Mordecaien
Can do!
Var glad. Köpte mercan för 13k lade ut 3k och sålde den ett halvår senare för 8k.
Var glad. Köpte mercan för 13k lade ut 3k och sålde den ett halvår senare för 8k.
Jag räknar inte heller med att göra någon lysande affär direkt, har lagt ut en hel del på bilfan jag med... Men man blir bara sur när någon mejlar "3k så hämtar jag den idag"... Biljäveln har bara stått de senaste månaderna, jag har inte bråttom att bli av med den. Tror folk att de gör mig en tjänst genom att ta mina grejer för sjuka underpriser?? Det här är ingen jävla välgörenhet...
Är bilen bes o skatt?
Yes box, ett tag till. Och visst, de pengarna (skatt och försäkring) tickar ju iväg. Men det har de å andra sidan gjort ett par månader nu. Varför skulle jag få tokbrådis bara för att jag äntligen fått tummen ur och satt ut bilen till försäljning liksom?
Brukar sällan vara lockande att köpa en bil som strax ska besiktigas. En "skrotbil" Är (kan vara) värd 3k månaden innan bes och 6k månaden efter.
Visserligen är en besiktning inte dyr, men om den är nybesiktad är det ett problem man slipper ett helt år.
Precis hämtat ut min trasiga telefon från lagning.
Samma fel fortfarande!
Tillbaka imorgon
Ring Anovo först och klaga på ett trevligt sätt så får du snabbare service..
Den kommer fortfarande ätt vara trasig eller repig när du får tillbaka den men Su behöver förhoppningsvis inte vänta 1 månad till..
För att jag inte slutar blöda! Helt otroligt, har hållit på över en timme nu!
Vad fan gö man?
För att jag inte slutar blöda! Helt otroligt, har hållit på över en timme nu!
Vad fan gö man?
Hela Centrum låter som Downtown Falluja. Trodde dom nya invånarna försökte undkomma ljudet av explosioner?
Man blir förbannad.
Jag har blödit i tre decemberveckor av fyra, så jag har ingen aning!
Fan man skulle knipsa nåt skit i stället, få det permanent liksom. Så slipper man jävla piller som ställer till det i kroppen.
Hehe, nä. Va bara skönt att beklaga sig lite.Du är tjejj, det gills inte!
Hehe, nä. Va bara skönt att beklaga sig lite.
Men om du skulle blöda från samma ställe som jag så ska du definitivt söka läkarhjälp!
Åh, vilken...tur!Mjo, det skulle nog vara rätt illa.
Som det är nu finns det nog ingen risk för något värre än förblödning.
Åh, vilken...tur!
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari