Idag är jag förbannad därför att...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Ja, det är väl typiskt cheyigt att ha koordninationsförmåga? :va

Vi får nästan avgöra detta med en kontrollfråga:
- Vem därhemma hos er äger fjärrkontrollen på kvällarna?

Vad fan snackar du om!? Tjejer har varken koordinationsförmåga, förmågan att hitta någonstans i världen, förmågan att vara tyst mm.
Jag tror att du har blivit lurad min käre vän, antagligen av din fru. Har hon sagt att det är tvärtom månne?
Hemma hos mig så är det naturligtvis jag som har hand om fjärren då min kvinna inte förstår sig på så avancerade funktioner.
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Hemma hos mig så är det naturligtvis jag som har hand om fjärren ...

Ålrajt, oron var obefogad.

De har inte gått ut med de senaste rönen i koordinationsfrågan ännu. Fi och Illusionerad Vetenskap ligger i bitter fejd som måste lösas innan vi övriga får svaren. Jag är med dig om att vi i praktiken har bättre koordination men i teorin och av gammal hävd påstås det ju fortfarande att qvinns har bättre koordination.

Lokalsinne är däremot en egenskap som aldrig någonsin tillskrivits en kvinna.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Ålrajt, oron var obefogad.

De har inte gått ut med de senaste rönen i koordinationsfrågan ännu. Fi och Illusionerad Vetenskap ligger i bitter fejd som måste lösas innan vi övriga får svaren. Jag är med dig om att vi i praktiken har bättre koordination men i teorin och av gammal hävd påstås det ju fortfarande att qvinns har bättre koordination.

Lokalsinne är däremot en egenskap som aldrig någonsin tillskrivits en kvinna.

Men du är medveten om att det KAN ha varit kvinnorna som har spridit dessa illvilliga rykten!?
Varken FI eller illusionerad vetenskap har visat tecken på en enda konkret idé som har varit till gagn för någon mänsklighet, vart som helst i universum.
Jag å andra sidan visar dessa tecken dagarna i ända, och det är ju bevis nog.
Och du måste ju ändå hålla med om att det vore rätt komiskt om kvinnorna mot förmodan ändå hade bättre koordination än oss män, med tanke på att de knappt hittar tillbaka till köket numera.
 

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
fyfan
Tror inte det då jag för bara en stund sedan tuggade tuggummi, gick OCH tog upp nycklarna ur fickan SAMTIDIGT!
Men att vara förbannad är en rättighet, inte en kvinnlighet.
Nu blir jag förbannad för att ni båda två verkar vara efterblivna. Koordination och simultanförmåga är inte samma sak.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Nu blir jag förbannad för att ni båda två verkar vara efterblivna. Koordination och simultanförmåga är inte samma sak.

Men ditt pucko, jag hittade ju hem! Simultanförmågan vet ju alla att det är något som endast förekommer hos det manliga könet så det behövdes ingen tydlig förklaring.
 

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Båstad
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
...alla jävla bilförare på två mils radie från hufvudstaden envist vägrar åka i högerfilen!
 

Pinuppa

Hopplös
Gick med
15 May 2008
Ort
I småbarnsstök
Hoj
-
..man valt ett yrke som låser in en bland sjukt folk och pinkgula väggar från lunch till efter sängdags, när solen äntligen presenterat sig. :dummer :huvet :död :kulspruta :crash :6surkart
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
På det förbannade skitidiot-företaget INSPLANET! Antagligen sämsta tänkbara företag EFTER fordonsvärderingen. Antagligen samma blåsta ägare.
Var upp till sthlm nyss och köpte en bil och skulle försäkra den och kollar då med insplanet och ser att den de rekommenderar är dyrare och ger sämre avtal för mig som kund jämfört med en annan som "inte var avtalskund" med insplanet. Inga mutor betyder det.
Nu skickade jag ett ilsket mail till idioterna och jag kommer baktala dem så länge jag orkar ända tills jag får en offentlig ursäkt eller åtminstone en Dajm skickad till mig på posten :mad:

HATA INSPLANET!

Ps: Det blev Länsförsäkringar som var billigast i vanlig ordning. Men 2100:-/år för en sketen R5 GTE, det är ju hutlöst :(
 

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Ort
home is whare i duschrunkar
Hoj
gixxah sevenfifteh
Polarens puckade tjej käkade upp ALLA kakor som var kvar som jag hade tjöpt! Hon kunde inte spara EN ENDA åt mig? :mad:
På riktigt den mest osmakligt egoistiska brewdjäveln jag har träffat! Bra val kåmpiss!!!1111
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Polarens puckade tjej käkade upp ALLA kakor som var kvar som jag hade tjöpt! Hon kunde inte spara EN ENDA åt mig? :mad:
På riktigt den mest osmakligt egoistiska brewdjäveln jag har träffat! Bra val kåmpiss!!!1111

Det låter dessutom som att det är en tjockis! Du vet om att det är din plikt att varna dina kompisar när de börjat bli för seriösa med tjocka tjejer? Alltså, inget ont om tjockisar men det är just såna här problem man får dras med.
 

nsren

knasig skåne pojk
Gick med
11 Nov 2007
Ort
Kristianstad/åhus
Hoj
r6-00 nsr 125r -99
for att ja inte ar i svergie nu !! JA VILL HEM !! hatar alla dessa javla berg som finns har i norge:mad:
vill hem till platta skåne och sjunga på joddla med siv och dricka bir med polarna nu :huvet men va fan gor man nar man måste jobba :huvet
 

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Ort
home is whare i duschrunkar
Hoj
gixxah sevenfifteh
Det låter dessutom som att det är en tjockis! Du vet om att det är din plikt att varna dina kompisar när de börjat bli för seriösa med tjocka tjejer? Alltså, inget ont om tjockisar men det är just såna här problem man får dras med.

Alltså, med mina mått mätta så: Ja. Men i Sverige, idag, 2009 så räknas det det väl som normalvikt.. :gnissla
Mer skin & ben-modeller i reklamafficher åt folket! :yoparty
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Är förbannad på den j*vla orkester med norgeflaggor o grejor som blockerade stadens gator idag när man var ute med hojen:mad:
Och inkompetenta snutar som inte dirigerar trafiken sämre än en påse jordnötter:huvet
 

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Östergötland
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
Fy fan för att skruva ihop möbler:mad:
Köpte ett sätt med trädgårdsmöbler i rotting och passningen/cc-måtten är ju för fan inte i närheten att passa:huvet
Jävla skit!!111!!11
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Jag hatar att flytta! Och självklart ska man göra det när det är som varmast på året också :mad:
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top