Idag är jag förbannad därför att...

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Måste putsa mina fönster men jag orkar inte samt att det blir aldrig bra. Man blir förbannad.
PS:Någon som vill tjäna några extra penninger så ere bara att höra av sig.

Fan, nu blev jag påmind om samma sak när jag läste ditt inlägg.
Utsidan ser förjävlig ut med fågelbajs som runnit :gnissla

Boes

Smutsig
Gick med
6 Aug 2009
Hoj
BMW
min chef helt plötsligt ändrade mitt schema som jag har haft i 4 år och trivdes med.

Anledning : "Jag känner att det blir bättre för er".
Hur i helvete vet hon vad vi tycker är bra om hon inte pratar med mig och min kollega?

Förbannade kärring! :finger:kulspruta:pangihuve

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Om jag inte skaffar mig ett snuskigt välbetalt jobb inom kort så får jag krypa till korset och besöka banken och kolla om de vill ge mig stålar så jag kan renovera huset i den takt jag vill, men det känns inte så lockande :mad:
Någon som har ett snuskigt välbetalt jobb till mig?

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Är förbannad för att Kina och Japan fortfarande styrs genom diktatur. De undanhåller så jävla mycket skit och låter människor, djur och natur dö i nån jävla hitte-på-värld. Det är pinsamt att se Japanska politiker läsa engelska från nån jävla post-it lapp där de ljuger om människornas och djurens rättigheter. Sedan sätter de sig i sina stolar och tror att vi gick på allt de just sa. De gräver sina egna gravar och vi är trångsynta nog att inte förstå att vi är beroende av dessa länder, vilket gör att sprickorna i marken av grav-grävninger snart når oss också. Fyfan. Vi må vara ett litet land men fan va glad jag är för att leva och bo i Sverige. Allt skitsnack om svensk politik sedan valet känns just nu som ett stort jävla i-landsproblem och att vi letar felaktigheter hos våra egna politiker får mig bara att inse hur mycket tid vi lägger på väldigt, väldigt onödiga saker.
Godnatt kära människor, nu har jag varit förbannad för denna vecka...

0scar

Guest
Smatt karringasur pa australienska government som friskt latsades att de inte hade mitt tax file number och drog av 50% i skatt av min surt forvarvade lon.... Pengar jag knappast far tillbaka innan skattearet ar slut och som skulle ha gatt till att kopa ny bil.

Det var over 2k aud (ca 13k svenska) for 2 veckors jobb (javligt nice fa lon varannan vecka), sa inga smapengar direkt och inget jag hade raknat med alls. Javligt mycket morr.:mad:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
min chef helt plötsligt ändrade mitt schema som jag har haft i 4 år och trivdes med.

Anledning : "Jag känner att det blir bättre för er".
Hur i helvete vet hon vad vi tycker är bra om hon inte pratar med mig och min kollega?

Förbannade kärring! :finger:kulspruta:pangihuve

Kvinnlig kommunikation . Självklart ska ni som män veta va hon tänker :rolleyes:

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
En lång historia; idag skulle hela plutonen springa 21 km. Platsen var ett terrängen runt en orienteringsklubbs klubbhus och vi skulle springa två varv på det gröna spåret. Problemet är att den gröna markeringen var helt jävla obefintlig. Detta resulterade i att jag och några till hamnade helt galet och sprang rätt ut i skogen istället. Tog en bra jävla stund att hitta tillbaka till klubbhuset igen. Ska vi springa så låt oss iaf ha en aning om vart vi ska!! Trattar!!! :huvet

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Hoj
Lill-Jingis
En lång historia; idag skulle hela plutonen springa 21 km. Platsen var ett terrängen runt en orienteringsklubbs klubbhus och vi skulle springa två varv på det gröna spåret. Problemet är att den gröna markeringen var helt jävla obefintlig. Detta resulterade i att jag och några till hamnade helt galet och sprang rätt ut i skogen istället. Tog en bra jävla stund att hitta tillbaka till klubbhuset igen. Ska vi springa så låt oss iaf ha en aning om vart vi ska!! Trattar!!! :huvet

meh kunde du vällan ha förstått själv när du tog anställning som krigare hos
FÖRSVARSMAKTEN - varför förenkla? -

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
I krig finns inga markeringar att springa efter!

Om kartan inte stämmer med verkligheten, orientera efter kartan, för den har försvarsmakten gjort!

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Om kartan inte stämmer med verkligheten, orientera efter kartan, för den har försvarsmakten gjort!

Det sjuka är ju att det fungerar sådär på många ställen, inte bara försvarsmakten.
Se bara på skolan t.ex.

Edit: Och nu är jag duktigt förbannad eftersom det gått åt helvete på pokern. Folk har lyckats sätta typ 7% händer på rivern konstant.

Värst var ändå när jag sitter på finalbord med fyra pers kvar med QQ och floppen kommer QQ7 och en snubbe går all-in (5.5k chips). Jag skrattar gott åt den bluffen och hänger på (5k chips).
Han sitter på AA
Turn: A
Blir lite nervösare men jag myser med mitt fyrtal.
River: A

Det tar några hundradelar innan det går upp för mig vad som just hänt och jag ser betald placering i turneringen som chipleader segla iväg.
Det är fan inte sant :huvet

Last edited:

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
"8 §
När det finns särskilt behov av ökad arbetstid, får övertid tas ut med högst 48 timmar under en tid av fyra veckor eller 50 timmar under en kalendermånad, dock med högst 200 timmar under ett kalenderår (allmän övertid). "
:huvet :huvet :huvet

Varför kan man inte börja räkna vid 100%?

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin