Idag är jag förbannad därför att...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För att jag tappade ljuddämparen på väg hem från Lelleträffen...
*Klantarsle...*
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jag var tvungen att köra bil på söder idag :mad: För att komma dit jag ville, var jag tvungen att köra mot enkelriktat, köra i bussfil och köra på cykelbana vå ggr.. Jämna söder med backen och försök igen :fakta
Ja men det var ju 7 resor värre när tunneln va stängd, hur jag än gjorde hamnade jag i zinkensdamm..
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Regn är bra för mycket, men för håret???

Badat mycket i insjöar och i regnvatten och håret blir alltid väldigt mjukt av detta :).

Om man har nåt,ja :D

:huvet Att jag inte tänkte på det, har ju t om en hemma utan hår, nu får jag skärpa mig :mad:. Tack för att du fick mig att skratta, det behövde jag:)

:mad: på tjejen som röt till på förare på KTM som tyckte att han hoj väsnades för mycket, det var ljuv music i mina öron..morr :mad: till skillnad mot hennes skrikande.
 
Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
...För att jag sålt min själ i onödan!:mad:

Allow me to explain...Jag är man. Gammal, grådaskig och småfet, men ändock MAN. Som man är man genetiskt programmerad sedan miljontals år att hata allt som har med IKEA att göra. Jag har också en kvinna, och som alla vet är kvinnors främsta genetiska egenskaper tuttar och ondska (män är från Mars, kvinnor är från helvetet). Denna onda kvinna har ibland tvingat mig att stick i stäv mot vad mina gener skriker åt mig besöka IKEA. Detta kan jag, med hjälp av tunga doser sprit, leva med. Det jag inte kan leva med är att tvingas registrera mig på en sida med det totalt självemotsägande namnet "IKEA-fans" för att ladda ner en beskrivning till en säng vi sålt och som köparen hade besvär att få ihop utan monteringsanvisning. Världen är sjuk...:huvet
 

sportbike

Guest
...För att jag sålt min själ i onödan!:mad:

Allow me to explain...Jag är man. Gammal, grådaskig och småfet, men ändock MAN. Som man är man genetiskt programmerad sedan miljontals år att hata allt som har med IKEA att göra. Jag har också en kvinna, och som alla vet är kvinnors främsta genetiska egenskaper tuttar och ondska (män är från Mars, kvinnor är från helvetet). Denna onda kvinna har ibland tvingat mig att stick i stäv mot vad mina gener skriker åt mig besöka IKEA. Detta kan jag, med hjälp av tunga doser sprit, leva med. Det jag inte kan leva med är att tvingas registrera mig på en sida med det totalt självemotsägande namnet "IKEA-fans" för att ladda ner en beskrivning till en säng vi sålt och som köparen hade besvär att få ihop utan monteringsanvisning. Världen är sjuk...:huvet

Visa att du är en man,skruva ihop sängen på ditt sätt.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
För att dygnet bara har 24 timmar och att det bara går 7 dagar på en vecka :mad:
Idag hade jag räknat med att hinna göra dubbelt så mycket som jag verkligen hann göra och morgondagen går väl inte ett jävla dugg bättre antar jag.
Kan ingen uppfinna ett piller som gör att man varken behöver sova eller äta på flera veckor?
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Då får du gärna tipsa mig om vart jag hittar dem för det där svaga skiten som folk kallar för amfetamin gör ju varken till eller från, inte ens när jag blandar det med kokain :näsblod

ecstasy-300x294.jpg


:ätapiller
 

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
För att första dan på semstern:

1) Det regnar
2) Jag åt kyckling, fick ett ben i halsen, var tvungen att sövas på Karolinska för att de skulle operera ut det. Tog endast 22 timmar...
3) Mitts SATS-paraply som jag tränat 24 ggr för att få pajade

Ingen bra dag igår.

Idag när jag blev utskriven skulle jag i alla fall använda paraplyet och när jag fällde upp det sprättade den trasiga pinnen med fjäder stenhårt rakt på snoppen. Det regnade även idag...

/Syr goppe
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top