Starstriker
Som man googlar får man svar
En GS skall slängas i backen minst en gång i månaden.
Annars upphör garantin.
Ajfan. Då ligger jag lite efter. Ska genast gå hem och tappa den några gånger till.
En GS skall slängas i backen minst en gång i månaden.
Annars upphör garantin.
"Huvudregeln är att ett barns föräldrar har det ekonomiska ansvaret fram till 18 årsdagen. Men om den aktuella personen går gymnasieutbildning efter sin 18 års dag är föräldrarna även därefter ekonomiskt ansvariga. Men det ansvaret kan pågå längst till och med att man är 21 år."
STÅR på tåget mellan Sthlm och Uppsala.
Två tidigare tågen blev inställda.
Så det är överfullt och varmt som i en bastu.
Plocka fram några diesellok istället...
Tror inte grabben svälter ihjäl men är jävligt drygt att springa å be morsan om allmosor hela tiden.Och eftersom han var arbetslös så är det inte föräldrarnas ansvar att försörja.
Kan fan inte byta gym igen, får byta dagar eller fråga killen om han kanske inte vet att 80-talet tog slut för en 20år sen.
Ja blir nog fan det sista..... fy! Ingen , inte ens en sexsvulten düsk mann med lether-håsen skulle tycka det var ok att se ut sådär...
Igår upplevde jag nog höjden av "curling-föräldrande". En förälder här i området körde runt sin son på deras fyrhjuling för att sälja GT.
1) Sonen behövde inte gå en meter
2) Det var pappan som frågade om jag ville köpa tidningen, sonen satt knäpptyst på hojen
Vad lär sig sonen av det? ingenting!
Bytte gym för ett par veckor sen.
Tyckte det lite väl distranherande åt det sämre hållet när "Mr BaNaNa HaMoC 80-tals hjälten" började gyma där. På något underligt jävla vis alltid samma tid som jag, samma 4 dagar i veckan.
INTE ok att vara snäppet under fetto och klä sig i en ultra tight silkes topp om man är kille, fet och som sagt kille. Vad som fan inte är i närheten av ok är att jäveln har en lika ultra as tight mini-delux välkommen till 80-talet shorts som visar tame fan allt!
Fi fan, värsta jag sett, gick inte alls att träna när den fan ställde sig framför en eller ens var i samma rum.
Som den sanna Svensken jag är knöt jag näven i fickan och bytte gym till ett annat långt bort!
Men vafan, idag. Kommer dit, vem står där. Ja vem fan kan det vara!
Kan fan inte byta gym igen, får byta dagar eller fråga killen om han kanske inte vet att 80-talet tog slut för en 20år sen.
Ja blir nog fan det sista..... fy! Ingen , inte ens en sexsvulten düsk mann med lether-håsen skulle tycka det var ok att se ut sådär...
I dag sa hårddisken i min laptop upp sig, för en vecka sedan kastade jag en likadan laptop som skärmen hade lagt av på som jag hade fått som reservdelar för 5år sedan.
Det enda som var fel på min laptop var skärmen, och nu då hårddisken, som var fräsh på den andra
Nåja, det blir väl att nappa på närmsta elektronikjättes billigaste erbjudande, för allt måste ju sparka stjärt med mitt gamla as...
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|