Idag är jag förbannad därför att...

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Anledningen till att jag gav upp högskolan.
Vi har inte gjort ett enda individuellt arbete under tre år, det suger stenhårt. Visst, det är bra att kunna arbeta i grupp, men kom igen! Det är bra att veta vad man själv klarar av med..

Fan, blev jag ännu surare :mad:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Chalmers töntiga regler angående exjobb.

Man måste göra det i grupp om två eller tre personer och det går INTE att ändra på. Jävla trams är det. Jag vill göra något själv någon gång, alltid dessa jäkla grupparbeten.. :mad:

Exjobb i grupp?? Är inte exjobbet typ det enda stor arbetet du ska göra själv??:va Jag som tyckte att det var stört att varenda jävla arbete vi gjort hittills varit i grupp...

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Exjobb i grupp?? Är inte exjobbet typ det enda stor arbetet du ska göra själv??:va Jag som tyckte att det var stört att varenda jävla arbete vi gjort hittills varit i grupp...
Jag vet inte, och jag stör mig. Har inte fått någon anledning till det heller.. Ska gå och höra med programansvarige imorron vad som egentligen är tanken med det.

Hudik

Guest
Idag är jag förbannad därför att...

... sörlänningarna kan börja åka hoj men inte jag :mad:
DSC_0002.JPG

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Ajfan. Låter inget vidare. Skönt att höra att du är bättre.
Slutrökt för dig nu då :gnissla

Näe, inte riktigt än, det är bara lungorna som har sagt upp sig.
Har legat inne en vecka nu och har ssovit första natten utan syrgas, så snart kan jag nog pallra mig hemåt.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Ajfan. Låter inget vidare. Skönt att höra att du är bättre.
Slutrökt för dig nu då :gnissla

Det är många år sedan jag rökte, om man undantar det fröjdiga puffandet på en go cigarr till nyår...

Men visst, det återstår att se om man inte får fira med en extra god snus istället.

Jag fick åka hem redan i dag, det blev brist på rum och jag hade ju överlevt natten utan syrgas, så efter lite prover så var det bara att pallra sig hem.

Lyckligvis fanns det ved inburen och snön var skottad, så det går bra.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Fi fan, krya på dig GuW..

Själv e jag mest förbannad för jag bara vill sitta o spela NHL11 online men mitt jävla internet är för slött så det går fan inte, helvete.

anders_69

Datadoktor
Gick med
28 Sep 2008
Hoj
V11 Sport -01
Chalmers töntiga regler angående exjobb.

Man måste göra det i grupp om två eller tre personer och det går INTE att ändra på. Jävla trams är det. Jag vill göra något själv någon gång, alltid dessa jäkla grupparbeten.. :mad:

Vad är det för j*vla fånerier. Exjobb görs ensam eller i par, för att få göra i grupp om tre krävs i princip FredrikRs namnteckning! Är det nånstans det skall vara svårt att glida igenom på en räkmacka när polarna gör jobbet så är det exjobbet.

Fast de är lite fjolliga däruppe i Sveriges framstjärt :gnissla

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Det är många år sedan jag rökte, om man undantar det fröjdiga puffandet på en go cigarr till nyår...

Men visst, det återstår att se om man inte får fira med en extra god snus istället.

Jag fick åka hem redan i dag, det blev brist på rum och jag hade ju överlevt natten utan syrgas, så efter lite prover så var det bara att pallra sig hem.

Lyckligvis fanns det ved inburen och snön var skottad, så det går bra.

Krya på sig!

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Vad är det för j*vla fånerier. Exjobb görs ensam eller i par, för att få göra i grupp om tre krävs i princip FredrikRs namnteckning! Är det nånstans det skall vara svårt att glida igenom på en räkmacka när polarna gör jobbet så är det exjobbet.

Fast de är lite fjolliga däruppe i Sveriges framstjärt :gnissla
Kunde inte hålla med mer! Om man vill skulle man ju kunna glida igenom exjobbet utan att göra ett skit. Som du säger ska ju exjobbet visa vad man lärt sig under utbildningen..

Fasen vad man blir :mad:

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
[youtube-id]PUu0fSGnlds[/youtube-id]

Framgår inte hur brant det egentligen är.
Ser ut som jag styr mot träden men det är egentligen ett kast som jag gjorde allt i min makt för att häva.
Gick inte så bra.

Första turen på hela vintern jag inte har med mig sågspaden :mad:

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
Förbannad idag för att mitt Fifa 11 inte fungerar, skivan har kanske 1 repa som endast syns när man vinklar skivan.. Men det räcker tydligen för att det ej ska gå att spela vidare... :huvet Är fan inne på 3e säsongen med Southampton på Värdsklass och leder PL... :pangihuve

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
De inkompetenta munkätande soffpotatisarna till poliser och alla fittans pappersvändare kan dra åt helvete.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Tittköer!! :mad:
Vad i helvete är så intressant med en polisbil på en påfart på andra sidan vägen så att man känner det nödvändigt att bromsa upp hela djävla Essingeleden?! :va
Kör på Essingeleden från Hornsberg/Kristineberg. Riktigt långsamtgående köer söderut. Som det värsta rusningstrafik trots sportlov....
Kryper vidare och en stund senare ser man två polisbilar stå på en avfart mot lilla Essingen på norrgående sida... Ett par hundra meter senare har folk tittat klart och köerna löses upp. Vaffan är det för fel på folk och deras kroniska behov av att skapa köer bakom sig för att de är så djävla nyfikna på skitsaker?!

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Skulle köpa nya tandborstar idag, går till den hyllan i affären. Efter lite letande upptäcker jag att dom inte har en enda vanlig jävla tandborste. Bara mer eller mindre rymdskeppsaktiga, hur jävla svårt kan det vara? :mad:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Förbannad idag för att mitt Fifa 11 inte fungerar, skivan har kanske 1 repa som endast syns när man vinklar skivan.. Men det räcker tydligen för att det ej ska gå att spela vidare... :huvet Är fan inne på 3e säsongen med Southampton på Värdsklass och leder PL... :pangihuve

:krama
Börja med NHL istället :D

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad