Idag är jag förbannad därför att...

Cuba

Slut med töntandet!
Gick med
9 Jan 2007
Hoj
Harley-Davidson panna
Näe, dom var JÄTTEBRA!!! :tummenupp Det är våra verkstäder, man ska inte som mekaniker behöva skicka in och be om hjälp för att man inte kan nollställa en motor, kan man inte det bör man gå om fordonslinjen!! :mad: (alternativt inte släppas lös på verkstaden)

Heee ,känner igen det där. Eller be om hjälp att läsa ett elschema, eller förväxla växlingssolenoider, eller ge fan i att byta mjuvara när man byter motor, eller inte kunna beställa en kylare eller...
Tell me about it. Fan, nu blev jag på ännu sämre humör. Min idiotbank har spärrat mitt kort utan att tala om det eller tala om anledningen. Kollade nyss, finns pengar på kontot.

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Förbannad för att jag fick för mig att laga mat, vart dessutom tvungen att diska. Men det jävligaste är att jag tror jag börjar jobba på måndag efter 6mån 7dagar. Måste gå upp kl 0700 imorn sen somna om gå upp kl 1030 för att nån gubbjävel vill kolla på en skitbil!

Midswede

Mys är inte Hardcore
Gick med
19 Jun 2007
Hoj
R6 -08
Är förbannad på alla dagisfasoner på jobbet, folk får fan börja respektera varandra och inte försöka sätta dit andra för att dölja sin egen inkompetens eller hävda sig själva... grrrrrrr

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Dagen var alldeles utmärkt tills det återstod 15 minuter av arbetsdagen och jag upptäckte att våra kabiven-påsar (fettokläggdropp, dyrt och luktar illa) var på drift. Omöjligt att få tag på apoteket.

Tröttnade på att inte kunna hitta påsarna, gick hem. Bussen inställd. Hungrig som sjutton, sugen på oliver. Gick av en hållplats tidigare för att shoppa sådana.

På konsum står en väktare eftersom stället rånats tre gånger på 20 dagar av en rånare på cykel (!). Han granskar alla kunderna ingående. Kassörskorna är neurotiska. (Vad gör snutten?)

Går hem, vill duscha. Bara kallvatten. Fryser efteråt. Vill diska. Kokade vatten för detta. Ringde med frusna händer föreningens sekreterare som meddelar att JÄVLA VATTENFALL pajat fjärrvärmen. Tacktack.

Jag kan inte duscha

* hemma, vattenfalls fel
* på gymmet, ombyggnad i omklädningsrummet sen hundra år tillbaka.
* på jobbet, ombyggnad i omklädningsrummet där också.

:huvet

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Dagen var alldeles utmärkt tills det återstod 15 minuter av arbetsdagen och jag upptäckte att våra kabiven-påsar (fettokläggdropp, dyrt och luktar illa) var på drift. Omöjligt att få tag på apoteket.

Tröttnade på att inte kunna hitta påsarna, gick hem. Bussen inställd. Hungrig som sjutton, sugen på oliver. Gick av en hållplats tidigare för att shoppa sådana.

På konsum står en väktare eftersom stället rånats tre gånger på 20 dagar av en rånare på cykel (!). Han granskar alla kunderna ingående. Kassörskorna är neurotiska. (Vad gör snutten?)

Går hem, vill duscha. Bara kallvatten. Fryser efteråt. Vill diska. Kokade vatten för detta. Ringde med frusna händer föreningens sekreterare som meddelar att JÄVLA VATTENFALL pajat fjärrvärmen. Tacktack.

Jag kan inte duscha

* hemma, vattenfalls fel
* på gymmet, ombyggnad i omklädningsrummet sen hundra år tillbaka.
* på jobbet, ombyggnad i omklädningsrummet där också.

:huvet

Äh vaffan, det är gött att lukta överkörd bäver. :näsblod

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Idag är en usel dag...

Jag har bråkat med en nära vän, eller en vän som jag trodde va nära men inte alls visade sig vara det för att det va en vän, utan av helt andra anledningar...

Det suger iallafall att bråka med vänner.. :(

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag är irriterad på att alla går o simmar samtidigt i den här staden och att bassängen är fisliten och att tanter simmar först snorlångsamt och sedan i bredd och DESSUTOM ca 2 meter från kanten så man inte kan simma om dom heller :dränka

Gabor

Guest
Jag är irriterad på att alla går o simmar samtidigt i den här staden och att bassängen är fisliten och att tanter simmar först snorlångsamt och sedan i bredd och DESSUTOM ca 2 meter från kanten så man inte kan simma om dom heller :dränka

Dra dom i benen, Simma över dom, tryck ner dom , då lär dom sig att hålla undan. :mad:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM

Det där gör mig också rosenrasande, man ska hålla till höger, att det ska va så svårt att fatta :huvet och vi snabbsimmare håller oss till mitten av mortionsbanorna om "snabb"sträckan är upptagen av simföreningen.

(Skövde ska få ett äventyrsbad och flera nya banor, det är på tiden *längtar*)

:va ibland ser man folk som simmar så "upprätt" så man börjar undra om de simmar torrsim, varför simma om man är rädd för att bli blöt.:näsblod

Last edited:

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01

Men dyk, simma under dem så du kommer förbi då?

Samme

Skrotsamlare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K2, Yamaha FZR 1000 -89, Suzuki GSX 1100 -82 och en Ktm Superduke Gt -17
Dra dom i benen, Simma över dom, tryck ner dom , då lär dom sig att hålla undan. :mad:

Det ska man ge fan i, för min mor går och simmar där :mad:

Iofs så kanske hon har simvett, vad vet jag :va

Kia

Guest
Är förbannad för det är ett jäkla skitväder ute och att man dessutom tvingas ut i det. :mad: Blött, kallt och skitigt. :mad:

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati