Tyckte det var en god idé att rensa luftintaget på sågen, ser ut som det endast är att lossa handtaget för att pillra upp kåpan. Jaha vad är det för torx där nere i djuphålet.. !? Insex, men för helvete.. får apsinne snart. Bokstavligen alla övriga grundare skruv är torx. Kollar biltema först bara för att se vad dom där vikbara seten kallas, vikbar. F.ö. bra många insektssaker som dyker upp när man söker insex, hm undrar om det gäller omvänt också? Jajjemen, ingen dumskalle som skapat den där sökalgoritmen.
Lokala brädgården får jag även träff, dock inte på insekts
Bra, nä dom stängde för 10 min sen.. hjulas hade fått en stjärna "Sprack första gången" och set om 3st jag inte behöver. Nehepp.. just det muminhandeln också, jodå äkta Ironside för dubbla pengen mot temat men det äter bempan upp så kan lika gärna välja ekoGretaalternativet. Saldo och öppet är det, också.
Jo jag har 1000 bits men långa var knappt uppfunna när dessa var standard om man inte köpte en 120 mm på tools för 140 pengar styck, true story. Fanns dom där överhärdade kantiga tjocka också i exklusiv plåtask med formpassad glassplast i som alltid gick av när man behövde det som minst, hade inte gått ner i hålet heller. Testade med smalaste förlängaren jag kunde frambringa men för stor, varför tillverkar dom inte en supertunnväggig av borförstärkt pansar 600 kryptonitstål? Skulle jag lätt lägga en tvåhundralapp på.
Hittar inte reservhundväskan till Alfred heller och han skulle garanterat hoppa ping pong i bilen annars, utöver att det är dåligt hundmanér utan
Så nu får dom sitta hemma och ha tråkigt.
Skitsöndag.