Idag är jag förbannad därför att...

Stuntrider

Stunt!!!!
Gick med
27 Sep 2006
Hoj
Stunthoj
Har så sjukt ont i magen, ja har legat och kvidit hela natten....känns som om ja har en tokig snefull finne inutti magen som leker doktor med knifen:näsblod

KjellKriminell

killar kan!
Gick med
13 Nov 2005
Hoj
GSXR600 -04
Hmm, du jobbar väl förmodligen på någon slags kundservice/support, låt mig gissa åt någon internetleverantör? Been there done that. Konstant förbannad/nedstämd var man efter mina 7 månader på telefonen. Men det finns ju folk som trivs med arbetet också, guW verkar ju ha bra egenskaper för jobbet :)

nänä, ingen kundservice här inte... gubben stod ca 3dm ifrån mig när han skrek det i huvudet på mig. :kulspruta

Samme

Skrotsamlare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K2, Yamaha FZR 1000 -89, Suzuki GSX 1100 -82 och en Ktm Superduke Gt -17
nänä, ingen kundservice här inte... gubben stod ca 3dm ifrån mig när han skrek det i huvudet på mig. :kulspruta

Ofan, då var det nog värre! Vad hade "du" gjort för att förtjänat den skopan?

A-star

A-star
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
Nada...just nu.
Är förbannad för att killen ska åka på julfest tilll Götet med jobbet...och gå med exet som bor där och jag får va hemma??? Kan man va mer arg...:mad: Dom är ju kompisar och ett bra tillfälle o träffas...fan ta dom jag blir svartsjuk som F*N.:arsele Men jag får la bitaihop och låta det vara såhär:va

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Välkommen till verkligheten! :hihi

Sådär är verkligheten på VARENDA köplada numera: Underbetalda, uttråkade tonåringar som springer och gömmer sig såfort det luktar kundkontakt.
Sist nån såg ett biträde på Bauhaus som både KUNDE nånting OCH ville hjälpa till UTAN att snacka mobil med sina kompisar om fritidsproblem osv och se allmänt besvärad ut, var nog nån gång på hösten 2003...

Tack men jag måste säga att jag trivdes bättre i fantasilandet! :mad:

Vill ni höra följetången?
Ok:

När jag 2 dagar senare återvänder för att lämmna tillbaks denna "kakelsax" så öppnar dom med att den skulle ha varit rengjord, annars skulle det kosta 300 kr..
jaha, "rengjord" som den var när jag fick den o fan inte ens kunde tyda siffrorna för allt damm då eller?
den är renare nu än när jag fick den, nöjj er med det! dom nöjde sig..

Rond #2 var det överkommna priset för uthyrningen..

När jag först skulle hyra den så frågade jag vad det skulle kosta,
den dåvarande kassörskan(Diana:mad: )svarade: 198 för en dag, 175 för två dagar och 175 för 3, hon lät osäker, jag höjde på ena ögonbrynet och tittade på henne, hon såg detta och svarade: Jag sjukt nog så är det billigare att hyra den i 2 eller 3 dagar än en..
Kan det verkligen stämma frågade jag? Ja, svarade hon, det står så här..
Så om jag hyr den i 3 dagar så får jag pröjsa 175 kr frågade jag?
Ja var svaret..

Mot mitt bättre vetande godtog jag detta, skrev på pappret som blev framslängt mot mig och begav mig därifrån..
Hade jag vetat om vad som väntade mig när jag kom tillbaka till detta lilla bås från helvetet så hade jag spelat in samtalet...

För vid återlämnandet så skulle jag istället få betala nära 500 kr..
Jag blev bemött av 3 kvinnofolk(...) som varken ville eller försökte sätta sig in i min situation. Istället blandade de in känslor och gaddade ihop sig mot mig som de bör, hade jag varit en yxmördare, men nu var jag en kund... Tror jag aldrig har sett en kassörska så uppenbarligt sur i hela mitt liv. Jag bad att få prata med hon som stod här när jag hyrde maskinen, "hon har slutat men jag ringer henne". Hon ringde båda tjejerna som stod här vid tillfället av utlånandet och konstigt nog så svarade båda att prislistan hade följts, ingen ville erkänna något misstag, skummt. :va
Kassörskan berättade vad dom sa och blandade in att dom är båda väldigt kompetenta och har jobbat här länge(hon som sa priset till mig brukar dock inte stå i uthyrningsbåset sa hon tidigare, detta kom jag på först efter) och att hon går i godo för dom båda.
Jag svarade att jag helt ärligt var under intrycket av att det var hennes första dag.. Det hjälpte förmodligen inte.

Mkt mer sades men slutsumman blev att jag betalade 300 kr och deras pojkvänner(?) fick inte ligga den kvällen..

Dr.Bike

Guest
Är förbannad för att killen ska åka på julfest tilll Götet med jobbet...och gå med exet som bor där och jag får va hemma??? Kan man va mer arg...:mad: Dom är ju kompisar och ett bra tillfälle o träffas...fan ta dom jag blir svartsjuk som F*N.:arsele Men jag får la bitaihop och låta det vara såhär:va

Förekom honom!
Pöka med nån annan!

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
När jag 2 dagar senare återvänder för att lämmna tillbaks denna "kakelsax" så öppnar dom med att den skulle ha varit rengjord, annars skulle det kosta 300 kr..

<en väldig massa text>

Mkt mer sades men slutsumman blev att jag betalade 300 kr och deras pojkvänner(?) fick inte ligga den kvällen..

Cheyer som jobbar på Bauhaus har inga killar. :fakta Om de hade haft hade de kanske inte varit så stingsliga. Alternativt, de jobbar på Bauhaus bara för att kunna hitta en händig man. Var glad för att de inte slukade dig i en hel munsbit. En man som kan använda en kakelsax står nog högt i kurs. :D

Dr.Bike

Guest
Lång bra text som illustrerar normalläget på Bauhaus...

JAg orkar bara inte berätta MIN historia :svampmoln
Blir så inihelvetes förbannad när jag tänker på den!!!
:mad:

Det MÅSTE varit ute på Barkarby/Jakobsberg du var... sanna mina ord!
Garanterat SAMMA odrägliga bitch oxå!!! :saxar i ögonen, tutta på bensin, brandyxa i ryggen-smiley

Åhhh!!

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09

Tänk lite positivt: Det finns en anledning till att hon är ett ex och du nuvarande: Du är bättre än henne på allt! :)

Är i och för sig god vän med mitt ex också och hon är bra på massor, en underbar människa, men det stämde ändå inte riktigt antar jag. Om det gjort det så hade hon ju inte varit ett ex. :tummenupp

Dr.Bike

Guest
Tänk lite positivt: Det finns en anledning till att hon är ett ex och du nuvarande: Du är bättre än henne på allt! :)

Är i och för sig god vän med mitt ex också och hon är bra på massor, en underbar människa, men det stämde ändå inte riktigt antar jag. Om det gjort det så hade hon ju inte varit ett ex. :tummenupp

Ähh! Håll inte på och släta över här nu! :D
Hon HAR ju redan bestämt sig för att killen KOMMER vara otrogen! :cdevil
I den här tråden SKA folk vara förbannade!! ;)

(självklart har du rätt. men det kan jag ju inte erkänna HÄR! det var fint skrivet av dig)

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-

(självklart har du rätt. men det kan jag ju inte erkänna HÄR! det var fint skrivet av dig)

Jomenfan, klart hon ska få sig lite stock i förebyggande syfte. :hihi

Jag kräver att doktorn berättar den obehagliga anektdoten på Bauhaus! Annars! :mad:

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09

Tack! :)

Last edited:

ART

Bigger is better :)
Gick med
13 Nov 2007
Hoj
G/S PD, GL1500

Kanske ska hålla mig från att kommentera människor jag inte känner... Nä, jag kommenterar iallafall... :rolleyes:

Hänga med ex = halvfarlig situation
Företagsjulfest = fylla och risk för oöverlagda ångerskapande handligar

Hänga med ex på företagsjulfest = :cpparty :Rockbanan :pannkyss :tuttar :arsele :tungan :gnissla :tummenupp :galen :censored :crash :huvet :näsblod

Eller tänker jag fel?

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Kanske ska hålla mig från att kommentera människor jag inte känner... Nä, jag kommenterar iallafall... :rolleyes:

Hänga med ex = halvfarlig situation
Företagsjulfest = fylla och risk för oöverlagda ångerskapande handligar

Hänga med ex på företagsjulfest = :cpparty :Rockbanan :pannkyss :tuttar :arsele :tungan :gnissla :tummenupp :galen :censored :crash :huvet :näsblod

Eller tänker jag fel?

Beror på hur full man är. Är man full tillräckligt blir man ganska ofarlig i alla avseenden. Vad för hemska saker kan man göra när man ligger och sover i en hörna? :D

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Är förbannad för att killen ska åka på julfest tilll Götet med jobbet...och gå med exet som bor där ...

:va
Fan vad din kille är ute och cyklar! :)

...jag är inte svartsjuk och ogillar generellt alla svartsjuka mäniskor men din kille verkar ha tomtar på loftet....

...och i värsta fall snart flugor i trumpeten...
:näsblod

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Cheyer som jobbar på Bauhaus har inga killar. :fakta Om de hade haft hade de kanske inte varit så stingsliga. Alternativt, de jobbar på Bauhaus bara för att kunna hitta en händig man. Var glad för att de inte slukade dig i en hel munsbit. En man som kan använda en kakelsax står nog högt i kurs. :D

Den suraste av dom alla var även den enda som var "påpucklingsbar".. hoppas för hennes skull att hon är bra i sängen, så hon inte är totalt vädelös...

JAg orkar bara inte berätta MIN historia :svampmoln
Blir så inihelvetes förbannad när jag tänker på den!!!
:mad:

Det MÅSTE varit ute på Barkarby/Jakobsberg du var... sanna mina ord!
Garanterat SAMMA odrägliga bitch oxå!!! :saxar i ögonen, tutta på bensin, brandyxa i ryggen-smiley

Åhhh!!

Denna pjäs utspelade sig i Bromma, tyvärr, det finns fler utav "dom"... :mad:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Kom precis på en sak...
Radiotjänst i Kiruna borde fan sprängas i luften...
500:-/kvartal för en massa skräp, JAG VILL INTE HA! Kan jag få slippa då??
Jag vill inte betala DAB misslyckandet... Jag betalar redan för alla kanaler
via digital TV:n.. Varför ska jag behöva betala för samma dj*vla skit IGEN???
Är det inte dags att lägga ner SR och SVT??
Det är inte alls FRI TV... Det är nyanserat så inihelsike och vridet precis som lobbyisterna vill... *kräkas*

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning