Idag är jag förbannad därför att...

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
fyfan
Parkeringsvakter, jag får aldrig böter. ALDRIG. För att jag betalar. Oftast. Nu var det slut på mynt, hade bara högre valörer med mig. Gick iväg för att växla, en t&r promenad på 7 minuter. Pytsar i pengar, kommer fram till bilen, men ser då att Qparkvakten gasssar iväg fort som fan och självklart hittar jag en gul jävla smörpapperslapp under vindrutetorkaren.

7 minuter, 475kr fattigare och på bolaget var ölhelvetet slut så jag fick åka långt åt helvete för att hitta den.
 

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Svealand
Hoj
-
Finska Pingstkyrkan har någon form av väckelsemöte nedanför min balkong. Trodde först att Alkisarna hade hittat Jesus,men det var något helt annat.
Man blir förbannad.
 

Alle_gbg

Ny medlem
Gick med
2 May 2009
Ort
Götet
Hoj
Thundercat -98
för att bussarna slutade gå kl 15. och det är svårt att hitta chaufför idag, och att mitt batteri på hojen la av kl 23igår jippi. Jävla skit. Skål på er iaf =)
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
...gaffeln på Adventuren både glappar och läcker och jag har bara packboxar hemma. Fan.
 

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Liljeholmstorget
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Inbrott i skåpbilshelvete... Jag skulle lätt betala värdet jag blev av med för att få hålla ett strupgrepp på tjuvjäveln! glad midsommar på dig oxå helvetes förbannade tjuvhelveteeeee!!!!!!!!!! Hoppas du har nytta av skruvdragaren... Kanske du kan dra ihop en galge så att du kan hänga dig själv!!!:mad:
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
För att jag inte har kunnat sova en blund inatt och är på pissigt jävla humör och bara vill hem och krypa ner under täcket och inte prata med någon. Helst av allt skulle jag vilja avreagera mig och slå på något eller någon. *suck*
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
För att jag var på AC/DC igår och innan spelningen så var vi på något jävla skitställe som hette "Berså" och de påstods servera mat där men det jag fick var knappast värt att kalla mat :mad:
Dessutom hade de mage att ta betalt för groggarna jag bad om, fast de inte ens blandade dem med riktig cola 2X :mad:

Och själva AC/DC var bara onödigt att gå på efter att ha varit på deras senaste spelning i globen, här nere i Göteborg var det bara ännu äckligare människor att stå och trängas med.

Så, nu ska jag bli lite gladare så fort mitt blodsocker har uppnått normala nivåer...
 

Fräd

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2005
Ort
Örebro
Hoj
Japanskt och Österrikiskt
... för att det är lagom enduroväder ute men jag kan inte köra eftersom jag vurpade i lördags. Kan inte springa heller för jag fick ett skavsår modell grande av att knata i skogen med dom där äckliga stövlarna från hemvärnet :mad:
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Tror inte det då jag för bara en stund sedan tuggade tuggummi, gick OCH tog upp nycklarna ur fickan SAMTIDIGT!

Ja, det är väl typiskt cheyigt att ha koordninationsförmåga? :va

Vi får nästan avgöra detta med en kontrollfråga:
- Vem därhemma hos er äger fjärrkontrollen på kvällarna?
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top