Idag är jag förbannad därför att...

Dominator-Rocks

Guest
Väckarklockan ringer om 6tim :huvet

Edit: 5:45 nu :huvet :huvet

Last edited:

KjellKriminell

killar kan!
Gick med
13 Nov 2005
Hoj
GSXR600 -04
.... jävligt förbannad efter en skitdag på jobbet där jag blev kallad både "idiot!" och "jävla psykfall!" efter fem sekunders samtal med samma kund

:machinegu :kulspruta
:6surkart

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
.... jävligt förbannad efter en skitdag på jobbet där jag blev kallad både "idiot!" och "jävla psykfall!" efter fem sekunders samtal med samma kund

Nytt personbästa?

Jag har nog också fått höra ett och annat (kanske inte så grovt IOFS) men jag tar inte åt mig personligen...
En gås skulle vara avundsjuk på min förmåga att få saker att rinna av.

Samme

Skrotsamlare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K2, Yamaha FZR 1000 -89, Suzuki GSX 1100 -82 och en Ktm Superduke Gt -17

Hmm, du jobbar väl förmodligen på någon slags kundservice/support, låt mig gissa åt någon internetleverantör? Been there done that. Konstant förbannad/nedstämd var man efter mina 7 månader på telefonen. Men det finns ju folk som trivs med arbetet också, guW verkar ju ha bra egenskaper för jobbet :)

Glassen

Förbjud förbud!
Gick med
22 May 2006
Hoj
En cross
För att dom där jävla tortillachipsen med chilismak är så goda tillsammans med glass att jag inte har viljestyrkan att gå och lägga mig. Kommer nog sitta uppe tills påsfan är slut. Fan.

Nä fyfan, nu råkade jag på nåt mysko sätt inhalera en bit av ett chips bakvägen genom munnen upp i näsan, vilken naturligtvis resulterade i en enorm jävla nysattack. Jag är less, nu går jag fan och lägger mig. Fan.

Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Hmm, du jobbar väl förmodligen på någon slags kundservice/support, låt mig gissa åt någon internetleverantör? Been there done that. Konstant förbannad/nedstämd var man efter mina 7 månader på telefonen. Men det finns ju folk som trivs med arbetet också, guW verkar ju ha bra egenskaper för jobbet :)
Min gissning:
Bauhaus.
Eller posten.
I Stockholmsregionen.

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Du har inte lyckats missförstå det där på någe sätt?

Jag har skickat iväg grejer mot postförskott som jag har sålt på tradera inga bekymmer då, det var ett par år sen iofs :va angav väll bara mitt bankkonto nr :va Eller har jag drömt det?

Nope... Dom har nog ändrat i såna fall...
Helt värdelöst... Fanns två val i killens dator..
Pg eller Bg... That's it.

Nope. För att skicka mot postförskott måste du ha ett post/bankgirokonto. Dock vet jag inget om några 1200 pix per år, snarare en avgift på 250-300 kr.

Beror kanske på vilken bank man har...
På SEB måste man tydligen vara rikemansbarn för att ha råd att vara kund hos dom.. Se där... Nu vart jag förbannad på SEB också... :D

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Stäng av dimljusen för saen!

Ja det där är äckligt! Att ligga med gamla fina MB-dieseln bakom ett modernt as till bil med stora plastpucksramper till bakljus, med dimljusen påslagna så man känner strålningsvärmen i ansiktet ända in i kupén. Dom där moderna bilarnas bakljusarrangemang lyser ju värre än chimpansarslen redan innan de tänt sina jäddra dimljus. Huuh!

/J

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Ja det där är äckligt! Att ligga med gamla fina MB-dieseln bakom ett modernt as till bil med stora plastpucksramper till bakljus, med dimljusen påslagna så man känner strålningsvärmen i ansiktet ända in i kupén. Dom där moderna bilarnas bakljusarrangemang lyser ju värre än chimpansarslen redan innan de tänt sina jäddra dimljus. Huuh!

/J
Ehhrmm.. Hålla avstånd, eller?

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Ehhrmm.. Hålla avstånd, eller?

Njae... Har nog inte så mycket med avståndet att göra...
Det är ruskigt irriterande på 20 meter också...
Fast då kommer den lille fjortisen fram i mig och jag kör med helljus om jag
inte möter någon...
Eye for an eye eller nåt... :D
Vadå barnslig?? Iiiiiiiiiiiiiinte då! :yoparty

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S

/J

Ord! Någon gång har ju olika intryck samlats, kalkylerats ihop i apan till förares fetthjärna vilken dragit slutsatsen att nu Rickard 37 är det dax att slå på dimljuset var på apkroppen slaviskt utför manövern.

Ett litet rött helvete lyser sedan starkare än solen rakt i fejset på en när man trött försöker ta sig hem.:mad:

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
Såld!! Z1000-06
för att jag e så satans dum i huvudet och är omtänksam och snäll.. :arg

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS