Kia
Guest
Prova sex.. Löser de flesta "knutar"..
Då är det jävligt många härinne som får alldeles för lite......
Prova sex.. Löser de flesta "knutar"..
Hey.. Var inte ledsen, jag kan hjälpa dig!Då är det jävligt många härinne som får alldeles för lite......
Näe, dom var JÄTTEBRA!!! Det är våra verkstäder, man ska inte som mekaniker behöva skicka in och be om hjälp för att man inte kan nollställa en motor, kan man inte det bör man gå om fordonslinjen!! (alternativt inte släppas lös på verkstaden)
Lång klagosång
Dagen var alldeles utmärkt tills det återstod 15 minuter av arbetsdagen och jag upptäckte att våra kabiven-påsar (fettokläggdropp, dyrt och luktar illa) var på drift. Omöjligt att få tag på apoteket.
Tröttnade på att inte kunna hitta påsarna, gick hem. Bussen inställd. Hungrig som sjutton, sugen på oliver. Gick av en hållplats tidigare för att shoppa sådana.
På konsum står en väktare eftersom stället rånats tre gånger på 20 dagar av en rånare på cykel (!). Han granskar alla kunderna ingående. Kassörskorna är neurotiska. (Vad gör snutten?)
Går hem, vill duscha. Bara kallvatten. Fryser efteråt. Vill diska. Kokade vatten för detta. Ringde med frusna händer föreningens sekreterare som meddelar att JÄVLA VATTENFALL pajat fjärrvärmen. Tacktack.
Jag kan inte duscha
* hemma, vattenfalls fel
* på gymmet, ombyggnad i omklädningsrummet sen hundra år tillbaka.
* på jobbet, ombyggnad i omklädningsrummet där också.
Ibland överträffar murphy verkligen sig själv. Dra täcker över huvudet och vakna upp med ny energi i morgon.
Du kan få komma hem till mig och duscha
Äh vaffan, det är gött att lukta överkörd bäver.
Jag är irriterad på att alla går o simmar samtidigt i den här staden och att bassängen är fisliten och att tanter simmar först snorlångsamt och sedan i bredd och DESSUTOM ca 2 meter från kanten så man inte kan simma om dom heller :dränka
Jag är irriterad på att alla går o simmar samtidigt i den här staden och att bassängen är fisliten och att tanter simmar först snorlångsamt och sedan i bredd och DESSUTOM ca 2 meter från kanten så man inte kan simma om dom heller :dränka
Dra dom i benen, Simma över dom, tryck ner dom , då lär dom sig att hålla undan.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|