Idag är jag förbannad därför att...

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Jag skar mig på en klinkerplatta. :mad:

Det har aldrig hänt tidigare och kommer förmodligen aldrig mer att hända.

R5+1

Guest
:mad::mad::mad:Jävla äckelfitta som satt och filade fötterna i bastun idag!!! Det är en allmän bastu tänkt att användas av flera människor än bara äckliga du!
Hoppas du halkade på isen utanför gymmet och bröt ryggen så jag slipper trampa in ditt kroppsavskräde i mina fötter nånsin mer!!!
:mad::mad::mad:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
:mad::mad::mad:Jävla äckelfitta som satt och filade fötterna i bastun idag!!! Det är en allmän bastu tänkt att användas av flera människor än bara äckliga du!
Hoppas du halkade på isen utanför gymmet och bröt ryggen så jag slipper trampa in ditt kroppsavskräde i mina fötter nånsin mer!!!

Och du påpekade givetvis att detta var en olägenhet och trots detta fortsatte äckelfittan?

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Om du påpekat det olämpliga i det hela för henne hade nog chansen för att det skulle upphöra varit större än om du tillönskat henne invaliditet på ett internetforum.

Edit: Skriver långsamt tydligen.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt

Det är en höjdare när PRO-föreningen använder duscharna som badrum.
Hudflagor i storlek med vantar när de gått över ryggen med rotborste.

Just därför investerade jag i några järnrör och lite metallskrot som placerades ute i laggårn.
Inte vackert, men det får jobbet gjort.

Obantteg

En bra arbetare har tur.
Gick med
20 Jun 2008
Hoj
Upcoming
Körde in i maskinhallens port med kranen på skogsvagnen.
Knycklade till traktorns verktygslåda när jag lagade porten..
:mad:

fallinator

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2009
Hoj
r1-08 race || r1-07 race || KTM RC8R -SÅLD || cbr1000rr -07 - SÅLD || TL1000R -99 -SÅLD || kawasaki zxr -89 -SÅLD
Jag är förbannad på att de är fredag och det inte finns något att vara bitter över! :tungan

MadKat

Luktar gummi?
Gick med
9 Aug 2010
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -93
+8, strålande solsken, svag vind och hojen är inte körbar :huvet

Och inte hjälper det när ett tiotal hojar har kört förbi på en timme :gråta:gråta:gråta

/edit

Nu har det dock börjat blåsa, men ändå :huvet:huvet

Last edited:

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
10+, solsken och hojen är FORTFARANDE parkerad alldeles för långt bort. >.< ÄR fan inte helt jävla osugen på att hoppa på tåget upp o köra hem den idag.

R5+1

Guest
Och du påpekade (...)
Om du påpekat det (...)
Hjälpte inte att tilltala fanstyget eftersom hon lyssnade på 80-talspop på högsta volym i sina dumma hörlurar.:zpy

Just därför investerade jag i några järnrör och lite metallskrot som placerades ute i laggårn.
Inte vackert, men det får jobbet gjort.
Önskar jag fick försåtsminera allt på mitt jobb också kan jag säga.:mad::mad: Vet inte hur många gånger man kommit in till toan och så är det bajs bak på sittringen (suttit för långt bak vid dumpning?), urindroppar fram på sittringen (jäpp, Kvinnor-Kan också va äckliga), det finns alltid kaffepölar nånstans på kontorsgolvet (dom märker ju att dom spiller, varför inte torka upp efter sig??), skitiga kaffemuggar och matlådor huserar i vasken som att ingen annan ska använda den, folk petar offentligt och grundligt i näsan innan de sticker ner sina äckelfingrar i skålen med godis nån varit gullig nog att bjuda på, osv osv osv.
Och det här är alltså inga skitiga verkstadsgubbar som sniffat för mycket tinner. Vi pratar högskoleutbildade människor i alla åldrar som jobbar på finkontoret. De får köra bil, knulla, uppfostra barn och köpa sprit. Men de fattar inte hur fan man beter sig i allmänna utrymmen!!!:huvet:huvet

sportbike

Guest
Vet inte hur många gånger man kommit in till toan och så är det bajs bak på sittringen (suttit för långt bak vid dumpning?), urindroppar fram på sittringen

Asså ursäkta, men om det är "b" bak på ringen, och "k" där fram, så har ni antingen väldigt snålt tilltagna ringar på jobbet, alternativt personal med abnorma mått på underredet :rolleyes:

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
För att min en gång så goda förmåga att klara en bakfylla är som bortblåst. Ligger blek och kallsvettig i fosterställning och skakar... :zpy

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Hjälpte inte att tilltala fanstyget eftersom hon lyssnade på 80-talspop på högsta volym i sina dumma hörlurar.:zpy

Önskar jag fick försåtsminera allt på mitt jobb också kan jag säga.:mad::mad: Vet inte hur många gånger man kommit in till toan och så är det bajs bak på sittringen (suttit för långt bak vid dumpning?), urindroppar fram på sittringen (jäpp, Kvinnor-Kan också va äckliga), det finns alltid kaffepölar nånstans på kontorsgolvet (dom märker ju att dom spiller, varför inte torka upp efter sig??), skitiga kaffemuggar och matlådor huserar i vasken som att ingen annan ska använda den, folk petar offentligt och grundligt i näsan innan de sticker ner sina äckelfingrar i skålen med godis nån varit gullig nog att bjuda på, osv osv osv.
Och det här är alltså inga skitiga verkstadsgubbar som sniffat för mycket tinner. Vi pratar högskoleutbildade människor i alla åldrar som jobbar på finkontoret. De får köra bil, knulla, uppfostra barn och köpa sprit. Men de fattar inte hur fan man beter sig i allmänna utrymmen!!!:huvet:huvet

Det är rätt så välkänt att kvinnor är svinigare än män på toaletten.

förövrigt så har jag slutat använda omklädningsrummen på gym, har sett för många "herrar" på 60+ som stolt står med ena benet uppe på en bänk samtidigt som de använder en hårfön till att torka skrevet :tummenupp (hade det varit deras egen hade jag inte brytt mig lika mycket, eller jo kanske).

R5+1

Guest
förövrigt så har jag slutat använda omklädningsrummen på gym, har sett för många "herrar" på 60+ som stolt står med ena benet uppe på en bänk samtidigt som de använder en hårfön till att torka skrevet
WTF?!?!:skrämd:skrämd:skrämd

HAAA-HAHAHA-HAAAAAA-HAHAHA-HAAAA!!!:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl

Först tänkte jag: Det där ville jag inte veta!
Men samtidigt kan jag inte låta bli att skratta!

fallinator

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2009
Hoj
r1-08 race || r1-07 race || KTM RC8R -SÅLD || cbr1000rr -07 - SÅLD || TL1000R -99 -SÅLD || kawasaki zxr -89 -SÅLD
Det är rätt så välkänt att kvinnor är svinigare än män på toaletten.

förövrigt så har jag slutat använda omklädningsrummen på gym, har sett för många "herrar" på 60+ som stolt står med ena benet uppe på en bänk samtidigt som de använder en hårfön till att torka skrevet :tummenupp (hade det varit deras egen hade jag inte brytt mig lika mycket, eller jo kanske).

Kan ju fortsätta den här punghistorien med något ännu äckligare..
På en relaxavdelning som jag brukade gå till förut så fanns det en ångbastu med "integrerade" stolar i väggen eller vad man ska säga.. Problemet med dessa var att stolsitsen lutade lite innåt så det vart liksom en "bassäng" på själva stolarna.
Där satt alla äckliga gubbar nakna och lät pungsvetten populera dessa "bassänger"

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
WTF?!?!:skrämd:skrämd:skrämd

HAAA-HAHAHA-HAAAAAA-HAHAHA-HAAAA!!!:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl

Först tänkte jag: Det där ville jag inte veta!
Men samtidigt kan jag inte låta bli att skratta!

nu hittade jag rätt bild som illustrerar det hela, absolut verklighetstrogen tyvärr :huvet det bilden inte visar är det faktum att flera omklädningsrum även har träfåtöljer osv där äldre män ofta sitter helt nakna och läser tidningen och samtalar :)

url

Många kvinnor hovrar ju ovanför ringen istället för att landa, sitter man på ringen ska man ha ett osedvandligt felcentrerat anus om man ska lyckas skita på den.

ond cirkel, om ingen hovrade så skulle ringen inte bli smutsig till att börja med :/ thank god for könsavskilda toaletter :tummenupp

Kan ju fortsätta den här punghistorien med något ännu äckligare..
På en relaxavdelning som jag brukade gå till förut så fanns det en ångbastu med "integrerade" stolar i väggen eller vad man ska säga.. Problemet med dessa var att stolsitsen lutade lite innåt så det vart liksom en "bassäng" på själva stolarna.
Där satt alla äckliga gubbar nakna och lät pungsvetten populera dessa "bassänger"

mmmmm, mysigt :död

Last edited:
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad