Stuntrider
Stunt!!!!
Har så sjukt ont i magen, ja har legat och kvidit hela natten....känns som om ja har en tokig snefull finne inutti magen som leker doktor med knifen
Hmm, du jobbar väl förmodligen på någon slags kundservice/support, låt mig gissa åt någon internetleverantör? Been there done that. Konstant förbannad/nedstämd var man efter mina 7 månader på telefonen. Men det finns ju folk som trivs med arbetet också, guW verkar ju ha bra egenskaper för jobbet
nänä, ingen kundservice här inte... gubben stod ca 3dm ifrån mig när han skrek det i huvudet på mig.
Välkommen till verkligheten!
Sådär är verkligheten på VARENDA köplada numera: Underbetalda, uttråkade tonåringar som springer och gömmer sig såfort det luktar kundkontakt.
Sist nån såg ett biträde på Bauhaus som både KUNDE nånting OCH ville hjälpa till UTAN att snacka mobil med sina kompisar om fritidsproblem osv och se allmänt besvärad ut, var nog nån gång på hösten 2003...
Är förbannad för att killen ska åka på julfest tilll Götet med jobbet...och gå med exet som bor där och jag får va hemma??? Kan man va mer arg... Dom är ju kompisar och ett bra tillfälle o träffas...fan ta dom jag blir svartsjuk som F*N. Men jag får la bitaihop och låta det vara såhär
När jag 2 dagar senare återvänder för att lämmna tillbaks denna "kakelsax" så öppnar dom med att den skulle ha varit rengjord, annars skulle det kosta 300 kr..
<en väldig massa text>
Mkt mer sades men slutsumman blev att jag betalade 300 kr och deras pojkvänner(?) fick inte ligga den kvällen..
Lång bra text som illustrerar normalläget på Bauhaus...
Mkt mer sades men slutsumman blev att jag betalade 300 kr och deras pojkvänner(?) fick inte ligga den kvällen..
Är förbannad för att killen ska åka på julfest tilll Götet med jobbet...och gå med exet som bor där och jag får va hemma??? Kan man va mer arg... Dom är ju kompisar och ett bra tillfälle o träffas...fan ta dom jag blir svartsjuk som F*N. Men jag får la bitaihop och låta det vara såhär
Tänk lite positivt: Det finns en anledning till att hon är ett ex och du nuvarande: Du är bättre än henne på allt!
Är i och för sig god vän med mitt ex också och hon är bra på massor, en underbar människa, men det stämde ändå inte riktigt antar jag. Om det gjort det så hade hon ju inte varit ett ex.
Ähh! Håll inte på och släta över här nu!
Hon HAR ju redan bestämt sig för att killen KOMMER vara otrogen!
I den här tråden SKA folk vara förbannade!!
(självklart har du rätt. men det kan jag ju inte erkänna HÄR! det var fint skrivet av dig)
Ähh! Håll inte på och släta över här nu!
Hon HAR ju redan bestämt sig för att killen KOMMER vara otrogen!
I den här tråden SKA folk vara förbannade!!
(självklart har du rätt. men det kan jag ju inte erkänna HÄR! det var fint skrivet av dig)
Kanske ska hålla mig från att kommentera människor jag inte känner... Nä, jag kommenterar iallafall...
Hänga med ex = halvfarlig situation
Företagsjulfest = fylla och risk för oöverlagda ångerskapande handligar
Hänga med ex på företagsjulfest =
Eller tänker jag fel?
Är förbannad för att killen ska åka på julfest tilll Götet med jobbet...och gå med exet som bor där ...
Ehhrmm.. Hålla avstånd, eller?
Cheyer som jobbar på Bauhaus har inga killar. Om de hade haft hade de kanske inte varit så stingsliga. Alternativt, de jobbar på Bauhaus bara för att kunna hitta en händig man. Var glad för att de inte slukade dig i en hel munsbit. En man som kan använda en kakelsax står nog högt i kurs.
JAg orkar bara inte berätta MIN historia :svampmoln
Blir så inihelvetes förbannad när jag tänker på den!!!
Det MÅSTE varit ute på Barkarby/Jakobsberg du var... sanna mina ord!
Garanterat SAMMA odrägliga bitch oxå!!! :saxar i ögonen, tutta på bensin, brandyxa i ryggen-smiley
Åhhh!!
Aj fan.. Kanske läge att "wrappa" pärlan!?Jag ligger alltid 40 meter ifrån såna där där, inte vill jag riskare att få skott på min fina lack från såna skithögar
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|