Idag är jag förbannad därför att...

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Hur menar du? missar helt eller?

Hehe är inget vanligt problem för mig heller direkt! nåja du missar nog bara dom som gör det, blir ju lätt så när man inte e van :D

Han menar att han märker efteråt att dom är upptagna och får en massa skit, tror jag iaf...

Hahah, tyyyp, tar lite för länge innan man fattar oftast. :D

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Ett par av mina fönster gjorde mig förbannad idag. När jag väl tog mig tid för att tvätta dem så behagade de jävlas med mig. Funderade starkt på att sparka ut de två kaxigaste fönstren och sätta upp plywoodskivor istället, men efter att ha funderat på det över en bit mat så kom jag fram till att det inte skulle vara en bra idé. De testade mig ju lite bara.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Biljävelen blir bara billigare och billigare.

Det som började med att byta en slangklämma kommer allt närmre ett renoverat underrede.
Det är inte bra när en svets inställt för 0.6 plåttjocklek bränner igenom bitar av balkarna som skit :mad:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Fan vad folk byter avatar hela tiden, nu får det fan räcka snart!:mad: Man vet ju för fan inte vem som skriver vad längre!:4skrika

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Fan vad folk byter avatar hela tiden, nu får det fan räcka snart!:mad: Man vet ju för fan inte vem som skriver vad längre!:4skrika
Själv har jag faktiskt visning av avatarer avstängd. Aningen mer jobbvänligt så. :gnissla

Testade att aktivera dem för någon dag sen men då blev jag alldeles förvirrad och rädd och behövde andas i en påse för att inte svimma, så jag stängde av dem igen. :rolleyes:

bivius

ingenhardetsåbrasomjag
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
KTM 950 SM
För att jag glömde kolla det viktigaste när man köper en ny pryttel med fjärrkontroll:
Att den förbannade helvetes jävla volymkontrollen sitter på på samma sida som på alla andra fjärrisar man äger:huvet:huvet:huvet

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Köp en Multifjärr så är det löst. :) Jag är supernöjd med min Logitech.

Förbannad över att jag körde hårtrimmern över en leverfläck. Blöder som en gris! :mad:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jag inte kan förmå mig att plugga kemi, är så illa att jag börjar plugga matte för att slippa kemin..

R5+1

Guest
Jag inte kan förmå mig att plugga kemi, är så illa att jag börjar plugga matte för att slippa kemin..
Fan va trist! Min kemilärare på Tekniskt basår va helt sjukt bra så jag tycker Kemi är kul. Han myntade pedagogiska uttryck som elektrofila (F) och elektrofoba (ädelgaser) atomer. Sånt fick en att minnas! :tummenupp

Vad läser du kemi på för nivå då?

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Måste putsa mina fönster men jag orkar inte samt att det blir aldrig bra. Man blir förbannad.
PS:Någon som vill tjäna några extra penninger så ere bara att höra av sig.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Fan va trist! Min kemilärare på Tekniskt basår va helt sjukt bra så jag tycker Kemi är kul. Han myntade pedagogiska uttryck som elektrofila (F) och elektrofoba (ädelgaser) atomer. Sånt fick en att minnas! :tummenupp

Vad läser du kemi på för nivå då?
Läser kemi a på naturteknisk basår dvs så lät det nånsin går men tycker det e sjukt ologiskt och allmänt hemskt, har tenta imorn med MKT tur klarar jag precis godkänt.

R5+1

Guest
Läser kemi a på naturteknisk basår dvs så lät det nånsin går men tycker det e sjukt ologiskt och allmänt hemskt, har tenta imorn med MKT tur klarar jag precis godkänt.
Ooooh!Har man inte en lärare vars pedagogik funkar för en blir alla ämnen jobbiga. Men klarar du precis G har du pluggat perfektare än jag nånsin gjorde. Då har du gjort bara precis vad du behöver, inte ett skit mer! Jag överpluggade alltid, hade ändå dåligt samvete över allt mer jag kunde läsa, fick sällan högsta betyg men satte i alla fall alla tentor. Inte värt det för ingen arbetsgivare kommer vilja se dina betyg.
Så jag håller tummarna för dig och att du bara precis klarar G-nivån. Lycka till! :tummenupp (Inte säga tack nu! :ajjabajja)

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
En 87-årig bilförare som körde rakt över en rondell frias från åtalet om trafikbrott.

Händelsen inträffade i våras på länsväg 272 utanför Uppsala. En annan förare blev vittne till hur 87-åringens bil, utan att sänka hastigheten, körde rakt över rondellen och fortsatte vägen framåt. Mannen åtalades för vårdslöshet i trafik, men enligt Uppsala tingsrätt talar det mesta för att han felbedömt trafiksituationen på grund av tillfällig ouppmärksamhet eller bristande förmåga. Därför har han heller inte gjort sig skyldig till ett trafikbrott i lagens mening. Mannen stod också åtalad för olovlig körning, eftersom hans körkort dragits in några månader tidigare, men frias även på den punkten. Enligt rätten är det inte bevisat att han informerats om att körkortet dragits in.

/unt.se

Vet inte om man ska skratta eller gråta :va

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
mannen stod också åtalad för olovlig körning, eftersom hans körkort dragits in några månader tidigare, men frias även på den punkten. enligt rätten är det inte bevisat att han informerats om att körkortet dragits in.

/unt.se

vet inte om man ska skratta eller gråta :va

Ogilla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...