Idag är jag förbannad därför att...

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Vädret, jävligt nödvändigt med 4 dec snö på ett par dagar....det var vårkänslor i faggorna förra veckan.

Gipsad vänsterarm med komplicerat brott på radiusbenet...pga att folk inte kan se sig för innan de skråar över backen (bakom skymda krön).

Och plogjävlar som ser till att man inte kommer ut från huset med bilen, enhandsskottning var inte aktuellt idag.

/grinig

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

:rofl Nu var du elak, insnöad som insnöad liksom.
Biltmore, köpte du ingen 4wd ådi? Bara ta fart ut genom garaget så är det väl löst sen?

Vädret, jävligt nödvändigt med 4 dec snö på ett par dagar....det var vårkänslor i faggorna förra veckan.

Gipsad vänsterarm med komplicerat brott på radiusbenet...pga att folk inte kan se sig för innan de skråar över backen (bakom skymda krön).

Och plogjävlar som ser till att man inte kommer ut från huset med bilen, enhandsskottning var inte aktuellt idag.

/grinig

Fan, nu är det till och med så att jag tycker synd om dig. Kraschade du med bilen eller, med tanke på armen?

Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Fan, nu är det till och med så att jag tycker synd om dig. Kraschade du med bilen eller, med tanke på armen?

Romme...också känt som övningsområde för sälenturister med hyrda skidor en vecka om året. Har svurit över odugliga skidåkare varenda gång man varit dit...man borde ha fattat att det skulle gå snett... :huvet

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
Idag är jag fittförbannad på jävla idiotkukarna på tele2 som inte kan ge mig min jävla puk-kod över telefon!
Jag har fått ett nytt simkort med ny kod då jag glömde min telefon i en bungalow i thailand. Igår när jag satt på flyget från norge till sverige så stängde jag såklart av luren och sen när jag satte på den så glömde jag att jag hade ny kod så jag slog fel tre ggr..
Så nu ska jag alltså klara mig utan min telefon heeela helgen?!

Fan jag kan ringa till min bank och få all hjälp jag behöver bara genom att säga vad jag heter, mitt personnummer och lite uppgifter om konton och summor på dem.
Jävla horstefan på tele2....

Jag ska fan aldrig stänga av telefonen på flyget igen och jag ska byta operatör.

Maddefakkezzz

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Idag är jag fittförbannad på jävla idiotkukarna på tele2 som inte kan ge mig min jäv

Maddefakkezzz

Jag beställde ett nytt simkort till en dammsamlad telefon så jag kunde ha den som MP3, Men inte då. "Glömde" ladda det en hel månad och då stänger halebop kortet. JÄVLA PUNG AS! Använde även telefonen som nöd telefon till MC när jag är ute och åker.

Men det här nya halebop, Använder Halebop Original på den andre som jag brukar ringa på och det är inga beskymmer eller några såna här dumheter.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Romme...också känt som övningsområde för sälenturister med hyrda skidor en vecka om året. Har svurit över odugliga skidåkare varenda gång man varit dit...man borde ha fattat att det skulle gå snett... :huvet

Skidåkarna är ju inte de värsta, det är ju de där förbannade snowboardåkarna som åker tvärs över hela backen som man blir tokig på :mad:
Vad åkte du för något :gnissla

sportbike

Guest
En kompis köpte en begagnad BMW, en 525 E39:a.
Enligt den förra ägaren som hade kört bilen i 10.000 mil, var den oerhört välskött och minutiöst servad, alla stämplar fanns prydligt uppradade i serviceboken.
Han sa, gör en service i alla fall och gå igenom den , så vet jag att den kommer att funka.

Började med att lyfta ur det gamla oljefiltret.
Det nya är det till höger.
Vad säger man, världsklass.

Bifogat

• iPhone 2011-02-11 040.jpg
    iPhone 2011-02-11 040.jpg
    204.3 KB · Visningar: 126

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
:rofl Nu var du elak, insnöad som insnöad liksom.
Biltmore, köpte du ingen 4wd ådi? Bara ta fart ut genom garaget så är det väl löst sen?

Tänkte faktiskt inte så.
Tyckte "insnöad i Nacka kändes ogenomförbart (är inte så bevandrad i geografin).
Lite kul blev det dock.

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Hemresa, ett ganska enkelt projekt kan man tycka. Men efter att flyg 1 ställts in och jag ombokats till flyg 2 som sedan försenades 49 gånger innan man kom hem 5 timmar senare än planerat. Nästa gång jag hör ett hjon på SAS prata om "Världens punktligaste flygbolag" så ska jag plantera en välpolerad känga så långt upp i röven på honom att han kommer ha skoputs på insidan av tänderna... :mad:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
...för att jag har ett brutet revben som gör så inihelvetesjävla ont, + att jag är insnöad utan mat.....

Min pappa trillade ner från ett snickarbord, sån där hoppfällbar historia ni vet. Ena bordsbenet vek sig, bordet föll åt sidan, far föll rakt ner och slog sidan av bröstkorgen i bordskanten. Ett revben konstaterades vara brutet, men han var ändå hyfsat ok. När vi frågade om han hade ont svarade han: "Nja, bara när jag andas"...:hihi

Krya på sig, hoppas att snön tinar snart så att du kan ta dig till affären.

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Jävla SJ. Alla öresundstågen gick som dom skulle, SJ's intercity som jag skulle med blev 1.5h försenat. På en resa som ska ta 2.5h.. :mad: :arkebusera

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Vaknade vid klockan 3. Dålig i magen(ränn sketa) och pissnödig och illamående. Satte mig på dass i en halvtimma sen jeflar sprang jag ut i boa och drog igång sketrakan och drog en sväng. För mig funkar det fan att köra hoj när man mår dåligt(alltså typ illamående och dålig i magen). Då jag slutar tänka på skiten och kroppen tänker och agerar på något annat istället.

Så nu sitter man här vid datorn och dricker kolsyrat vatten för att få bort illamåendet. Funkar också för mig.

Fryser dock :dricka och är förkyld!. KANON
:fakta
:skrattaåt

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
idag e jag förbannad på en värdelös traktorförare! :mad:

åkte från svärmor igår som bor på sidan av med en grusväg som är felbyggd.
han satt i diket och vi kom inte förbi för bakom han stog 2 tradare.. tillslut kom han upp men vi bilar fick backa en km typ till en mötesplats. precis när han ligger brevid oss så kör han ner igen!!! tradarna kommer inte förbi och han sitter rejält denna gång, snacka om värdelös, den va faen 4hjulsdriven, aldrig vart med om nå likn.. han va tvungen o köra nära då de va en sån som plogar upp kanterna längst upp när de blir för mycket snö. :mad:

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
För att min mamma har så jävla låga tankar om mig...... :död

Den är ganska tung att höra. Beroende på situationen, men låt dig inte påverkas! Du får inte mer gjort för det, du är den du är och det går inte att förändra på en natt. Mina föräldrar har uttryckt sig liknande under mina yngre dagar, men idag har jag erfarenhet från mina val och misstag vilket har format mig till en bättre människa enligt mig. Detta börjar mina päron äntligen förstå... Hang in there!

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Jag är förbannad för att jag är bakis och spräcker mitt tidsschema inför renoveringen. Nu måste jag ut och köpa målarfärg och bakisburgare.

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum