Idag är jag förbannad därför att...

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
För att första dan på semstern:

1) Det regnar
2) Jag åt kyckling, fick ett ben i halsen, var tvungen att sövas på Karolinska för att de skulle operera ut det. Tog endast 22 timmar...
3) Mitts SATS-paraply som jag tränat 24 ggr för att få pajade

Ingen bra dag igår.

Idag när jag blev utskriven skulle jag i alla fall använda paraplyet och när jag fällde upp det sprättade den trasiga pinnen med fjäder stenhårt rakt på snoppen. Det regnade även idag...

/Syr goppe

:D:D:krama
Det fick mig att le, solly.

Hoppas du mår bättre nu, jag har ett annat reklamparaply som du kan få KRATIS!!

//Snel tAnt
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Först va jag förbannad, nu har jag glömt varför för nu kan jag bara flina. :)

För att första dan på semstern:

1) Det regnar
2) Jag åt kyckling, fick ett ben i halsen, var tvungen att sövas på Karolinska för att de skulle operera ut det. Tog endast 22 timmar...
3) Mitts SATS-paraply som jag tränat 24 ggr för att få pajade

Ingen bra dag igår.

Idag när jag blev utskriven skulle jag i alla fall använda paraplyet och när jag fällde upp det sprättade den trasiga pinnen med fjäder stenhårt rakt på snoppen. Det regnade även idag...

/Syr goppe
 

MikkE

Guest
Nästan lite förbannad på korvgubbe som har envisats med att få reda på vad en låt heter. Efter tre jävla sidor har fortfarande ingen kommit på den.. Gah!
 

Kricke

Inga vuxenpoäng
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Böhmerland 600
Har brutit en tå på fyllan. Ska man bryta nåt ska man göra nåt rejält. Det här är ju bara värdelöst:tummenner
 

Flyerflash

Kawasaki Z750
Gick med
17 Jul 2006
Hoj
Z750
För att min hoj trillade precis på uppfarten.
Fan fan fan. Hojen hämtades igår och hade gått 8 mil. Sommaren är förstörd. Mekanikerna går på semester nästa vecka.
 

TukTuk

Fullända
Gick med
16 Mar 2005
Ort
Malmö
Hoj
Hornet 606
Har brutit en tå på fyllan. Ska man bryta nåt ska man göra nåt rejält. Det här är ju bara värdelöst:tummenner

Tror jag har en spricka i gashanden. Varje backslash gör dessutom ont! :mad:

Nädå, har gjort det rejält också, det är inte bättre. Hmm, nu blev jag faktiskt lite gladare. :)
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Sövdes ner och skars i igår och har ONT som fan idag. USCH!!! Ser fan gravid ut så nu vill jag bara hem och krypa under täcket tills svullnaden gått ner. :(
 

BioCenter

Förvirrad
Gick med
26 Jul 2007
Ort
Falsterbo
Hoj
Aprilia RSV Mille
Insåg precis när jag kom hem från hojturen att jag lyckats bli av med täckbricka, mutter och böjt bulten för att justera bakhjulet. Det förklarade varför det var så satans rälligt i kurvorna :mad:
 

Alle_gbg

Ny medlem
Gick med
2 May 2009
Ort
Götet
Hoj
Thundercat -98
Insåg precis när jag kom hem från hojturen att jag lyckats bli av med täckbricka, mutter och böjt bulten för att justera bakhjulet. Det förklarade varför det var så satans rälligt i kurvorna :mad:

Vafan, precis samma som jag lyckades med herromdagen med min :yoparty har dock inte vågat kolla vad skiten kostar.
 

BioCenter

Förvirrad
Gick med
26 Jul 2007
Ort
Falsterbo
Hoj
Aprilia RSV Mille
ska in om och beställa delarna idag.
blir en ny bricka och spännare (själva saken som bulten sitter i).
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
När jag steg på tåget i morse så var det helt okej väder. Väl framme i gtb så ösregnar det. Kallt och jävligt och nu öser det ner och blåser ännu mer :huvet

I morgon kommer kommer väl skitvädret uppåt lagom till jordgubbarna o sillen hemma.:mad:

Absolut ingen ide att ha semester vid den här tiden, regnar ju varenda midsommar och/eller är svinkallt.
 

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Ort
Küngsbacka
Hoj
Yamaha XJ6
Här ska man vara snäll och låta pappa köra den nya hojen lite. Då lyckas självklart gobbafan ha sönder vajern till hastighetsmätaren:näsblod:4skrika:dummer:whip :6surkart

Dessutom pissregnar det på min semester:mad:
 
Last edited:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Skitväder!

Ska till Varberg för midsommarfirande idag efter jobbet och det ser ut som att jag tar bilen pga regnet :gnissla

Hade ju så vackert planerat att ta hojen dit.....
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Här ska man vara snäll och låta pappa köra den nya hojen lite. Då lyckas självklart gobbafan ha sönder vajern till hastighetsmätaren:näsblod:4skrika:dummer:whip :6surkart

Dessutom pissregnar det på min semester:mad:

Mycket har jag lyckats köra sönder, men aldrig en hastighetsmätarwire, hur gör man då?

Här är det strålande sol och jag ska ut och köra massor med mil....
(Bil med släpvagn) :huvet
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
För att det växer hår runt käften! Hos djuren är det tvärt om, hår på hela kroppen och kalt i båda ändarna där det kan kladda. Vi människor däremot har en halblek lekamen med hår run ballongknuten samt runt käften! :mad:
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top