nja, tror inte det säljs dom riktiga skräppressarna i denna storlek men visst det är ingen tjockare sak av den enkla anledningen att man ska orka hantera eländet utan vinsch =)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Inte ens hoj ,halka o slog undre bröstet förra veckan - en vecka pina o sen över nästan.

Är väl en månad till total läkning för dom flesta

Härlig tid första 5 dagarna kan jag informera

....
Kan berätta att det var lite drygt att ha knäckt revben på båda sidorna när man var inlagd på sjukus och syrrorna kom och bytte sida man sov på varannan timme.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år