Mordecaien
Can do!
I mitt fuckking norrland är det fint väder.
Jag har just varit ute och burit in ett par kubikmeter ved.
Snöar det vågrätt hos er också?
I mitt fuckking norrland är det fint väder.
Jag har just varit ute och burit in ett par kubikmeter ved.
Snöar det vågrätt hos er också?
Joråsåattehh.
Man ska inte kasta öppna appar i itunes som en tekniknörd skulle sagt.
Det finns inga saker som kommer gratis, inte för mig heller..
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Ska det vara så svårt att skruva rätt i teleskåpet?
Kan man begära kompensation för dagar man inte har internet?
Okey, nu måste jag klaga med mitt i-landsproblem.
Men är det verkligen helt jävla omöjligt att ta bort den förbannade texten som verkar följa med vartenda inlägg som skrivs med mobilen?
Dvs; Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Det är liksom 2011 snart. Eller vill man så innerligt berätta att man skickat ett inlägg via telefonen så man bara måste ha det med i varje inlägg?
Sent from my computer using a tangentbord
Bah!
Klart du kan. Jag tjatade hål i huvudet på Felia för att de är så jävla inkompetenta så jag slapp en månadsfaktura på 500:- för att jag stod utan internet i en vecka.
Och nu fick jag tillbaka 1000:- för att de klantade sig igen och ljög för mig, så ring och härja på idioterna
FITTSAAB!!!
Ikväll bytte jag vevlägesgivare som jag handlade tidigare idag för 800:- på Mekonomen. Efter att ha avlägsnat fastrostade skruvar och fått dit den nya (nästan 1 timme för att få bort den gamla ) så provstartar jag bilen. Eller inte kanske man ska säga, den var fortfarande tvärdöd...
Ok, bytte DI-kasetten mot en jag vet fungerar. Men icke, inte ens nu funkar den.
Då lyssnar jag om soppapumpen går. Det gör den inte. Trots att den byttes i somras. Behöver jag nämna att Saab och Bosch är djävulens påfund?
Jaha, leta efter soppapumpsrelä och kontrollera detta. Det klickar fint. Lägger det i frysen då bilen fungerade vid minusgrader men inte efter att ha stått i garage.
Mätte upp spänningen vid pumpen, där fanns det 12V på några tåtar.
Så nu måste jag åka iväg imorgon igen för att handla en ny pump istället för en vevlägesgivare.
Jag funderar starkt på att "råka" parkera bilen med fronten pekandes ner mot ån utanför huset och "råka" glömma ha växel i. För handbromsen fungerar inte så klart. Det är ju en Saab.
Okey, nu måste jag klaga med mitt i-landsproblem.
Men är det verkligen helt jävla omöjligt att ta bort den förbannade texten som verkar följa med vartenda inlägg som skrivs med mobilen?
Dvs; Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Det är liksom 2011 snart. Eller vill man så innerligt berätta att man skickat ett inlägg via telefonen så man bara måste ha det med i varje inlägg?
Sent from my computer using a tangentbord
Bah!
FITTSAAB!!!
Ikväll bytte jag vevlägesgivare som jag handlade tidigare idag för 800:- på Mekonomen. Efter att ha avlägsnat fastrostade skruvar och fått dit den nya (nästan 1 timme för att få bort den gamla ) så provstartar jag bilen. Eller inte kanske man ska säga, den var fortfarande tvärdöd...
Ok, bytte DI-kasetten mot en jag vet fungerar. Men icke, inte ens nu funkar den.
Då lyssnar jag om soppapumpen går. Det gör den inte. Trots att den byttes i somras. Behöver jag nämna att Saab och Bosch är djävulens påfund?
Jaha, leta efter soppapumpsrelä och kontrollera detta. Det klickar fint. Lägger det i frysen då bilen fungerade vid minusgrader men inte efter att ha stått i garage.
Mätte upp spänningen vid pumpen, där fanns det 12V på några tåtar.
Så nu måste jag åka iväg imorgon igen för att handla en ny pump istället för en vevlägesgivare.
Jag funderar starkt på att "råka" parkera bilen med fronten pekandes ner mot ån utanför huset och "råka" glömma ha växel i. För handbromsen fungerar inte så klart. Det är ju en Saab.
Köp en pump på biltema bara, kostar ju inte mycket.
SAAB. Smaka på namnet. Låter som nån muslimsk artefakt.
Varför kör du SAAB?
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari