Idag är jag förbannad därför att...

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Ja
Glad i hågen susar jag förnöjt igenom de Sorundska landskapen. Vinden pinar mitt hår och solen skiner sådär alldeles lagom mycket.
Strax innan min favoritkurva krämar jag på lite extra och ropar "nu jävlar ska det bli åka av".
Och vad möts jag av???
10 motorcyklar med förare på permission från särskolan. Ligger dom inte och gnider asfalt i mitt körfält så slickar dom mitten.
Jag får snällt kliva åt sidan och med knapp styrfart ta mig runt kurvan.
Nog för att mina empiriska undersökningar har lett till denna slutsats tidigare, men jag kan bara ånyo konstatera att en liten, liten, liiiiten gnutta trafikvett är för mycket begärt.
Jag blir förbannad!!
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Myggdjävlarna som intagit Uppsala city...mitt enda säkra tillhåll i alla år..man hade alltid stan. Icke nu mer. Det är fan myggtätare än Östervåla nu :näsblod
I natt skall dom inte få en milliliter blod av mig ivf...:brinnerup

just ja jag glömde gnälla på hettan...och att jag inte kan ha öppet överallt som jag brukar för myggen :mad::huvet

Ja jag är allergisk mot dom och får blaffor som håller i sig flera veckor..orka
 

Bifogat

  • myggnät.jpg
    myggnät.jpg
    24.9 KB · Visningar: 38

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Fått två lata sommarjobbare på halsen som inte ens orkar lyfta en trampcykel från ett släp:huvet Och alla dessa 5-minuterspauser som skall tas med tajta intervaller:mad:
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Om du köper en ac och sätter den på 15 grader så försvinner både värmen och myggorna :tummenupp
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
jag blir så förbannad på sådana as..som bokstavligt talat, utan att överdriva ett skvatt, blir as sur på en för att man satte sin arm runt hans tjej när jag hon och hennes kompis sjöng kareoke!.. Fick världens mest jävla korkade sms om hur "dålig stil" det var av mig.

Inte nog lyckas samma kille manipulera sin tjej (som har dåligt självförtroende) så hon inte fattar att hon kan få så jävla mycket bättre, och klaga på henne om saker som att "du har för kort kjol". Utan också så försöker han dra in mig i skiten nu!

Vill just nu bara slita av mig håret och skrika som ett jävla as för att det så fel, puckat, pantat, orättvist mot henne men också för att den bruden inte kan fatta hur jävla dum i huvet hennes kille är!:6surkart
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Ja jag är allergisk mot dom och får blaffor som håller i sig flera veckor..orka

Pallra sig iväg till Apoteket och fråga snällt efter vilken receptfri allergimedicin du ska köpa. Dottern har samma problem med mygg, funkar för henne iaf!:tummenupp
 

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Ort
X
Hoj
Nej
en gubbe (i en cittra, tror han dragit ner baskern lite väl långt) nitade framför mig och började backa för att komma tillbaka till p-fickan han missade. Kolla backspegel? Non, jamais!
 

pinku91

Schysst!
Gick med
7 Feb 2009
Ort
Norrköping
Hoj
Kawasaki zzr 600 (streetfightad)
Du sket alltså på dig, och du erkänner det på ett öppet forum? Starkt jobbat, själv hade jag gått i terapi för att inte kännas vid fadäsen :D[/QUOTE


:D

Det var en katastrof utan motstycke - jag lovar........
Allt åkte ut.....o ja lovar de va allt och det var mycket....:D


haha fyfan vad skön alltså! du rkänneinte en blyg fis, utn att du sket ner hela skinnställt med en veckas bajs! :banana
 

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Ort
Bromma
Hoj
MT-09 2020
gäller egentligen igår.
Posten täby skickar ut en hämtalapp.
Jag tar mig dit skitnöjd och ska plocka ut mina nya sulor som jag fått gratis.
-Ehh nä asså det här paketet finns inte här, det är på postens cputhämtning som bara har öppet vardagar. det har liksom fastnat där.
- Aha men det står ju hämtas på posten hemköp PÅ LAPPEN!!!

Jävla invaliiiidos som jobbar där, varför skickar man ut en lapp om det inte finns på rätt ställe?!?! Jag jobbar på vardagar och kan fan inte hålla på o åka till täby titt som tätt.
 

dude_822

Ny medlem
Gick med
11 May 2009
Ort
lilla edet
Hoj
honda 929cbrr fireblade
dödslängtan???

Nu vill jag inte vara en moralkärring, Men ligger o kör emot rollsbo (kungälv) då kommer de en jevla rövnöt i fullaste karriär o bränner om på insidan på två bilar, tror jag sett han innan oxå... nu hade han en blå eller grön v 70. förra gången jag såg han körde han en 740 av nåt jävla slag, då blåste jag förbi han när han fortfarande körde lungt efter de så dränkte han indianerna o kanoten flöt iväg...
Gör precis samma grej igen med ingen som helst hänsyn te någon.. jag la ner det racet dock vill ju fään inte döö på kuppen. :näsblod
 

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Tillfälligt avbrott
Tomas Ledin lirar på Sofiero just i detta nu, men fyfan för Tomas Ledin!! Jag bor drygt 500m från detta spektakel, tillräckligt nära för att höra 5000 småbarnsmorsor stämma in i "deeen fliiickan gör allt föör att göööra mig licklig"

Fyfan för Tomas Ledin..
 

sportbike

Guest
Tomas Ledin lirar på Sofiero just i detta nu, men fyfan för Tomas Ledin!! Jag bor drygt 500m från detta spektakel, tillräckligt nära för att höra 5000 småbarnsmorsor stämma in i "deeen fliiickan gör allt föör att göööra mig licklig"

Fyfan för Tomas Ledin..

Starta hojen och ge igen :yoparty
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top