Playboy?
Playboy är bara mjukporr kan jag informera dig om plutten.
Ska jag ändå sitta o kolla på saker man absolut inte får på jobbet så väljer jag väl inte mjukporr, gah!
Playboy?
Jävla äckelfitta som satt och filade fötterna i bastun idag!!! Det är en allmän bastu tänkt att användas av flera människor än bara äckliga du!
Hoppas du halkade på isen utanför gymmet och bröt ryggen så jag slipper trampa in ditt kroppsavskräde i mina fötter nånsin mer!!!
Om du påpekat det olämpliga i det hela för henne hade nog chansen för att det skulle upphöra varit större än om du tillönskat henne invaliditet på ett internetforum.Jävla äckelfitta som satt och filade fötterna i bastun idag!!! Det är en allmän bastu tänkt att användas av flera människor än bara äckliga du!
Hoppas du halkade på isen utanför gymmet och bröt ryggen så jag slipper trampa in ditt kroppsavskräde i mina fötter nånsin mer!!!
Jävla äckelfitta som satt och filade fötterna i bastun idag!!! Det är en allmän bastu tänkt att användas av flera människor än bara äckliga du!
Och du påpekade (...)
Hjälpte inte att tilltala fanstyget eftersom hon lyssnade på 80-talspop på högsta volym i sina dumma hörlurar.Om du påpekat det (...)
Önskar jag fick försåtsminera allt på mitt jobb också kan jag säga. Vet inte hur många gånger man kommit in till toan och så är det bajs bak på sittringen (suttit för långt bak vid dumpning?), urindroppar fram på sittringen (jäpp, Kvinnor-Kan också va äckliga), det finns alltid kaffepölar nånstans på kontorsgolvet (dom märker ju att dom spiller, varför inte torka upp efter sig??), skitiga kaffemuggar och matlådor huserar i vasken som att ingen annan ska använda den, folk petar offentligt och grundligt i näsan innan de sticker ner sina äckelfingrar i skålen med godis nån varit gullig nog att bjuda på, osv osv osv.Just därför investerade jag i några järnrör och lite metallskrot som placerades ute i laggårn.
Inte vackert, men det får jobbet gjort.
Vet inte hur många gånger man kommit in till toan och så är det bajs bak på sittringen (suttit för långt bak vid dumpning?), urindroppar fram på sittringen
Hjälpte inte att tilltala fanstyget eftersom hon lyssnade på 80-talspop på högsta volym i sina dumma hörlurar.
Önskar jag fick försåtsminera allt på mitt jobb också kan jag säga. Vet inte hur många gånger man kommit in till toan och så är det bajs bak på sittringen (suttit för långt bak vid dumpning?), urindroppar fram på sittringen (jäpp, Kvinnor-Kan också va äckliga), det finns alltid kaffepölar nånstans på kontorsgolvet (dom märker ju att dom spiller, varför inte torka upp efter sig??), skitiga kaffemuggar och matlådor huserar i vasken som att ingen annan ska använda den, folk petar offentligt och grundligt i näsan innan de sticker ner sina äckelfingrar i skålen med godis nån varit gullig nog att bjuda på, osv osv osv.
Och det här är alltså inga skitiga verkstadsgubbar som sniffat för mycket tinner. Vi pratar högskoleutbildade människor i alla åldrar som jobbar på finkontoret. De får köra bil, knulla, uppfostra barn och köpa sprit. Men de fattar inte hur fan man beter sig i allmänna utrymmen!!!
WTF?!?!förövrigt så har jag slutat använda omklädningsrummen på gym, har sett för många "herrar" på 60+ som stolt står med ena benet uppe på en bänk samtidigt som de använder en hårfön till att torka skrevet
Det är rätt så välkänt att kvinnor är svinigare än män på toaletten.
Det är rätt så välkänt att kvinnor är svinigare än män på toaletten.
förövrigt så har jag slutat använda omklädningsrummen på gym, har sett för många "herrar" på 60+ som stolt står med ena benet uppe på en bänk samtidigt som de använder en hårfön till att torka skrevet (hade det varit deras egen hade jag inte brytt mig lika mycket, eller jo kanske).
WTF?!?!
HAAA-HAHAHA-HAAAAAA-HAHAHA-HAAAA!!!
Först tänkte jag: Det där ville jag inte veta!
Men samtidigt kan jag inte låta bli att skratta!
Många kvinnor hovrar ju ovanför ringen istället för att landa, sitter man på ringen ska man ha ett osedvandligt felcentrerat anus om man ska lyckas skita på den.
Kan ju fortsätta den här punghistorien med något ännu äckligare..
På en relaxavdelning som jag brukade gå till förut så fanns det en ångbastu med "integrerade" stolar i väggen eller vad man ska säga.. Problemet med dessa var att stolsitsen lutade lite innåt så det vart liksom en "bassäng" på själva stolarna.
Där satt alla äckliga gubbar nakna och lät pungsvetten populera dessa "bassänger"
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|