Ullis
Ny medlem
17 Otober tror jag det var...
Aaaaa....jag minns det som igår.
17 Otober tror jag det var...
.... jävligt förbannad efter en skitdag på jobbet där jag blev kallad både "idiot!" och "jävla psykfall!" efter fem sekunders samtal med samma kund
.... jävligt förbannad efter en skitdag på jobbet där jag blev kallad både "idiot!" och "jävla psykfall!" efter fem sekunders samtal med samma kund
vart ska jag börja?...
Börja från början.
Jag föddes, sen gick de utför...
Min gissning:Hmm, du jobbar väl förmodligen på någon slags kundservice/support, låt mig gissa åt någon internetleverantör? Been there done that. Konstant förbannad/nedstämd var man efter mina 7 månader på telefonen. Men det finns ju folk som trivs med arbetet också, guW verkar ju ha bra egenskaper för jobbet
Du har inte lyckats missförstå det där på någe sätt?
Jag har skickat iväg grejer mot postförskott som jag har sålt på tradera inga bekymmer då, det var ett par år sen iofs angav väll bara mitt bankkonto nr Eller har jag drömt det?
Nope. För att skicka mot postförskott måste du ha ett post/bankgirokonto. Dock vet jag inget om några 1200 pix per år, snarare en avgift på 250-300 kr.
Stäng av dimljusen för saen!
Ehhrmm.. Hålla avstånd, eller?Ja det där är äckligt! Att ligga med gamla fina MB-dieseln bakom ett modernt as till bil med stora plastpucksramper till bakljus, med dimljusen påslagna så man känner strålningsvärmen i ansiktet ända in i kupén. Dom där moderna bilarnas bakljusarrangemang lyser ju värre än chimpansarslen redan innan de tänt sina jäddra dimljus. Huuh!
/J
Ehhrmm.. Hålla avstånd, eller?
Ja det där är äckligt! Att ligga med gamla fina MB-dieseln bakom ett modernt as till bil med stora plastpucksramper till bakljus, med dimljusen påslagna så man känner strålningsvärmen i ansiktet ända in i kupén. Dom där moderna bilarnas bakljusarrangemang lyser ju värre än chimpansarslen redan innan de tänt sina jäddra dimljus. Huuh!
/J
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |