Idag är jag förbannad därför att...

Dominator-Rocks

Guest
Är förbannad för att killen ska åka på julfest tilll Götet med jobbet...och gå med exet som bor där och jag får va hemma??? Kan man va mer arg...:mad: Dom är ju kompisar och ett bra tillfälle o träffas...fan ta dom jag blir svartsjuk som F*N.:arsele Men jag får la bitaihop och låta det vara såhär:va

Om du är bättre en henne i sängen så har du ABSOLUT ingenting att oroa dig för! :tummenupp

Gothmog

Ny medlem
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Bandit 1200S 2004
Kom precis på en sak...
Radiotjänst i Kiruna borde fan sprängas i luften...
500:-/kvartal för en massa skräp, JAG VILL INTE HA! Kan jag få slippa då??
Jag vill inte betala DAB misslyckandet... Jag betalar redan för alla kanaler
via digital TV:n.. Varför ska jag behöva betala för samma dj*vla skit IGEN???
Är det inte dags att lägga ner SR och SVT??
Det är inte alls FRI TV... Det är nyanserat så inihelsike och vridet precis som lobbyisterna vill... *kräkas*

Jamen betala inte då.

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Aaaaaaahahahahaha.... :rofl :rofl

Vet att det är fel tråd, men nu har jag garvat i två sidor. Julfester & Bauhaus är bovarna, å jag står fan snart på näbben av garv.

Snälla PA, berätta du med :Bugar

Dominator-Rocks

Guest
Men hur vet man det?
Ska man fråga och förvänta sig ett ärligt svar eller??

:D

Ja a du förmodligen kommer han ju prova sitt ex nu på julfesten och inom en snar framtid så kommer hon nog få veta vem som var bäst! :tummenupp

Om han han inte är ett svin förstås en såndär som går bakom ryggen på folk ljuger och håller på!

:näsblod Usch nu är jag riktigt elak:rolleyes:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Aaaaaaahahahahaha.... :rofl :rofl

Vet att det är fel tråd, men nu har jag garvat i två sidor. Julfester & Bauhaus är bovarna, å jag står fan snart på näbben av garv.

Samma här, underhållning på hög nivå!!!!

Men hur vet man det?
Ska man fråga och förvänta sig ett ärligt svar eller??

:D

Om man frågar när han är tillräckligt trött så...

En gång svarade jag ärligt, IOFS hade jag inget att förlora där eftersom det var en engånsgrej, och förhoppningsvis lärde hon sig något av det....

Men fyyy satan så elak hon blev :D

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
idag är jag förbannad påsamma sak som jag alltid är förbannad på! LAPPLISOR och BÖTER!!!!
Jag hade ju varit en duktig flicka och skaffat boendeparkering..ändå får jag böter....jag blir skogstokig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
idag är jag förbannad påsamma sak som jag alltid är förbannad på! LAPPLISOR och BÖTER!!!!
Jag hade ju varit en duktig flicka och skaffat boendeparkering..ändå får jag böter....jag blir skogstokig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De kanske sätter dem numera av ren gammal vana? :D

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10

Ordningen är återställd. Bara väntade på att det skulle bli din tur :D

Fast du har väl sån tur att du får den återkallad, eller så får du en massa fina råd av din "nya vän" hur du ska gå till väga för att fixa det. Sådana där goda råd som jag aldrig skulle få ;)

Lycka till med fighten nu :tummenupp

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
För att Bandit spelar den där pissrövsdåliga låten med Clawfinger "little baby"... Jag mår fysiskt illa av hur tragiskt djävla dålig den låten är..

Günther sjunger bättre engelska.
Ultima Thule är poeter i jämförelse med tanke på den pajiga texten.
En 13åring skriver bättre text rent flödesmässigt..

Fy fan... FYYYYY fan...

Vilken pajjig låt...:mad: :huvet :mad: :gråta :gråta :zpy :zpy

Last edited:

Dark_Messenger

Guest
För att Bandit spelar den där pissrövsdåliga låten med Clawfinger... Jag mår fysiskt illa av hur tragiskt djävla dålig den låten är..

Günther sjunger bättre engelska.
Ultima Thule är poeter i jämförelse med tanke på den pajiga texten.
En 13åring skriver bättre text rent flödesmässigt..

Fy fan... FYYYYY fan...

Vilken pajjig låt...

Hmm byt kanal? Bandit är ju det bästa i radioväg iofs.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Bandit är ju det bästa i radioväg iofs.

Jo, men skadan är ju redan skedd! :mad:

Det är ju som att sitta bekvämt tillbakalutad i tv-soffan, med en arm om sin söta tös och med den andra handen lagom nära chipsskålen.. man sitter där och har det lagom nuttigt å gulligt å tittar på någon schysst film som försätter en i god stämning.... Hur djävla nöjd skulle man då bli om det plötsligt klipptes in en 20 sekunders sekvens med GOATSE-bilden över hela 42":arn...

...även om man kan byta kanal så är ju skadan skedd INNAN man når fjärrkontrollen..

Hor-bandit...
Och jag som var så nöjd när jag kom hem och mötte min grabb häromdagen och han hade min Bandit T-shirt på sig..

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
De kanske sätter dem numera av ren gammal vana? :D

Jag hade ju lerkamoflerat bilen så att dom jävlarna inte skulle känna igen den :mad:

Ordningen är återställd. Bara väntade på att det skulle bli din tur :D

Fast du har väl sån tur att du får den återkallad, eller så får du en massa fina råd av din "nya vän" hur du ska gå till väga för att fixa det. Sådana där goda råd som jag aldrig skulle få ;)

Lycka till med fighten nu :tummenupp

Nu skall vi inte vara sån :ajjabajja :tungan Goda råd är bra ;)

Verkar inte som jag skall få den återkallad. Jag skall faktiskt göra som jag hotade med i den gamla argtråden.

Jag skall minera min vindrutetorkare när jag inte är vid bilen. Jag skall köpa sånna där smällare som man kan binda fast i ventilen och i vindrutetorkaren. Helst skulle det spruta napalm samtidigt :mohaha men jag nöjer mig med att dom hoppar till.
Vill ha en kamera som filmar det också så jag kan lägga upp det här. "Nursey versus Slappfisorna" skulle den heta.

Det är fan värt att få böter för att fixa en sån film. Någon som vet hur man skulle kunna filma det?

Last edited by a moderator:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...