Slowroller
Skrämmer små barn
Jag hade ett riktigt pissigt träningspass på gymet idag.
Nåja nya tag imorrn. Sämre kan det iaf inte bli.
Jag hade ett riktigt pissigt träningspass på gymet idag.
bah klaga inte, jag skulle sätta PB idag men istället är jag sjuk
Det e ju själve fan att nån alltid ska va värre. Man blir ju förbannad!
Krya på dig.
Sov till klockan 18.
Det gör väl inget? Du har ju ändå inget körkort.
Det där va fan lägre än Glocalnet. Förlåt.
Fy fan för dig!
Näh, men det blir ju rätt jobbigt att ta sig upp på jobb på måndag om man skall vrida dygnet såpass.
Äsch det e bara att ge fan i att sova natten till måndag och sen jobba. Sen sover man gott på kvällen.
En bekant dog i natt.
Cancer.
En bekant dog i natt.
Cancer.
Tråkigt, beklagar.
Förvisso en piss i havet i jämförelse, men själv är jag förbannad (eller mer småsur) för att delar av gårdagen var en riktig skitdag... Hade min första tävling i säckpipa, och var både spänd och förväntansfull inför detta vilket ledde till att jag fick sisådär 2 timmar sömn. Sen var det upp tidigt som attan, stressa iväg till Danmark och börja brottas med världens jävligaste instrument. Jag hatar att älska säckpipa Hur som helst, lyckas få den stämd och i fungerande skick i tid till att jag ska upp inför domarna och så blev det min tur. Gick in, presenterade mig och min låt och drog igång. Tänkte "det här går ju hyfsat", justerade dronerna lite (finstämde alltså) och påbörjade låten. Då plötsligt hörs ett ljudligt "Krack!", och jag inser direkt att någon del av min pipa har spruckit av fukt/temperaturskillnader. "Helvete också", tänker jag. "Det där var säkert en dyr bit" Blir såklart enormt störd av detta och kommer av mig så pass att jag råkar spela en bit av låten en gång för mycket, vilket ger rejält poängavdrag. Detta bekymrar mig dock inte särskilt länge, för i nästa sekund lägger två av mina droner av och tystnar helt till följd av samma fukt och temperaturskillnader som tidigare spräckte vad som senare skulle visa sig vara Blowpipen i tvenne delar. Tänker ungefär att "det här är kört" och är bra nära att ge upp, men jag slutför låten lite halvdant och går ut. Placerade på grund av allt detta femma i en tävling jag, enligt min lärare, borde ha kunnat vinna. Nåja, vad är väl en pokal på hyllan...
Resten av eventet var dock trevligt, mycket trevligt folk, spel och festande. Är dock jävligt trött, sammanlagt sisådär 5 timmars sömn på två dygn nu... blir tidigt i säng inatt.
Så med en pipa som pajade ihop totalt o diverse felspelningar så blev du ändå femma?
Hård konkurrens det måste varit
Som att spela hockey med en skridsko o avbrutna klubbor men ändå vinna
En bekant dog i natt.
Cancer.
Tja, jag spelade ju låten och chantern var det inget större fel på. Gissar att jag tog poäng på teknik men fick avdrag på material, därav så pass placerad. Tja, var över tio pers som deltog i min klass så... Men jag är inte nöjd. Nästa tävling då jävlar, krånglar pipan då och jag återigen inte får visa vad jag kan så bränner jag den på bål
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|