Idag är jag förbannad därför att...

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Därför att jag käka salmiakgodis till frukost - massa.

Salmiakgodis är laxerande utav bara fan,man har inte skitit på en vecka.

Sen tar man på sig mc stället o vid mcen känner man sig skitnödig - men tänker - ja hinner skita sen...

Well...

Nån sekund senare ligger nästan typ en halv spann me skit
nånstans där de inte skall vara.

Fan också
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
för att jag hade hoppats på att jag bara behövde få en vaxpropp utdragen, nähäpp örongångsinflamation :huvet

allting känns lite virrigt när man är döv på ena örat :va
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Well...

Nån sekund senare ligger nästan typ en halv spann me skit
nånstans där de inte skall vara.

Fan också

Du sket alltså på dig, och du erkänner det på ett öppet forum? Starkt jobbat, själv hade jag gått i terapi för att inte kännas vid fadäsen :D
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jävla förmyndarmentalitet som infunnit sig på Youtube. Varåvarannat klipp har ju en "detta ljudspår har blivit raderat p.g.a. upphovsrättsskäl". Orka.
 

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Skulle byta en glödlampa. I inplastad förpackning med tio st OSRAM 60w låg istället 25w märkta IKEA. Nu är det dunkelt i badrummet. :(
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Jag igår var på Ring Knutstorp och kollade racing. 6 timmar utan solskyddsfaktor för att det inte är manligt.
Idag går jag omkring med sänderbrända smalben och piper som en liten flicka och får noll sympati av sambon. :yoparty
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Min polare fick bilstereo för 30k stulen:mad:Jävla tomtar.. "Tack för sakerna" hade dom skrivet på rutan.. :mad: Då era långfingrade äckel!

Så nu vetefan om han har råd med garage hyran, så jag får dubbelhyra vilket jag inte har råd med..:(

Så får någon erbjudande om att köpa b2 steg och basar så pma mig..:cdevil
 
Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jag igår var på Ring Knutstorp och kollade racing. 6 timmar utan solskyddsfaktor för att det inte är manligt.
Idag går jag omkring med sänderbrända smalben och piper som en liten flicka och får noll sympati av sambon. :yoparty

Ge henne en omgång i tvåan så får vi se hur stöddig hon är sen.

Jag brände mig satan på axlarna idag men jag har åtminstone lyckats tvinga min hona till att smörja in mina axlar med aftersun och sen satte jag mig framför ac'n i sovrummet och kylde lite mer :brinnerup

Sen så gjorde jag en klassiker idag, klev på en kratta som träffade klockrent i pannan så att jag såg stjärnor och nu har jag ett djävulshorn på ena sidan :mad:
 

precious79

Ny medlem
Gick med
17 May 2009
Ort
Där det alltid blåser
Hoj
En puma
Ge henne en omgång i tvåan så får vi se hur stöddig hon är sen.

Jag brände mig satan på axlarna idag men jag har åtminstone lyckats tvinga min hona till att smörja in mina axlar med aftersun och sen satte jag mig framför ac'n i sovrummet och kylde lite mer :brinnerup

Sen så gjorde jag en klassiker idag, klev på en kratta som träffade klockrent i pannan så att jag såg stjärnor och nu har jag ett djävulshorn på ena sidan :mad:

Oddsen verkar inte vara på din sida... :krama
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Oddsen verkar inte vara på din sida... :krama

Det är de aldrig, tydligen :(

Nu har jag varit när att lemlästa en person då idiotfan gasade på med sin äckliga jävla 66:ans Mustang när jag skulle köra om honom. Till råga på allt så fick jag möte och idioten satt och log men till slut släppte han in mig framför honom. Nu i efterhand ångrar jag att jag lyssnade på min sambo som hindrade mig från att ställa mig rakt över vägen och hämta fälgkorset i bakluckan.
Antagligen så bor idioten i stan och får jag se hans fula Mustang (inte ens en GT!) så kommer jag nog överväga att repa sönder huven på den :mad:
 

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
-------
Det är de aldrig, tydligen :(

Nu har jag varit när att lemlästa en person då idiotfan gasade på med sin äckliga jävla 66:ans Mustang när jag skulle köra om honom. Till råga på allt så fick jag möte och idioten satt och log men till slut släppte han in mig framför honom. Nu i efterhand ångrar jag att jag lyssnade på min sambo som hindrade mig från att ställa mig rakt över vägen och hämta fälgkorset i bakluckan.
Antagligen så bor idioten i stan och får jag se hans fula Mustang (inte ens en GT!) så kommer jag nog överväga att repa sönder huven på den :mad:


Jag får intrycket att det börjat rycka lite i den berömda pannvenen... :D
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag igår var på Ring Knutstorp och kollade racing. 6 timmar utan solskyddsfaktor för att det inte är manligt.
Idag går jag omkring med sänderbrända smalben och piper som en liten flicka och får noll sympati av sambon. :yoparty

:rofl

Sen så gjorde jag en klassiker idag, klev på en kratta som träffade klockrent i pannan så att jag såg stjärnor och nu har jag ett djävulshorn på ena sidan :mad:

:rofl:rofl:rofl
 
Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Hade en helt sanslös dag i går, när jag har otur så har jag det tio gånger om känns det som. Tre helt osannolika händelser hände inom loppet av 30minuter :död

1) Blev inlåst på jobbet. Kom ut genom första dörren, den andra men inte den tredje, där krävdes det nyckel och man kunde inte öppna innefrån. Problemet var nu bara att den andra dörren var igenslagen och kom inte ut där heller. :huvet Har lite cellskräck så jag började banka och fäkta med armarna men ingen av dem 6-7 personerna som gick förbi den första dörren hörde eller såg något. Fick lösa det genom att ringa min chef som fick ringa uppdragsgivaren som fick någon att öppna åt mig.

Väldigt smart med dörrar som inte går att öppna innefrån om det börjar brinna :mad:

2). Väl ute gåendes på trottoaren kom en lös hund utspringandes från en port. Jag var redan arg och en liten ettrig hund runt benen var det sista jag ville ha. Ägaren lät hunden fortsätta springa runt mina ben då "hon är ju en valp och så snäll". Spela roll, jag vill inte ha en lös främmande hund runt mina ben men det verkade hundägaren ha svårt för att fatta.

3) Vid påstigning av bussen, där jag självklart hade missat den ordinarie avgången, gjorde busschauffören en rivstart innan jag hann sätta mig vilket resulterade i att jag föll framstupa och slog i knät i golvet.

Knät är fortfarande rejält svullet och har ont som f*n så nu blir det pappersarbete på jobbet ett tag.:mad:

En helvetesdag som sagt, glad att den är över och nu kan det bara bli bättre.

:fyllisar x flera.
 
Last edited:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top