Slowroller
Skrämmer små barn
Idag är jag förbannad på de där jävla skåningarna som verkar få spaka hoj redan.
Vad e det man brukar säga? Ja just det: HAHA! :skadeglädje
Idag är jag förbannad på de där jävla skåningarna som verkar få spaka hoj redan.
En bekant dog i natt.
Cancer.
Äsch, det är ju lätt värt att vänta en stund till bara för att kunna prata normalt och göra sig förstådd bland svenskarna
Läge att byta till slip-oner?
Mer ljud och snabbare spelning.
Kanske det, hur och var monterar man en sån? Dyrt? Bör man justera säcken? Kanske gå upp ett par storlekar i rörblad?
http://www.unt.se/uppsala/maximal-otur-bakom-stromledande-dorr-1272746-default.aspx
Nu vågar man inte ens öppna lägenhetsdörren utan skurhandskar och gummistövlar. Hantverkare....
D e lugnt.
Bara dregla lite extra så att den inte går magert.
I pilotprojektet för den nya datormiljön finns det inte plats för Spotify Hur ska jag nu kunna sköta mitt jobb??
Vafan! Klockan är ju snart morgon igen!
Man är van att gå och lägga sig när päronen går och lägger sig men nu sitter man med burken i ett helt annat rum i andra delen av huset och ingen säger godnatt.
Blir å sitta uppe då. För man kan väll inte gå och lägga sig såhär sent?
I pilotprojektet för den nya datormiljön finns det inte plats för Spotify Hur ska jag nu kunna sköta mitt jobb??
Polisen hade kontroll i Boxholm. Mopeder har blivit stoppade men jag slant undan.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|