Idag är jag förbannad därför att...

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
idag e jag förbannad på en värdelös traktorförare! :mad:

åkte från svärmor igår som bor på sidan av med en grusväg som är felbyggd.
han satt i diket och vi kom inte förbi för bakom han stog 2 tradare.. tillslut kom han upp men vi bilar fick backa en km typ till en mötesplats. precis när han ligger brevid oss så kör han ner igen!!! tradarna kommer inte förbi och han sitter rejält denna gång, snacka om värdelös, den va faen 4hjulsdriven, aldrig vart med om nå likn.. han va tvungen o köra nära då de va en sån som plogar upp kanterna längst upp när de blir för mycket snö. :mad:

What the fuck? :)
Hur i helvete lyckas man hamna i diket med en traktor om man inte somnar eller är packad? Och ännu bättre, lyckas plantera sig så man inte kommer upp igen? >.<

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Hur i helvete lyckas man hamna i diket med en traktor om man inte somnar eller är packad? Och ännu bättre, lyckas plantera sig så man inte kommer upp igen? >.<

en riktig skitväg med djupa diken. vägen går som en båge för att vatten ska rinna av men på vintern blir ganska djupt då plogbladet är plant.. men när den inte ens kommer upp! ne jag hade glömt bort det men nu påminde du mig, nu kokar jag igen :mad:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Den är ganska tung att höra. Beroende på situationen, men låt dig inte påverkas! Du får inte mer gjort för det, du är den du är och det går inte att förändra på en natt. Mina föräldrar har uttryckt sig liknande under mina yngre dagar, men idag har jag erfarenhet från mina val och misstag vilket har format mig till en bättre människa enligt mig. Detta börjar mina päron äntligen förstå... Hang in there!

Tack för stödet! Det känns ju inte jättehäftigt när hon inte ens tror att jag klarar mig själv liksom. :näsblod

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Farsan och jag skulle in till jakt åteln. Gick åt helvete. Nu driver bilfan på bara 1 bakdäck. Och den hänger i snön. Måste skotta 50 meter väg för HAND! :mad:

Im going to be sick tomorrow.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Sjukt förbannad av att få massa rasistiska och personliga påhopp av en medlem på forumet! Va fan e d för fel på människor? Aldrig sett eller pratat med människan men ändå lyckas personen ha massa åsikter om en. :mad Är jävligt sugen på att hänga ut personen på forumet!

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Sjukt förbannad av att få massa rasistiska och personliga påhopp av en medlem på forumet! Va fan e d för fel på människor? Aldrig sett eller pratat med människan men ändå lyckas personen ha massa åsikter om en. :mad Är jävligt sugen på att hänga ut personen på forumet!

Finns det dokumenterat så häng ut.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Finns det dokumenterat så häng ut.

Japp, har kvar pmen som skickades. Vet att personen skrivit påhopp till en annan tjej oxå. Alla kan inte älska alla men man behöver lixom inte hoppa på folk helt utan anledning. Så jävla barnsligt. :mad:

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Japp, har kvar pmen som skickades. Vet att personen skrivit påhopp till en annan tjej oxå. Alla kan inte älska alla men man behöver lixom inte hoppa på folk helt utan anledning. Så jävla barnsligt. :mad:

Det är bara att hänga ut personen i fråga för sånt där är inte ok, han får skylla sig själv om han är en idiot så enkelt är det! :tummenupp

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Det är bara att hänga ut personen i fråga för sånt där är inte ok, han får skylla sig själv om han är en idiot så enkelt är det! :tummenupp

Har pmat en annan moderator o ser vad ja får för svar, har ingen lust att själv bli bannad eller starta nån pajkastning. Men samtidigt tycker jag det är så jävla fegt att sitta på ett forum o anonymt kasta skit på andra i "hemlighet" som d bli via pm.

Är heller inte ute efter några sympatipoäng, blir bara arg av sånt här.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe

Ja men du vet väl att Internet är till för att alla ska kunna få komma till tals. (ironi)
Folk beter sig som svin ibland.
Finns det i pm så borde det vara ok för den breda mässan att ta del av oxå. Häng ut! Häng ut! :)

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Har pmat en annan moderator o ser vad ja får för svar, har ingen lust att själv bli bannad eller starta nån pajkastning. Men samtidigt tycker jag det är så jävla fegt att sitta på ett forum o anonymt kasta skit på andra i "hemlighet" som d bli via pm.

Är heller inte ute efter några sympatipoäng, blir bara arg av sånt här.

Ok, ja det kanske är bättre så att det inte blir onödigt tjafs.
Fegt av han att skriva PM han kunde väl åtminstånde skrivt i GBn så andra också kan se vad det är för lirare hehe
Förstår att du blir förbannad hoppas han får smisk av moderator nu så att han lär sig!

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
"PM" på forum brukar betyda "personal message" så det är inget att dela med almenheten, dock är PM inkluderat i reglarna för vad som är acceptabelt och således mål för eventuell reaktion från moderatorer.

Så om jag fått nåt i ett pm är det inte ok för mig att lägga ut det på forumet för att ta hänsyn till den som skickat pmet?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

De som känner dig (och även vi som kanske inte känner dig sådär jättebra men åtminstone har träffat dig och snackat med dig) vet att du är en bra tjej, så ta inte åt dig av vad vissa idioter säger:krama

Människor i allmänhet är helt enkelt dumma i huvudet. Finns undantag, men majoriteten är fanimig idioter. Börjar tröttna på hur sorgligt det är, att större delen av mänskligheten är elaka, hänsynslösa och själviska...:( :huvet Att det ska vara så jävla svårt att bete sig trevligt, hövligt och respektfullt mot sina medmänniskor förstår jag verkligen inte, hur svårt kan det vara att vara trevlig mot folk??:va Istället för att bara spy sin sura galla över oskyldiga medmänniskor så som de flesta gör, men det är väl tydligen för mycket begärt... Fan vad trött man blir, jävla riskpuckon det finns:mad:

Men som sagt, bry dig inte om det. En person som inte vet något om en har inga belägg för sina påståenden, så det är bara tomma ord. Låt det inte störa dig utan tänk istället på hur sorglig den lilla idioten är som inte har något bättre att tillföra världen:tummenupp

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt

Det är ganska lätt längs grusvägar. Råkar man lägga ena hjulparet för långt ut sitter man dirr!
Sen kan man åka hur långt man vill nere i diket men inte kravla sig upp över kanten.

Man blir lika nöjd varje gång.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Det är ganska lätt längs grusvägar. Råkar man lägga ena hjulparet för långt ut sitter man dirr!
Sen kan man åka hur långt man vill nere i diket men inte kravla sig upp över kanten.

Man blir lika nöjd varje gång.

Jag är uppvuxen på bondgård och började köra traktor när jag var 7-8 bast. ;) Hamna i diket utan att ta sig upp går fan inte. Om det nu inte är mer ravin än dike då. Men att hamna i det till att börja med tycker jag verkar rätt svårt. Traktor går ju vare sig fort eller har dålig sikt.

Ja förutom den där jävla belarusen som far hade som gick i 70, på vilken framhjulen började wobbla över 20. Den var spännande att köra. Och jävligt rolig.

/svammel

frankof

medlem
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
xjr1300
Så om jag fått nåt i ett pm är det inte ok för mig att lägga ut det på forumet för att ta hänsyn till den som skickat pmet?
Konstigt nog så är det så, det sista en moderator/admin på ett forum vill ha är fullt krig mellan olika falanger.
Inte så mycket av hänsyn till stolpskott, men för att andra forumanvändare skall kunna använda forumet i lugn och ro.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Jag är uppvuxen på bondgård och började köra traktor när jag var 7-8 bast. ;) Hamna i diket utan att ta sig upp går fan inte. Om det nu inte är mer ravin än dike då. Men att hamna i det till att börja med tycker jag verkar rätt svårt. Traktor går ju vare sig fort eller har dålig sikt.

Ja förutom den där jävla belarusen som far hade som gick i 70, på vilken framhjulen började wobbla över 20. Den var spännande att köra. Och jävligt rolig.

/svammel

Vi säger så :hej

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning