Idag är jag förbannad därför att...

R5+1

Guest
wtf du var ju sjuk dagen innan julafton med... har du inte kryat på dig som jag sa att du skulle? :va

Krya på dig igen....

Varit småsjuk av och till mest hela november och december.
Varit ruggigt förkyld i 1½ vecka med feber, hosta och snooooor!
Och i stället för att krya på mig åkte jag upp till syrran i norr = SERIÖST ASKORKAT GJORT!!!:dummer
Inte nog med att jag såg till att anstränga mig mitt i febern, jag har utsatt andra trafikanter för en febrig nysande bilförare i 60+ mil x 2, jag har sovit i kallare rum än jag skulle låta nån annan göra frisk som sjuk, jag har smittat syrrans hela familj samt jag har dragit på mig än fler virus och bakterier från dom.

edit: Tack! Igen... :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hatar att sälja saker... Vore det inte för att saker och ting (i det här fallet en bil) står och tar upp onödig plats samt representerar en smärre summa pengar som blir mindre ju mer tiden går (i bilfallet tickar ju dessutom skatten och försäkringen på och kostar ytterligare pengar) hade jag fan hellre låtit eländet stå än att tvingas utstå allt jävla turkprutande och annat svammel man får mottaga både via telefon och mail:mad: Har haft annonsen ute en kväll hittills, och det första folk ringer och mailar om är sista priset... En del bryr sig inte ens om att fråga utan erbjuder sig snällt nog :)confused:) att komma och hämta bilen "redan idag" för mindre än halva det utsatta priset...:huvet Vafan, tror folk att man har bråttom?? Att de skulle göra en en tjänst genom att ta grejen ur mina händer för hur lite pengar som helst!? Vafan är det för fel på folk!?:va :dummer :huvet Nu ska jag sätta mig och skriva ihop ett standardsvar som ovänligt och bestämt förklarar läget för alla snålkukar som vågar höra av sig...

Visst ja, är också förbannad på en viss fjortisjävel med alkoholproblem. Hur dum får man bli egentligen? Pucko!

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
Hatar att sälja saker... Vore det inte för att saker och ting (i det här fallet en bil) står och tar upp onödig plats samt representerar en smärre summa pengar som blir mindre ju mer tiden går (i bilfallet tickar ju dessutom skatten och försäkringen på och kostar ytterligare pengar) hade jag fan hellre låtit eländet stå än att tvingas utstå allt jävla turkprutande och annat svammel man får mottaga både via telefon och mail:mad: Har haft annonsen ute en kväll hittills, och det första folk ringer och mailar om är sista priset... En del bryr sig inte ens om att fråga utan erbjuder sig snällt nog :)confused:) att komma och hämta bilen "redan idag" för mindre än halva det utsatta priset...:huvet Vafan, tror folk att man har bråttom?? Att de skulle göra en en tjänst genom att ta grejen ur mina händer för hur lite pengar som helst!? Vafan är det för fel på folk!?:va :dummer :huvet Nu ska jag sätta mig och skriva ihop ett standardsvar som ovänligt och bestämt förklarar läget för alla snålkukar som vågar höra av sig...

Visst ja, är också förbannad på en viss fjortisjävel med alkoholproblem. Hur dum får man bli egentligen? Pucko!

Håller med dig till fullo ang sälja bil. det är väl det som gör att man drar sig för att slänga ut skiten på blocket. vill inte ha med diverse tattare att göra (svarta,bruna,gula som vita) folk verkar ändå inte kunna ta in infon som står i annonsen. ändå måste(eller mjae måste o måste) jag sälja mina två bilar i vår(helst nu genast) för att skaffa nåt billigare. Nån som e sugen på en s40 2.0T eller en S60 T5? :D

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Har hört att många varit sjuk över julen.

Både magsjuka, feber och förkylning å hela tjadderallan, Å VEM FAN HAR ALLT TILLSAMMANS NU DÅ!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAAG! :huvet

Nån som e sugen på en s40 2.0T eller en S60 T5? :D

aah. 30 000 spänn! Hämtas imorrn

*Kollar plånboken* Ääöhm, Vi tar det en annan gång för jag är pank. :D

Last edited:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Aldrig skrivit här tror jag, men idag blev jag arg för att jag fick för mig att gå till jobbet. Hur fan tänkte jag i morse?

Cyklade inom ett annat jobb som jag tänkt söka till innan men väntade på ett certifikat som jag nu fått - och så hade de stängt.

Nu myglar jag som aldrig förr och längtar tills klockan säger "dra hem"!

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Min chef tyckte att jag skulle komma och skruva ihop lite rullbänkar kl 07:00

Jag är sjuk så jag sa nej.

Han väckte mig

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Idag är jag förbannad därför att BusAnna ska utnyttja mig fysiskt för egen vinning och lämna mig naken, inoljad och ensam i rännstenen... OCH pank dessutom... Man blir ju förbannad!!! :huvet

Tur att man är kille iaf, chansen att det blir tvärtom ist är ju övervägande stor.... Då kanske man skulle passa på att ta hojen ifrån henne också, nån som vill köpa? :rolleyes:

Min chef tyckte att jag skulle komma och skruva ihop lite rullbänkar kl 07:00

Jag är sjuk så jag sa nej.

Han väckte mig

Det va bra gjort! Det fan dags att du vaknar nu! :tummenupp

Last edited:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Idag är jag förbannad därför att BusAnna ska utnyttja mig fysiskt för egen vinning och lämna mig naken, inoljad och ensam i rännstenen... OCH pank dessutom... Man blir ju förbannad!!! :huvet

Blir så med äldre cheyer, dom lurar dig, dom kan spelet, dom har varit med förr :tungan

Fast du verkade inte ha så mkt emot det hela :tungan

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
För att jag inte får någon jefla julledighet eller nyårsledighet.:5sure

Och för att min dator håller på att dö och jag inte har råd att köpa en ny...

Köpa en gammal då? Jag har en laptop, Dell Inspiron 9200, 17" widescreen, som går som tåget! Nypris för ett par år sedan var ca 23.000 och du kan få den för ca 3.000. :tummenupp

gr0dan

Radical Riders
Gick med
28 Jun 2010
Hoj
Ktm sxf 250 2011
För att hunden fått för sig att tugga i sönder Motorrad som kom idag, inget att läsa när jag ska skita. Va faaaaaaaaaaaan!!

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Hade gärna gjort det om jag inte hade bott i England. Tackar ändå :tummenupp

Aha. Då förstår jag att det inte är så aktuellt. Utöver att det blir lite struligt med transporten så får du ju säkert en dator billigare där, med tanke på att du slipper betala för tangenterna å, ä och ö. :)

Ha det fint där och gott nytt år! :tummenupp

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Precis hämtat ut min trasiga telefon från lagning.

Samma fel fortfarande!

Tillbaka imorgon

empo021

Bannad
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
kawaskaki kx250
idag är jag förbannad för att det är vinter och jag har hojabstinens.

jag är även förbannad för att feminister finns, och poliser.

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Fullskärm.

720HD

Pausa 0.09 i klippet
[YOUTUBE-ID]fuXARb_ZrO0[/YOUTUBE-ID]
BLÄ

SKITDAG. Nu har man valt fel dag så jag kan inte få ut min tvätt ur den låsta tvättstugan förens klockan 18 imorgon

Last edited:
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping