Idag är jag förbannad därför att...

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Idag försökte jag fixa några rostfläckar på bilen.
Utomhus.
I höststorm.
Nya lacken matchar inte riktigt.

Det blev inge snyggt...

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Så säger alla killar. Först. Men i slutänden är det alltid ett våp de vill ha. Åtminstone en tjej som gillar tjejgrejer, inte en som gillar att meka sin bil. :gnissla
Jag vill också ha en hund förresten. :(
Vill du gifta dig med mig :krama
Fast vi skiter i giftermålet och tar hojjarna på smekmånad istället.
Roligare med en tjej som jag kan gå runt med på Biltema och klämma på verktyg jue :D

Jag är ju lite annorlunda med det kan ju bero på att jag är uppväxt hos morsan som gjort att själv i alla dagar:Bugar

Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Jag är ju lite annorlunda med det kan ju bero på att jag är uppväxt hos morsan som gjort att själv i alla dagar:Bugar

Det är häftigt att vara sig själv o inte låta sig formas av vad andra tycker :tummenupp

Det ska bli intressant o se va tjejkompisarna säger när de ser att vi har köpt en sportbil istället för att lägga pengarna på giftemål :D

o appropå det så :mad: att tiden ska ta en sådan tid på sig....det blir ju aldrig november :huvet

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Det är häftigt att vara sig själv o inte låta sig formas av vad andra tycker :tummenupp

Det ska bli intressant o se va tjejkompisarna säger när de ser att vi har köpt en sportbil istället för att lägga pengarna på giftemål :D

o appropå det så :mad: att tiden ska ta en sådan tid på sig....det blir ju aldrig november :huvet

Var det inte en Audi TT ni hade köpt?

• Gilla
Reaktioner: SGM

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
För att Stockholmare är helt inkompetenta i trafiken, snacka om självmordspiloter...

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Jag tror jag dragit på mig värsta Man-flu:n lagom till helgen.
Barnafödsel har inget på det här alltså... ojoj.
Jag kräver upp-passning och ompysslande.
2 bikini-klädda flickor som varvar motorcyckeln med jämna mellanrum och stadig ström med elefant-smärtstillande levererat av grid-girls...

Man down!

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
För att Alfa-kassan är dumma i huvudet och avslår min ansökan om arbetslöshetsersättning över sommaren med motiveringen..

Pga att du läst på Komvux under vårterminen 2010 med att läsa upp betyg och att du Hösten 2010 började läsa till CNC-operatör så finns det ett sammanband mellan dina utbildningar och därför har du studieuppehåll och får då ingen ersättning.

Jag ser dock inte sammanbandet.

Det är två olika utbildningar på två olika skolor med två olika ansökningar till CSN.

Jag avslutade Kumvuxstudierna på våren och var då arbetslös, iaf enligt arbetsförmedlingen.
Jag hade inte sökt CNC-operatörsutbiningen när jag gick på Komvux.
Jag hade tillräckligt med betyg för att komma in redan innan jag gick på Komvux.
Jag läste inte upp betygen för att kunna söka denna utbildning heller.
Jag hade inga planer på att söka CNC utbilningen när jag sökte samt läste på Komvux.

Rallytossa

Gör om - Gör rätt!
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Mille -01, Beeejbybläjd -98 och moppilon Gary Uno -96 :-D
Min stackars kroCKadE kompis och jag skulle ta oss till storstan och gästa AW men twiii fick jag!
Klen som hon e så hade hon tröttat ut sig heeeelt onödan redan på dan och va därmed tvungen att skaffa sig fler liggsår ist!! :( :(

Så, min :tummenupp dag slutade här! :( Är inte direCkT förbannad dock, utan en aaaaningens ginig bara! :gnissla

ZwaniZ

Ät Ostbågar
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
z1000 -03, Suzuki k50
För att Sassa åkte ut och Linda hängde löst. Helt obegripbart, hon sjung "You Ougtha Love" helt lysande. Hur fan röstar folk egentligen. JAG ÄR FÖRBANNAD !!!!!!!!!!!!!

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
För jag är så sjukt trött och det är kallt och det är frost på bilen och jag har ingen fönsterskrapa =(

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Ibland blir jag så knäck på sjukvården o då är jag ändå vårdpersonal, hur skjutton ska då patienterna känna sig

Läkarna säger en sak (om användning av ett läkemedel), läkemedelsupplysningen en annan, tillverkaren en annan o apotekspersonalen en annan. (gäller benämningen av "klara drycker")
Sedan har varje sjukhus gjort egna pm just för "sina" rutiner.

Va trött ja blir

Last edited:
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection