Idag är jag förbannad därför att...

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Idag är jag förbannad för att jag har insett att det här med sporthoj inte riktigt är min grej utan att jag borde hålla mig enbart till crosshojar..
Flera hundra tusen fattigare ett ex antal skrotade hojar och många nära döden upplevelser senare så har äntligen insett... :tummenupp

Men det som gör mig mest förbannad är att jag trots allt inte kan sluta! :huvet

I helgen ska jag nog försöka dränka mina sorger ordentligt i hoppet om ett bättre liv! :fyllisar

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Fått ett jobberbjudande i Strängnäs. Men det passar inte in med resten av mitt liv just nu.
Man blir förbannad.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Om du kollar mellan kuddarna i soffan så hittar du säkert nog med mynt för att köpa dig en liten disk. Sluta gnäll :)

Även om jag skulle hitta pengar mellan soffkuddarna är inte min gamla skitdator värd en ny disk, en begad, okej, men inte en ny...

Nu har jag släppt det där, jag ska se om jag kan leva utan laptop ett tag, tills nästa trissvinst eller så.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Jävla telefonförsäljare som ringer en bara för att man varit med i någon jävla klubb för hundra år sen. Dom tjatar om att man ska prova på. Kostar bara frakten. Nej jag är inte intresserad. Men det kostar ju bara.........
Och jag vill inte vara otrevlig och be den stackars tjejen att stoppa upp dom där Omega3-kapslarna där varken sol eller måne skiner.
Fy fan vilket otacksamt jobb att behöva ringa runt till folk och tjata för att tjäna ihop till hyran.
Det tog fem minuter av min dyrbara tid att övertyga henne om att jag inte ville ha Omega3. Tid som jag kunde ägnat åt att pilla navel eller något annat nyttig. :gnissla

Ringer de från ett "synligt nr"..lägg det i telefonlistan som "svara ej" så behöver du inte svara nästa gång för de kommer garanterat ringa igen så länge du finns i "systemet".

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Ringer de från ett "synligt nr"..lägg det i telefonlistan som "svara ej" så behöver du inte svara nästa gång för de kommer garanterat ringa igen så länge du finns i "systemet".

Jo det hade funkat om jag bott själv, men nu har jag sambo och hennes två marodörer till barn som svarar. Ingen av dom är intresserade av att ta instruktioner. :D

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Såg på dokumentärserien "Elvis i glada Hudik" idag. Dom var på hockey, BIF-DIF. Den ena utvecklingsstörda herren satt och hejade fram sitt lag när en Djurgårdssupporter på raden framför vänder sig om och säger "Det är bara mongos som håller på Brynäs". Va fan e det för fel på folk? :mad:
Jag blir riktigt jävla förbannad på folk som inte har något slags hyfs alls.

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Att ta hand om varandra, var går gränsen?
Hur mycket kan en tjej "klara sig själv" innan hon blir helt oattraktiv i killens ögon?

:va

Hade varit skitnöjd ifall jag hittade en tjej som klarade sig själv.
Jag tar hand om min hund och endast min hund.
Och vänner o familj när det kniper.
Men att ta hand om sin flickvänn??? BAHHH, hon klarade ju sig innan.

Förbannad för att min bromspedal försvinner i golvet.
Och att jag fick tanka förut :mad:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Idag var jag inom arbetsförmedlingen för att ställa en enkel fråga gällande en liten utbildning som förbättrar mina möjligheter inom "min" bransch enormt mycket. Till svar fick jag "Tyvärr, vi kan inte hjälpa dig, du är som svensk och timanställd väldigt lågprioriterad. Vi prioriterar de nyinvandrade mycket mer, har du tur kan det vara aktuellt om ett år eller så att hjälpa dig."

Va? Så, enligt henne ger de hellre denna utbildning till en nyinvandrad, som kanske inte ens vill ha den? Svaret på det. Ja, de är i större behov av din utbildning.

Men om denne nyinvandrade som får "min" plats INTE VILL jobba med detta yrke, ska den stackaren ändå prackas på denna utbildning? Svar: Ja.

Tro fan man inte kan få någon hjälp där när folk som inte vill jobba inom den branschen blir påprackade en utbildning, som en annan suktar efter som fan. :huvet

Och för er som nu reagerar på ordet nyinvandrad, vilket folk tycks ha en tendens att göra, så menar jag inte att det är fel att en nyinvandrad får utbildningen. För min del kvittar det om det är en invandrare eller en svensk eller en hund som får den, för vill personen inte ifråga inte ha den, så är det ju fullkomligt utkastade pengar.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Gällande förhållanden har jag bara haft nån enstaka pojkvän som varit äldre, resten yngre. På gott och ont. Ju närmre i ålder desto bättre förstår man varandra. Alt som du skriver med samma mognadsnivå osv.

Bläddrade lite i tråden och läste ovanstående, vilket fick mig att fundera lite...

På vilket sätt förstår en jämngammal kille dig bättre, till skillnad från en yngre eller äldre? :confused:

Trubbis

En Lyttbacka
Gick med
16 Jun 2009
Hoj
Honda XR630
Förbannad för att jag bor så långt bort att bussar ej går :mad:

Såklart är det omöjligt att sluta lektionen 20 minuter tidigare också för att hinna med sista bussen istället för att lifta halva vägen hem :mad:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Såg på dokumentärserien "Elvis i glada Hudik" idag. Dom var på hockey, BIF-DIF. Den ena utvecklingsstörda herren satt och hejade fram sitt lag när en Djurgårdssupporter på raden framför vänder sig om och säger "Det är bara mongos som håller på Brynäs". Va fan e det för fel på folk? :mad:
Jag blir riktigt jävla förbannad på folk som inte har något slags hyfs alls.

Fast... Hade han inte rätt då :rolleyes:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Han kunde väl hållt käften när han vet att killen är utvecklingsstörd. Det irriterar mig något så förbannat när folk ska ge sig på svaga människor bara för att försöka plocka poäng hos sina polare.

Jag vet, jag försökte bara vara lite rolig :( Det är illa, man ska inte behandla några människor så förutom såna som verkligen förtjänar det. Som Djurgårdssupportern till exempel.

R5+1

Guest
:va Hade varit skitnöjd ifall jag hittade en tjej som klarade sig själv.
Jag tar hand om min hund och endast min hund.
Och vänner o familj när det kniper.
Men att ta hand om sin flickvänn??? BAHHH, hon klarade ju sig innan.
Så säger alla killar. Först. Men i slutänden är det alltid ett våp de vill ha. Åtminstone en tjej som gillar tjejgrejer, inte en som gillar att meka sin bil. :gnissla
Jag vill också ha en hund förresten. :(

På vilket sätt förstår en jämngammal kille dig bättre, till skillnad från en yngre eller äldre? :confused:
Pröva så får du väl se... :rolleyes:
Jag menar att man t ex sett samma barnprogram, ens föräldrar är av samma generation, samma musik var populär i högstadiet, osv osv. Mycket gemensamt liksom.

Förbannad för att jag bor så långt bort att bussar ej går :mad:
Byt med mig!! Här går bussarna typ var 10:e minut, åt båda hållen! Dessutom står höghusen placerade bredvid vägen på så sätt att ljudet studsar helvilt. Har jag balkongdörren öppen hör jag inte TV:n! :mad:

:backontop Idag är jag förbannad därför att jag har ont som satan, min bil behöver snart besiktas och kommer inte gå igenom, min andra bil behöver besiktas ännu mer snart och den går nog inte att starta i nuläget, idag är mensens första dag, jag har ingen aptit, jag är hungrig, jag mår illa, jag har lågt blodtryck, jag är askass i kistan, jag har ingen god mat hemma, jag har inget godis hemma fastän jag handlade idag, jag har ingen sprit hemma fastän jag handlade idag på en affär som ligger nästan granne med Bolaget, jag äter värkpiller så alkohol är eg inte att tänka på, jag äter värkpiller och är yr och blödande så följa med på AW med SH på fredag är väl inte att tänka på, bilen måste snart tankas, nån har smällt upp dörren på min bil flera jävla gånger, vände på bilen och nu har nån smällt upp dörren på andra sidan bilen också, nån jävel har klivit på bakre stötfångaren så det blivit en bula, det är bara skit på TV, jag orkar inget annat än att kolla på TV, det här inlägget kommer bli ett såntdär jävla skitirriterande långt inlägg som bara tar onödig plats eftersom det inte ger nån annan ett jävla skit!!

Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Jag menar att man t ex sett samma barnprogram, ens föräldrar är av samma generation, samma musik var populär i högstadiet, osv osv. Mycket gemensamt liksom.

Att kunna älta musik och barnprogram som var poppis som knodd tycker jag inte riktigt är den avgörande orsaken när man ska välja en partner. Men det är ju jag det.

Haft ihop det med både äldre och yngre och det har inte tagit slut för att vi inte har kunnat prata om mysbyxor från barnsben eller att den ena har en pappa som är 10 år äldre. Det är faktiskt helt sant.

:rolleyes:

R5+1

Guest
Att kunna älta musik och barnprogram som var poppis som knodd tycker jag inte riktigt är den avgörande orsaken när man ska välja en partner. Men det är ju jag det.

Haft ihop det med både äldre och yngre och det har inte tagit slut för att vi inte har kunnat prata om mysbyxor från barnsben eller att den ena har en pappa som är 10 år äldre. Det är faktiskt helt sant.
:rolleyes:

MEN HERRE GUD MÄNNISKA!!! Jag försökte ju bara förklara! De var några EXEMPEL! Det var därför jag skrev "t ex". Juh! :död:död:död

Aaaaaarrrrgh! Tur jag är i rätt tråd att bli arg! :mad:

Faan! Hoppa på mig när jag redan mår skit!

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Så säger alla killar. Först. Men i slutänden är det alltid ett våp de vill ha. Åtminstone en tjej som gillar tjejgrejer, inte en som gillar att meka sin bil. :gnissla
Jag vill också ha en hund förresten. :(

FEL!!! Läs mitt svar på samma inlägg...:yoparty

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Det där funkar ju om tjejen är jämnålders med ens egna barn också, då har man ju också sett samma barnprogram och kan relatera till hennes föräldrars generation :D

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09

Öh, va? :confused:

Om du är seriös så måste jag faktiskt göra en sådan här: :rofl

Men jag misstänker att du mest försökte skoja till det. ;)

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka