Idag är jag förbannad därför att...

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Inte så förbannad men lite bedrövad. Mina Camel-kängor, trogna följeslagare sedan 1996, har till slut gett upp. :(

Stryktåliga prylar det där.

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Stackars den jefel som kommer till skolan med en vit jacka med svarta fläckar på. FY FAN vad den kommer få stryk.

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Jävla pungråttor som gnagde sönder gasvajer skyddet också!! :mad:

Nån jävel ska ligga på sjukan!

sportbike

Guest
Jag har varit förbannad ett bra tag över att jag klarlackade köket, får ju inte bort skiten.
Loong story, dare i tell?

sportbike

Guest

Well, det var förra vintern, hade köpt lite kolfiberprylar till Hypermotarden, men från olika tillverkare så klarlacken var inte lika fräsch på alla delar.
Åkte ner till våra lackerare och frågade om dom kunde lacka om rubbet.
Vi kan ju börja med huggern du har med dig så får vi se hur det blir.
Efter några dagar frågade jag hur det gick, och fick till svar att det var det jävligaste dom har gjort, blir ju bara porer hela tiden, slipa, lacka, slipa lacka......stöööön.

Så jag tänkte, varför inte testa att fixa det själv hemma, ingen brådska liksom.
Sagt och gjort, handla klarlack, hem och rigga.
Får bli spisen, full kareta på köksfläkten måste ju funka.
Ut med en massa tidningar, skaka, skaka.........
Tapp, sumpade burken på golvet så munstycket ramlade av.
Vad jag nu inte visste var att det lilla röret på tryckknappen gått av en bit ner i burken.
Hittade munstycket och tryckte fast det, med den lilla fadäsen att det ramlade av igen men nu var burken en klarlacksspruta istället, stråle som på en brandsläckare :mad:
Well, det slutade med att jag fick ner burken i soppåsen när den var nästan tom.
Hela diskbänken, kran, disken, skåpluckorna..........:gråta

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Well, det var förra vintern, hade köpt lite kolfiberprylar till Hypermotarden, men från olika tillverkare så klarlacken var inte lika fräsch på alla delar.
Åkte ner till våra lackerare och frågade om dom kunde lacka om rubbet.
Vi kan ju börja med huggern du har med dig så får vi se hur det blir.
Efter några dagar frågade jag hur det gick, och fick till svar att det var det jävligaste dom har gjort, blir ju bara porer hela tiden, slipa, lacka, slipa lacka......stöööön.

Så jag tänkte, varför inte testa att fixa det själv hemma, ingen brådska liksom.
Sagt och gjort, handla klarlack, hem och rigga.
Får bli spisen, full kareta på köksfläkten måste ju funka.
Ut med en massa tidningar, skaka, skaka.........
Tapp, sumpade burken på golvet så munstycket ramlade av.
Vad jag nu inte visste var att det lilla röret på tryckknappen gått av en bit ner i burken.
Hittade munstycket och tryckte fast det, med den lilla fadäsen att det ramlade av igen men nu var burken en klarlacksspruta istället, stråle som på en brandsläckare :mad:
Well, det slutade med att jag fick ner burken i soppåsen när den var nästan tom.
Hela diskbänken, kran, disken, skåpluckorna..........:gråta

Men stakare :krama Därför du vill ha nya skåpsluckor? Nästa gång det beställs fel kök på jobbe ska jag lägga undan det åt dig ;):tummenupp

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
För att klockan är 0306 lokal tid och det är dags att gå upp efter en natt med dålig sömn för att jobba. Sen är det söndag också vilket innebär att resten av världen inte jobbar så inga bussar eller tåg går så man måste betala för taxi eftersom jag inte har någon bil. Fy fan. :mad: Borde vara olagligt att jobba på söndagar.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
För att klockan är 0306 lokal tid och det är dags att gå upp efter en natt med dålig sömn för att jobba. Sen är det söndag också vilket innebär att resten av världen inte jobbar så inga bussar eller tåg går så man måste betala för taxi eftersom jag inte har någon bil. Fy fan. :mad: Borde vara olagligt att jobba på söndagar.

Jag ska åka gasturban till Berlin nesta helj. Skulle vara underbart om du och UT kunde kvista runt i mittgången och vara testforum-roliga då! Pliiis! :)

Men du/ni flyger förstås bara till en massa solställen :mad:

Last edited:

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Jag ska åka gasturban till Berlin nesta helj. Skulle vara underbart om du och UT kunde kvista runt i mittgången och vara testforum-roliga då! Pliiis! :)

Men du/ni flyger förstås bara till en massa solställen :mad:

Berlin, trevligt. Ska dit och vända på tisdag faktiskt. :) idag ska jag till Gdansk i Polen och Knock i Irland. Det är inga soldestinationer minsann! Det gör mig förbannad! :mad:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Berlin, trevligt. Ska dit och vända på tisdag faktiskt. :) idag ska jag till Gdansk i Polen och Knock i Irland. Det är inga soldestinationer minsann! Det gör mig förbannad! :mad:

Jag fixar nytt jobb om du tar med flygeln :gnissla
Så grim:Bugar
[YOUTUBE-ID]_F_adcWLlew[/YOUTUBE-ID]

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Jag hittar aldrig något förbannat jobb oavsett vilket skitjobb jag söker och i vilken ände av landet.
Hoppas jag har lite mer flyt med praktik.
Gratis arbetskraft med genuint teknikintresse och tummen på rätt ställe torde väl locka litegrann åtminstone.

Edit:
Och att jag verkar ärvt farsans "syndrom".
Kan hålla oss nyktra hur länge som helst.
Men när vi väl dricker så dricker vi tills det är slut eller vi stupar.
Jävla skit :mad:

Last edited:
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj