Jens äter morötter precis varje dag i veckan. Han gillar även broccoli, gurka och blomkål.
View attachment 497164
View attachment 497165
Kelpie?
Kommer ihåg när jag köpte ett par bromsok till en Subba från Autodoc, valde just Brembo för var det man kände igen. Tjena, kom två misshandlade ej oöppnade Brembokartonger. Visserligen rätt ok men inte en tillstymmelse till Brembomärkning, dom var på sin höjd nya men kan lika gärna varit renoverade motsvarighet till Biltema =/ Var inte så farligt dyra åtminstone, kanske dragit örona åt sig av det men men.
Beställde en annan gång belägg från Skruvat, även det Subaru och fick fel vilket jag såklart upptäckte med nedriven broms. Retur inga problem och valde istället andra alternativet som fanns, denna gång kollade jag naturligtvis klotsens "sprängskiss" vilken stämde överens med bilden jag tagit innan återmontering av dom gamla. Nedriven broms igen.. fel belägg Kuken! Kunde varit fiffig nog att kontrollerat innan men ja, så blev det inte. Ringde nu till Skruvat och svor, förklara bestämt att artikeln inte stämde överens med deras bilder på hemsidan. Retur och återbetalning fungera smidigt men var det enda.
Vad i helv... skulle jag hitta på nu för snabb lösning då fundera jag. Kom på att jag kunde leta reda på trovärdigt artikelnr/EAN minns inte och kolla om det gick att krossmatcha. Jajjemen och den fanns listad hos Biltema för det märket/modell jag inte minns. Aldrig köpt broms därifrån men var ute efter en easy fix som sagt.
Subaru originaldelar är satdyra i Svedala, minns när jag skulle köpa halvsats skorssten och knalla in till Subaru för att det var halvsvårt att hitta annat. Dom hade för det första ingen halvsats utan reservdelskassörn fick plocka ihop rubbet i lösvirke. Det landade på 10-12 tusen pengar vill jag minnas, tja då. Var såpass att han själv blev röd i ansiktet och skämdes över priset. Jag tacka för hjälpen i,a,f. och fick sprängskissen för hela skorstenen utskrivet så jag lättare kunde leta efter alt.
Slutade med någon bra skum källarlokal bredvid Globen, Balkans kött & video-känsla på riktigt. Kyffe till entré och sedan ett större rum bakom där det låg kartonger och lösa rör/dämpare över hela golvet. Frågade om inventeringen var enkel men det visste han nog inte vad det är.
Förmodligen inte original livslängd men hygglig passform/lättmonterat och det var billigt på riktigt, typ knappt 1500 pengar.