Lou siffer
officiellt lammkött
Pengar...
Mina boots jag fick av syrran i november lossna sulan på i tisdagsInte så förbannad men lite bedrövad. Mina Camel-kängor, trogna följeslagare sedan 1996, har till slut gett upp.
Stryktåliga prylar det där.
Mina boots jag fick av syrran i november lossna sulan på i tisdags
Jag har varit förbannad ett bra tag över att jag klarlackade köket, får ju inte bort skiten.
Loong story, dare i tell?
Jag vill höra
Well, det var förra vintern, hade köpt lite kolfiberprylar till Hypermotarden, men från olika tillverkare så klarlacken var inte lika fräsch på alla delar.
Åkte ner till våra lackerare och frågade om dom kunde lacka om rubbet.
Vi kan ju börja med huggern du har med dig så får vi se hur det blir.
Efter några dagar frågade jag hur det gick, och fick till svar att det var det jävligaste dom har gjort, blir ju bara porer hela tiden, slipa, lacka, slipa lacka......stöööön.
Så jag tänkte, varför inte testa att fixa det själv hemma, ingen brådska liksom.
Sagt och gjort, handla klarlack, hem och rigga.
Får bli spisen, full kareta på köksfläkten måste ju funka.
Ut med en massa tidningar, skaka, skaka.........
Tapp, sumpade burken på golvet så munstycket ramlade av.
Vad jag nu inte visste var att det lilla röret på tryckknappen gått av en bit ner i burken.
Hittade munstycket och tryckte fast det, med den lilla fadäsen att det ramlade av igen men nu var burken en klarlacksspruta istället, stråle som på en brandsläckare
Well, det slutade med att jag fick ner burken i soppåsen när den var nästan tom.
Hela diskbänken, kran, disken, skåpluckorna..........
Men stakare Därför du vill ha nya skåpsluckor? Nästa gång det beställs fel kök på jobbe ska jag lägga undan det åt dig
För att klockan är 0306 lokal tid och det är dags att gå upp efter en natt med dålig sömn för att jobba. Sen är det söndag också vilket innebär att resten av världen inte jobbar så inga bussar eller tåg går så man måste betala för taxi eftersom jag inte har någon bil. Fy fan. Borde vara olagligt att jobba på söndagar.
Jag ska åka gasturban till Berlin nesta helj. Skulle vara underbart om du och UT kunde kvista runt i mittgången och vara testforum-roliga då! Pliiis!
Men du/ni flyger förstås bara till en massa solställen
Berlin, trevligt. Ska dit och vända på tisdag faktiskt. idag ska jag till Gdansk i Polen och Knock i Irland. Det är inga soldestinationer minsann! Det gör mig förbannad!
Well, det var förra vintern....
Hela diskbänken, kran, disken, skåpluckorna..........
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|