Hade varit skitnöjd ifall jag hittade en tjej som klarade sig själv.
Jag tar hand om min hund och endast min hund.
Och vänner o familj när det kniper.
Men att ta hand om sin flickvänn??? BAHHH, hon klarade ju sig innan.
Så säger alla killar. Först. Men i slutänden är det alltid ett våp de vill ha. Åtminstone en tjej som gillar tjejgrejer, inte en som gillar att meka sin bil.
Jag vill också ha en hund förresten.
På vilket sätt förstår en jämngammal kille dig bättre, till skillnad från en yngre eller äldre?
Pröva så får du väl se...
Jag menar att man t ex sett samma barnprogram, ens föräldrar är av samma generation, samma musik var populär i högstadiet, osv osv. Mycket gemensamt liksom.
Förbannad för att jag bor så långt bort att bussar ej går
Byt med mig!! Här går bussarna typ var 10:e minut, åt båda hållen! Dessutom står höghusen placerade bredvid vägen på så sätt att ljudet studsar helvilt. Har jag balkongdörren öppen hör jag inte TV:n!
Idag är jag förbannad därför att jag har ont som satan, min bil behöver snart besiktas och kommer inte gå igenom, min andra bil behöver besiktas ännu mer snart och den går nog inte att starta i nuläget, idag är mensens första dag, jag har ingen aptit, jag är hungrig, jag mår illa, jag har lågt blodtryck, jag är askass i kistan, jag har ingen god mat hemma, jag har inget godis hemma fastän jag handlade idag, jag har ingen sprit hemma fastän jag handlade idag på en affär som ligger nästan granne med Bolaget, jag äter värkpiller så alkohol är eg inte att tänka på, jag äter värkpiller och är yr och blödande så följa med på AW med SH på fredag är väl inte att tänka på, bilen måste snart tankas, nån har smällt upp dörren på min bil flera jävla gånger, vände på bilen och nu har nån smällt upp dörren på andra sidan bilen också, nån jävel har klivit på bakre stötfångaren så det blivit en bula, det är bara skit på TV, jag orkar inget annat än att kolla på TV, det här inlägget kommer bli ett såntdär jävla skitirriterande långt inlägg som bara tar onödig plats eftersom det inte ger nån annan ett jävla skit!!