Är inte helt säker men en gissning är den mysiga bilden på goatse.cx
Tack så jävla mycket, nu kommer jag inte kunna sova inatt!
Är inte helt säker men en gissning är den mysiga bilden på goatse.cx
Tack så jävla mycket, nu kommer jag inte kunna sova inatt!
Handlar man på den dyraste matvarubutiken får man väl skylla sig själv, och kött är aldrig billigt i matbutiker. Hade du endast köpt frukt, grönsaker, quinoa och lite sojabönor så hade du smitit undan bra mycket billigare och fått en nyttigare middag än pasta.Jag är förbannad på att det kostar så jävla mycket mer att äta nyttigt än att äta skräpmat.
Gick till ICA efter gymmet och handlade frukt, grönt och proteiner som kött och ost (låg fetthalt), proviva dryck och några saker som te, knäckebröd och yoghurt, lite pasta. 500 jävla kronor för två kassar mat
Hade jag köpt chips, billys pizzor, köttbullar och hotdogs och godis hade jag fått två påsar för 200.
Säkerligen (gbg:are)men varför?jag är så jä_la dum!
Säkerligen (gbg:are)men varför?
99:a??
08:a okay.. Men 99:a??
JA! Ni är ju inte helt 100
Handlar man på den dyraste matvarubutiken får man väl skylla sig själv, och kött är aldrig billigt i matbutiker. Hade du endast köpt frukt, grönsaker, quinoa och lite sojabönor så hade du smitit undan bra mycket billigare och fått en nyttigare middag än pasta.
Gå till en hälsokost istället.
Klart, äter man quinoan utan att tillaga/krydda den så blir det inte så kul. Som grus ungefär. Kött köper man av jägare eller på charken. Äter inte heller sojabönor då jag är köttätare, utna det var snarare det lustiga i att klaga på överpriser när man handlar på ICA som fångade min uppmärksamhet.Nu var iof pastan det billigaste. Och pasta äter jag som utfyllnad i sallader av olika slag.
Quinoa köpte jag en gång och aldrig mer, tyckte det var totalt överskattat.
Sojabönor äter jag inte för jag är överkänslig mot baljväxter.
Var köper man kött om inte i matbutiker?
Efter 7 års trogen tjänst så finns det inga jobb längre och därmed ingen anställning för mig
Jag vart uppsagd efter ca 5 år pga arbetsbrist men då lyckades företaget ha mig kvar tack vare en person som skulle ta fri år... och nu i i maj skulle jag gått hem men företaget lyckades hålla mig kvar igen men då på månadsanställningar tills nu! Nu gick det tydligen inte längre....
Ledsen och arg är jag men samtidigt jävligt glad att jag har tagit mig därifrån!
Dem första 5 åren var bra men sen har det bara varit en massa otrygghet/otrevligheter!
Fick beskedet idag och var visst tvungen att skriva av mig lite!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|