Idag är jag förbannad därför att...

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
?? varför blir du upprörd av detta? tycker du det är bra att köra mot färdriktningen på motorväg?

Näe arg är jag inte men det va inga dåliga piggar :näsblod
Det första jag kom att tänka på var att undra vad som händer om en hoj av misstag skulle komma över dem :va, lite som våra vajerräcken..bra för bilar men inte för mc.

Så långa "knivar" skulle ju skada fälgarna på en TTS och vet du vad färgmatchande fälgar till en TTS kostar?

Frågar man vad det kostar så har man inte råd :rolleyes:

Last edited:

frankof

medlem
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
xjr1300
Det första jag kom att tänka på var att undra vad som händer om en hoj av misstag skulle komma över dem :va, lite som våra vajerräcken..bra för bilar men inte för mc.
Låt se, påbörja acc. ut på motorväg, vurpa i 60 för två punkor, eller fronta Scania i 130, hm.. svårt val..

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Vad menar dom med spøgelsesbilister??

Nu var det ju visst en bil som kört åt rätt håll som fått sina däck spikade :(

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Hyresvärden tyckte det var en smart idé att snåla in på kvalitén på motorvärmarstolparna så nu pajjar var och varannan när det blev kallt ute (kallare än -25)... Hur dum får man vara, oväntat att det ska bli kallt i norrland? Näää.....

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
på mig själv!

Varför kommer jag inte ihåg ett skit om hur vi löste vår husbrand när det behövs!

Jag kommer ihåg branden, den tillfälliga lägenheten, och sen bor vi i huset igen.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För att en viss person är så galet otacksam, och sen på någon jävla vänster lyckas ha världens mest snedvridna bild av verkligheten. Hade fan kunnat slå ner henne här och nu.

R5+1

Guest
För att en viss person är så galet otacksam, och sen på någon jävla vänster lyckas ha världens mest snedvridna bild av verkligheten. Hade fan kunnat slå ner henne här och nu.
"henne"...jaha, trodde du träffat mitt ex. Din stackare.

Knappt jag orkar va förbannad, men jag är så oerhört less på att va sjuk! Har hostat hela nätterna i snart en vecka och min kropp orkar inte hosta ordentligt längre, så jag får ta i från tårna när jag knappt kan andas och därmed tvingas rensa rören lite.

Har en plats bokad vid en nyårsmiddag på ett fint men inte alltför dyrt ställe. Kommer garanterat inte hinna bli frisk till dess så jag kommer få spendera aftonen hemma, med snorservetter, handsprit och te som enda sällskap.:(

Jag som tog ledigt 3 veckor från jobbet över jul/nyår för att hinna med allt jag ville göra som jag skjutit upp hundra år för att jag varit sjuk... Väl utnyttjade semesterdagar!:tummenner

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe

Knappt jag orkar va förbannad, men jag är så oerhört less på att va sjuk! Har hostat hela nätterna i snart en vecka och min kropp orkar inte hosta ordentligt längre, så jag får ta i från tårna när jag knappt kan andas och därmed tvingas rensa rören lite.

Har en plats bokad vid en nyårsmiddag på ett fint men inte alltför dyrt ställe. Kommer garanterat inte hinna bli frisk till dess så jag kommer få spendera aftonen hemma, med snorservetter, handsprit och te som enda sällskap.:(

Jag som tog ledigt 3 veckor från jobbet över jul/nyår för att hinna med allt jag ville göra som jag skjutit upp hundra år för att jag varit sjuk... Väl utnyttjade semesterdagar!:tummenner

Varför har du inte sjukskrivit dig?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Har ingen aning om hur ditt ex är, men jag kan nästan slå vad om att denna satmaran slår honom med hästlängder. Äckligt trött på människan. Dessutom påstår hon att jag tagit sönder saker för henne, helt utan någon grund att stå på. Fan ta henne, och det ska hon få veta.

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv

wtf du var ju sjuk dagen innan julafton med... har du inte kryat på dig som jag sa att du skulle? :va

Krya på dig igen....

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping