Idag är jag förbannad därför att...

falken

Ska bli snabbare än Einar!
Gick med
29 Dec 2006
Hoj
Yamaha R1 -08
Tro på fan att det kräksnöar nu också!!
Inte helt oväntat, eftersom jag sålde R6'an förra året för att kunna köpa mig en snöskoter..
Då fick vi snö runt januari och man såg sporthojjar ute på gatorna kring jul!
Bytte då tillbaks till mc istället för att den säsongen är ju längre.. ja tjena.

Summering: Det är mitt fel att det snöar.. förlåt! :pannkyss

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
X-JELL
Jag är arg på ganska mycket..

Nu är det på två saker.

1. Min knepiga familj. Varför kunna inte jag få födas i en normal familj för? Dom är ju knäppa i huvvet allihopa. Psyksjuka släktingar och en massa tok, hela tiden. Jag har under många år blivit "hånad" av min pappa och bror för min övervikt. Inte så jävla kul, dom är jätte trevliga när man är själv med dom men när dom är tillsamans så är det som att det är två andra personer.
Och nu på söndag ska jag och "fira" farsdag med dom. Jag trodde vi bara skulle åka till nån resurang och äta sen kunna jag dra fort därifrån. Men nej nej, nu måsta jag hem till pappa på nån jävla middag, sen ska vi ut och gå(min pappa och brorsa älskar att vara ute och springa men det får väll dom hållas med) så då kommer väll jag att få höra gliringar under hela tiden. Vet inte om jag orkar med det, tror jag ska vara sjuk eller nått för att slippa det.
Plus att är jag hemma hos pappa måste jag träffa hans jävla sambo, en av de jobbigaste människor jag har träffat. Usch!!

2. Efter att brorsan sagt att vi skulle hem till pappa på söndag så gick jag ut och tog en promenad. Nu har det ju snöat så tro fan att jag halkar på en jävla isfläck efter kanske 200 m. Tur att ingen va i närheten för när jag ramla vart jag ännu mer arg och skrek: Fitt jävlar!
Ett ganska bra skälls uttryck har jag kommit på. Men som sagt, tur att det inte va nån i närheten av mig då för då har jag fan skällt ut dom...

Nej fy fan, nu går jag och lägger mig och hoppas att jag kan vakna upp i en annan tid.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
För att jag är så lat och igår aldrig fick tummen ur att handla mat.

I morse var både frysen och kylen tom hemma så nu sitter jag på jobbet och äter en twix till frukost :tjockis.

falken

Ska bli snabbare än Einar!
Gick med
29 Dec 2006
Hoj
Yamaha R1 -08
Jag är arg på ganska mycket..

Nu är det på två saker.

1. Min knepiga familj. Varför kunna inte jag få födas i en normal familj för? Dom är ju knäppa i huvvet allihopa. Psyksjuka släktingar och en massa tok, hela tiden. Jag har under många år blivit "hånad" av min pappa och bror för min övervikt. Inte så jävla kul, dom är jätte trevliga när man är själv med dom men när dom är tillsamans så är det som att det är två andra personer...

Varför säger du inte det till dom? Stå på dig lite.. :tummenupp

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
Såld!! Z1000-06
för att jag har fortfarande har ont i huvudet efter nu 3 dagar.. :( AJ ska snart hem och sova.. hoppas det hjälper mer än pillerna hjälper. :(

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
.. folk kör fan som ena jävla ******* rent ut sagt. Ska det vara så jävla svårt att köra bil?

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Att jag måste vänta till på måndag att få reda på om jag får lägenheten eller inte :huvet

Dominator-Rocks

Guest
Laptopjäveln la av! :huvet FAAAN!

Jag har väntat på det iofs ungjäklarna springer ju omkring som racerbilar i vardagsrummet trots ilskna:mad: tillsägningar!

Dom har snubblat över nätsladden X antal gr och jag har väntat på glapp i nätanslutningen!

Och så varte idag!

Rev isär datorjäveln och lödde om kontaktpunkterna till anslutningen och skruvade ihop den igen fortfarande glapp men mycket bättre :)

Såååå klicka på On knappen inget händer :va klickar igen å igen å igen :huvet :mad: Den är död!

FAAAN

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Det var nämligen såhär att jag jobbade på som satan på jobbet ikväll för att hinna hem och hämta ut min projektor från "posten".
Så efter att ha knatat (lånat ut bilen till tjejen) hem 2,5 km så kollade jag direkt mailen om mitt paket har landat hos Konsum och det hade det.
Klockan var dock tio i åtta då, och de stänger kl åtta så det var bara att börja springa... 2 minuter i åtta kommer jag fram till Konsums dörrar och andas ut, fan va gött nu kan jag pyssla med min nya projje ikväll tänkte jag...

Så kommer jag in och ser butikskillen stå där och stänga ner postprogrammet..
Säger till han att jag ska hämta ut ett paket, varpå han harklar sig och svarar vagt, nja jag har lite problem med datorn här...

Nöjd i hågen att jag kommit fram i tid svarar jag att det är lugnt, jag kan vänta

*han funderar lite*..du får återkomma imorgon.

Jag säger va, alltså..jag ska bara ha ett paket som ligger på hyllan DÄR (ser det framför mig), det är betalat och klart.

-Nej, jag måste ha datorn för att få ge dig paketet...

Så jag fick gå där ifrån med svansen mellan benen, besviken som fan. Så jävla sjukt att man inte ska kunna få ut ett paket utan dator ens. Jag hade ju kolli-id å leg å allt. Surkuk!

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Förbannades fartkameror på 55:an. :mad: Och förbannade mörka vinter som gör att man inte hinner se dem i tid. :mad:

Nu är det andra gången på 5 veckor som det blixtrar i skiten. Förhoppningsvis hann jag skyla ansiktet med handen tillräckligt för att det inte ska synas att det är jag. Hoppas, hoppas, hoppas!

Men man undrar ju, hur många kameror finns det i landet egentligen. Inte många har jag hört, men två ggr på samma sträcka på så kort tid :confused:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Förbannades fartkameror på 55:an. :mad: Och förbannade mörka vinter som gör att man inte hinner se dem i tid. :mad:

Nu är det andra gången på 5 veckor som det blixtrar i skiten. Förhoppningsvis hann jag skyla ansiktet med handen tillräckligt för att det inte ska synas att det är jag. Hoppas, hoppas, hoppas!

Men man undrar ju, hur många kameror finns det i landet egentligen. Inte många har jag hört, men två ggr på samma sträcka på så kort tid :confused:

De vimlar ju av dem :mad:
http://www.poidatabase.se/index.html

ladda ner till gps:en.

(allmänt tips)

Modde

KLUBBLÖS
Gick med
13 Oct 2006
Hoj
en svart fågel
För att jag bara e allmänt bitter på allt o alla och mig själv och morgontrafiken! skiiiiiiiit på allt!!!!!!! Tack för mig

Mrs. Laphroaig

Guest
Ja... förbannad på jävligt mycket just nu!
Snart rinner det över big time och jag lär fan inte ansvara för vad som sker då!

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum