Idag är jag förbannad därför att...

KGA

Spriten räddade mig från idrotten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Såld
Skulle ansa mina ögonbryn med skäggtrimmern i dag ( Jepp måste tyvärr göra detta då dom växer som ogräs :rolleyes: )

Råkade tydligen komma åt justeringen så nu har jag bara 1 1/2 ögonbryn :gnissla Sambon skrattade så hon höll på att kissa ner sig.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Har slitit i tre timmar med skotern och det har utvecklats från att stå på kanten till ett 3m djupt dike till botten på ett.
Halvvägs ner i leran.

Kommer behöva vänta till våren för att få loss det där tamefan :gnissla

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Joråsåattehh.

Man ska inte kasta öppna appar i itunes som en tekniknörd skulle sagt.

Det finns inga saker som kommer gratis, inte för mig heller..

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Okey, nu måste jag klaga med mitt i-landsproblem.

Men är det verkligen helt jävla omöjligt att ta bort den förbannade texten som verkar följa med vartenda inlägg som skrivs med mobilen? :mad:

Dvs; Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Det är liksom 2011 snart. Eller vill man så innerligt berätta att man skickat ett inlägg via telefonen så man bara måste ha det med i varje inlägg?

Sent from my computer using a tangentbord

Bah!

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Har inte haft internet sen 23 dec, anmälde detta på julafton. på juldagen fick jag ett sms från internetleverantören att driftstörningarna är åtgärdade. Självklart var dom ju inte det så jag ringde igen och anmälde problem. (Tur att en granne har oskyddat nätverk...)

Ska det vara så svårt att skruva rätt i teleskåpet?
Kan man begära kompensation för dagar man inte har internet?

:näsblod

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ska det vara så svårt att skruva rätt i teleskåpet?
Kan man begära kompensation för dagar man inte har internet?

:näsblod

Klart du kan. Jag tjatade hål i huvudet på Felia för att de är så jävla inkompetenta så jag slapp en månadsfaktura på 500:- för att jag stod utan internet i en vecka.
Och nu fick jag tillbaka 1000:- för att de klantade sig igen och ljög för mig, så ring och härja på idioterna :mad:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto

Men är det verkligen helt jävla omöjligt att ta bort den förbannade texten som verkar följa med vartenda inlägg som skrivs med mobilen? :mad:

Det är liksom 2011 snart. Eller vill man så innerligt berätta att man skickat ett inlägg via telefonen så man bara måste ha det med i varje inlägg?

Bah!

Klart du måste kunna ta bort det..
Borde ligga under Settings-->Tagline eller liknandne..
kommer inte ihåg, pallade inte med att använda programmet så...
kolla med folket på Swedroid om inte annat..
kan dock vara lite svårt att söka efter eftersom det finns i ett par
ämnen från just tapatalk..

shobrey

Medlem
Gick med
21 Aug 2010
Hoj
tlr -99, Busa -00, R1 -98
jag är förbannad över flera saker...

blev av med jobbet, pannan pajjade, fick åka in med katten akut inatt = 3200:- för att överhuvud taget komma in genom dörren sen tillkommer allt annat, skiter i det iofs, bara katten mår bra :tummenupp

allt detta inom 2 veckor :(

fakk oxå:mad:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Klart du kan. Jag tjatade hål i huvudet på Felia för att de är så jävla inkompetenta så jag slapp en månadsfaktura på 500:- för att jag stod utan internet i en vecka.
Och nu fick jag tillbaka 1000:- för att de klantade sig igen och ljög för mig, så ring och härja på idioterna :mad:

Jag skickade mitt första klagomail nyss, få se vad som händer.
När jag ringde och felanmälde på julafton hade ingen, med samma internetleverantör, i grannskapet internet. Folk är väl bortresta och märker inte när deras nät ligger nere :gnissla

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
FITTSAAB!!! :mad:

Ikväll bytte jag vevlägesgivare som jag handlade tidigare idag för 800:- på Mekonomen. Efter att ha avlägsnat fastrostade skruvar och fått dit den nya (nästan 1 timme för att få bort den gamla :brinnerup) så provstartar jag bilen. Eller inte kanske man ska säga, den var fortfarande tvärdöd...
Ok, bytte DI-kasetten mot en jag vet fungerar. Men icke, inte ens nu funkar den.
Då lyssnar jag om soppapumpen går. Det gör den inte. Trots att den byttes i somras. Behöver jag nämna att Saab och Bosch är djävulens påfund?

Jaha, leta efter soppapumpsrelä och kontrollera detta. Det klickar fint. Lägger det i frysen då bilen fungerade vid minusgrader men inte efter att ha stått i garage.
Mätte upp spänningen vid pumpen, där fanns det 12V på några tåtar.

Så nu måste jag åka iväg imorgon igen för att handla en ny pump istället för en vevlägesgivare.

Jag funderar starkt på att "råka" parkera bilen med fronten pekandes ner mot ån utanför huset och "råka" glömma ha växel i. För handbromsen fungerar inte så klart. Det är ju en Saab.

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09

Ikväll bytte jag vevlägesgivare som jag handlade tidigare idag för 800:- på Mekonomen. Efter att ha avlägsnat fastrostade skruvar och fått dit den nya (nästan 1 timme för att få bort den gamla :brinnerup) så provstartar jag bilen. Eller inte kanske man ska säga, den var fortfarande tvärdöd...
Ok, bytte DI-kasetten mot en jag vet fungerar. Men icke, inte ens nu funkar den.
Då lyssnar jag om soppapumpen går. Det gör den inte. Trots att den byttes i somras. Behöver jag nämna att Saab och Bosch är djävulens påfund?

Jaha, leta efter soppapumpsrelä och kontrollera detta. Det klickar fint. Lägger det i frysen då bilen fungerade vid minusgrader men inte efter att ha stått i garage.

Så nu måste jag åka iväg imorgon igen för att handla en ny pump istället för en vevlägesgivare.

Jag funderar starkt på att "råka" parkera bilen med fronten pekandes ner mot ån utanför huset och "råka" glömma ha växel i. För handbromsen fungerar inte så klart. Det är ju en Saab.

Köp en pump på biltema bara, kostar ju inte mycket.

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82

Bah!

Menu -> Settings -> Signature-> Off

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
SAAB. Smaka på namnet. Låter som nån muslimsk artefakt.

Varför kör du SAAB?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Köp en pump på biltema bara, kostar ju inte mycket.

Nej, men det är ju fortfarande jävligt drygt att byta något som man gjorde för mindre än 800 mil sedan :näsblod
Och byte av soppapump är aldrig kul, bensinångor gör inte min dag så att säga...

SAAB. Smaka på namnet. Låter som nån muslimsk artefakt.

Varför kör du SAAB?

:mad:

Last edited:

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Vaknade av droppande ljud, visar sig vara en vattenläcka i taket. Snö och is som fyllt upp stuprören så vattnet rinner in i huset istället.
Nu bor jag i hyresfastighet så det är ju bara att ringa vaktmästare och se glad ut. Men ändå! :mad:

Sonny

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2008
Hoj
TL-1000S
Biljäveln som jag i förrgår fick bärga hem efter att den tvärdött på en avfart från E4 startade idag efter att jag laddat batteriet..:mad:
Fanskapet verkar inte tåla för mycket snö, ungefär samma sak hände i sommras då det regnade mycket.

Väl spenderade pengar på bärgaren känns det som. :huvet :gnissla

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping