Idag är jag förbannad därför att...

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Full allergiblomning.
Alldeles knallröd/rosa med vita ränder. >.< Ser helt efterblivet ut, plus att det kliar som fan. Och mina allergipiller tar sån jävla tid på sig att verka.

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
För att alla jävla människor går runt & ser ut som att dom sålt smöret & tappat pengarna...typiskt syndrom för veckan innan lön!
Alla handlar billig pasta & ser ut som döden, + att ingen kan köra bil heller, eller visa lite hänsyn!
Tvi fan!

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Idag är jag förbannad för att det är så jävla mycket folk på gymmet efter 5.
Det är fan dags nu att ni nyårslöftestränare återgår till era förslappade chipsätarliv framför tvn så vi åretrunttränare får ha gymmet för oss själva!

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Det är fan dags nu att ni nyårslöftestränare återgår till era förslappade chipsätarliv framför tvn så vi åretrunttränare får ha gymmet för oss själva!

Brukar tunnas av efter sportlovet, det är då nyårslöftesgymmarna i regel tröttnar. Håll ut!

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Samma fenomen över hela landet, tror jag. Det positiva är att de som är "jultjocka" tecknar autogiro som de sen låter ticka på utan att besöka gymet alls efter ett tag. Det håller nere kostnaden för mig som tränar ofta. Mitt gymkort kostar knappt 300 i månaden tack vare dem och det är inte så fullt i lokalen efter februari.

Allstaar

Guest
För att alla jävla människor går runt & ser ut som att dom sålt smöret & tappat pengarna...typiskt syndrom för veckan innan lön!
Alla handlar billig pasta & ser ut som döden, + att ingen kan köra bil heller, eller visa lite hänsyn!
Tvi fan!

Hahaha drog lite på smilbanden åt det där inlägget.

Jag har dock torskat några tusen på aktier men jag har inte sålt smöret eller tappat alla pengar. Och jag är en fattig student, hur lyckas folk egentligen som har en inkomst dvs arbetar?

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Samma fenomen över hela landet, tror jag. Det positiva är att de som är "jultjocka" tecknar autogiro som de sen låter ticka på utan att besöka gymet alls efter ett tag. Det håller nere kostnaden för mig som tränar ofta. Mitt gymkort kostar knappt 300 i månaden tack vare dem och det är inte så fullt i lokalen efter februari.

Vi har subventionerat gymkort via jobbet, kostar oss mindre än hälften av priset på ett årskort :tummenupp

Shropshre

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2008
Hoj
VFR 800, XJ 550, R1200GS

Så j...a sant. Hem å ät chips och cola och annat sånt de gör reklam för 15 timmar /dygn på tvn.

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
Sur för att jag inte kan hålla mig till min plan att INTE gå till jobbet idag, har redan gjort min plikt och lite till för den här veckan så när jag ringde min chef för att säga att jag inte tänkte anstränga mig så mkt idag så tog han det som att jag ville ha lite light uppgifter på jobbet.... Sheisse! Nu måste jag åka in och leka minibas hela dagen. Jag som bara tänkte sitta här och morgonlöka lite framför teven med ett par mackor med smält ost på.

TRÖTT SOM SATAN.

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Det där låter ju bara som en lång fet räkmacka du gnäller över...Mr Smält Ost....

Sur för att jag inte kan hålla mig till min plan att INTE gå till jobbet idag, har redan gjort min plikt och lite till för den här veckan så när jag ringde min chef för att säga att jag inte tänkte anstränga mig så mkt idag så tog han det som att jag ville ha lite light uppgifter på jobbet.... Sheisse! Nu måste jag åka in och leka minibas hela dagen. Jag som bara tänkte sitta här och morgonlöka lite framför teven med ett par mackor med smält ost på.

TRÖTT SOM SATAN.

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
Det där låter ju bara som en lång fet räkmacka du gnäller över...Mr Smält Ost....

Jag gillar inte ens räkmacka, nu ska jag gnälla lite mer!

Den lååånga jävla räkmackan har blivit en ännu längre räkmacka. Jag åkte på att jobba i morgon också bara för att det kommer en ny kille som jag måste dadda PÅ EN LÖRDAG!!!!

Jag skulle ju vara bakis o skakis i morgon..

Med sura hälsningar/ Mr Smält Ost

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

Den lååånga jävla räkmackan har blivit en ännu längre räkmacka. Jag åkte på att jobba i morgon också bara för att det kommer en ny kille som jag måste dadda PÅ EN LÖRDAG!!!!

Det är väl inget som hindrar att du är bakis om du ändå bara ska vara dadda? :)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

Det är lugnt, jag ska tänka på dig när jag sänker den första iskalla groggen :tummenupp

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
Det är väl inget som hindrar att du är bakis om du ändå bara ska vara dadda? :)

Inget hindrar mig från att vara bakis, men bakis hindrar mig från att komma upp till jobbet.. Den där bakis är ett riktigt jävla asshole..

Anders: Tack, tack så himla jättemycket. Kul att nån annan får ha det bra iaf..:tungan

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

13 nålstick senare så bör dom väl ha testat allt tycker man, men nejdå, nu ska jag stickas en gång till för att dom misstänker sorkpest, dessutom ville dom ha en svalgodling av killen med världens känsligaste kräkreflex...

The fun aint over yet...

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Om ABS hade varit ett krav på bilar så hade jag inte haft ont i nacken efter påkörningen på sidan av bilen jag satt i :mad:

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår