Ja men det var ju 7 resor värre när tunneln va stängd, hur jag än gjorde hamnade jag i zinkensdamm..Jag var tvungen att köra bil på söder idag För att komma dit jag ville, var jag tvungen att köra mot enkelriktat, köra i bussfil och köra på cykelbana vå ggr.. Jämna söder med backen och försök igen
Hur lyckades du?För att jag tappade ljuddämparen på väg hem från Lelleträffen...
*Klantarsle...*
Ditt inlägg fick mitt inlägg om dåligt väder att kännas väldigt patetiskt.
Regn kan man alltid resa ifrån. Gör något positvt av det, regn är bra för håret.
Regn är bra för mycket, men för håret???
Om man har nåt,ja
...För att jag sålt min själ i onödan!
Allow me to explain...Jag är man. Gammal, grådaskig och småfet, men ändock MAN. Som man är man genetiskt programmerad sedan miljontals år att hata allt som har med IKEA att göra. Jag har också en kvinna, och som alla vet är kvinnors främsta genetiska egenskaper tuttar och ondska (män är från Mars, kvinnor är från helvetet). Denna onda kvinna har ibland tvingat mig att stick i stäv mot vad mina gener skriker åt mig besöka IKEA. Detta kan jag, med hjälp av tunga doser sprit, leva med. Det jag inte kan leva med är att tvingas registrera mig på en sida med det totalt självemotsägande namnet "IKEA-fans" för att ladda ner en beskrivning till en säng vi sålt och som köparen hade besvär att få ihop utan monteringsanvisning. Världen är sjuk...
Visa att du är en man,skruva ihop sängen på ditt sätt.
Visa att du är en man,skruva ihop sängen på ditt sätt.
Kan ingen uppfinna ett piller som gör att man varken behöver sova eller äta på flera veckor?
Det finns redan
Då får du gärna tipsa mig om vart jag hittar dem för det där svaga skiten som folk kallar för amfetamin gör ju varken till eller från, inte ens när jag blandar det med kokain
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |