Idag är jag förbannad därför att...

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Jobblös, och rastlös.

Spela tv-spel dag ut och dag in börjar bli måttligt tråkigt.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Tittköer!! :mad:
Vad i helvete är så intressant med en polisbil på en påfart på andra sidan vägen så att man känner det nödvändigt att bromsa upp hela djävla Essingeleden?! :va

Folk är dumma i huvet helt enkelt. Öööhhhhh? Vad har hännt här??

Svar: En olycka av något slag. För endamålet avsett hjälputryckningsfordon har tillkallats till platsen. Frågot? Framåt.

Som när jag gick på Götgatan och det stod en sån där pantomimkille på krönet och lotsades vara i en låda. Folk glor frågande, fortsätter knalla, vänder sig förvånat om, knallar en bit till och diskuterar upplevelsen, vänder sig en sista gång.

Vaffan, man ser ju dåren på håll och konstaterar på en gång att: där står en dåre, Check. Kul för honom sen hyvlar man förbi och bort mot nya äventyr.

Tror det händer för lite i Sverige helt enkelt.

gr0dan

Radical Riders
Gick med
28 Jun 2010
Hoj
Ktm sxf 250 2011
För att alla väder kanaler lovat 3+ och sol idag, men självklart blev det inte så när onsdagen kom. =/

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
Fy fan för IT-avdelningar/support,
Har just spenderat 1 timme med nån tjomme på Irland, allt jag ville var att få tillgång till en mapp/server så jag kan sköta mitt jobb..

Hade själv kunnat gjort det på 2min fast jag har ju inte behörighet bla bla bla
Ahh, saknar gamla goda tiden när allt var öppet och man skötte allt själv!

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Min arbetsledare (snart F.D arbetsledare) är en komplexfylld liten pissfitta som använder företaget som slagträ mot mig för att ge igen för en påstådd oförätt som inträffade flera år innan han blev arbetsledare nu "äntligen" lyckats få mig avskedad...

fallinator

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2009
Hoj
r1-08 race || r1-07 race || KTM RC8R -SÅLD || cbr1000rr -07 - SÅLD || TL1000R -99 -SÅLD || kawasaki zxr -89 -SÅLD
Har just spenderat 1 timme med nån tjomme på Irland, allt jag ville var att få tillgång till en mapp/server så jag kan sköta mitt jobb..

Hade själv kunnat gjort det på 2min fast jag har ju inte behörighet bla bla bla
Ahh, saknar gamla goda tiden när allt var öppet och man skötte allt själv!

Nu ska vi inte dra alla under samma kam här=P
IT-support kan jag gå med på men kan ju iaf låta vissa itavdelningar slippa undan denna avhyvling :tungan

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Blev just kallad "en djävla idiot" av Bokus kundtjänst då jag inte förstod varför det inte var deras fel att paketet skickats fel.

Schenker hänvisade till Bokus då de hade skickat försändelsen. (försändelsen saknar information om vem som får hämta ut den och kan därför inte lämnas ut). Bokus kallar mig idiot och påpekar att detta kommer att kosta mig 150kr i avgift för ej utlöst paket.

ÄR DET FÖR MYCKET BEGÄRT ATT JAG FÅR HÄMTA UT MITT EGET PAKET JAG BETALAT FÖR?

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt

Känner igen det där. Ett tag ringde man till en tjomme i Indien när det skulle fixas med datorn. Idag har företaget lagt ut supporten lokalt istället vilket underlättar en del.

M155E

Sukkabreeewd
Gick med
26 Feb 2010
Hoj
Gixxer 750 K8 - "Misse edition"
Blev just kallad "en djävla idiot" av Bokus kundtjänst då jag inte förstod varför det inte var deras fel att paketet skickats fel.

Schenker hänvisade till Bokus då de hade skickat försändelsen. (försändelsen saknar information om vem som får hämta ut den och kan därför inte lämnas ut). Bokus kallar mig idiot och påpekar att detta kommer att kosta mig 150kr i avgift för ej utlöst paket.

ÄR DET FÖR MYCKET BEGÄRT ATT JAG FÅR HÄMTA UT MITT EGET PAKET JAG BETALAT FÖR?

Verkligen serviceminded personal hos Bokus med andra ord... =S

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Föräldrar...:huvet

Morsan bad mig att göra henne en tjänst tidigare, eftersom hon själv blivit tvungen att åka och klippa sig... Och det var ingen lite skittjänst heller, utan en större grej som inte bara innebar att jag plötsligt och oförberett fick stressa iväg utav bara helvete och boka av alla mina planer för dagen utan sen dessutom blev tvungen att ägna mig åt hennes skitgöra resten av dagen. Och när jag då lite lätt besvärat suckar att "Ja, jag får väl göra det då..." så får jag världens utskällning för att jag alltid är sur och vresig och blir arg så fort någon ber mig om något!?:va (Det där sista är för övrigt en jävla lögn, jag hjälper till jävligt mycket här hemma och gnäller inte ens nämnvärt över det...)

Jag hade förstått om hon blivit förbannad ifall jag hade tvärvägrat och skrikit och vrålat att "Vafan ska jag göra det för!?" om hon hade bett mig att gå och handla eller något, men det här!?:va Vafan, är det bara jag som inbillat mig att man ska vara glad och tacksam om folk utför den tjänst man bett dem om? Hur kan man dessutom begära att folk ska lyda ens minsta vink med ett jävla leende på läpparna, och sen skälla ut dem för att de inte levererar detta??:va Otack är fan världens lön, fan vad less man blir...:mad:

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400

Morsan bad mig att göra henne en tjänst tidigare, eftersom hon själv blivit tvungen att åka och klippa sig... Och det var ingen lite skittjänst heller, utan en större grej som inte bara innebar att jag plötsligt och oförberett fick stressa iväg utav bara helvete och boka av alla mina planer för dagen utan sen dessutom blev tvungen att ägna mig åt hennes skitgöra resten av dagen. Och när jag då lite lätt besvärat suckar att "Ja, jag får väl göra det då..." så får jag världens utskällning för att jag alltid är sur och vresig och blir arg så fort någon ber mig om något!?:va (Det där sista är för övrigt en jävla lögn, jag hjälper till jävligt mycket här hemma och gnäller inte ens nämnvärt över det...)

Jag hade förstått om hon blivit förbannad ifall jag hade tvärvägrat och skrikit och vrålat att "Vafan ska jag göra det för!?" om hon hade bett mig att gå och handla eller något, men det här!?:va Vafan, är det bara jag som inbillat mig att man ska vara glad och tacksam om folk utför den tjänst man bett dem om? Hur kan man dessutom begära att folk ska lyda ens minsta vink med ett jävla leende på läpparna, och sen skälla ut dem för att de inte levererar detta??:va Otack är fan världens lön, fan vad less man blir...:mad:

Inte roligt att höra kanske, men din morsa är en kvinna och dom funkar ganska precis så.

fallinator

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2009
Hoj
r1-08 race || r1-07 race || KTM RC8R -SÅLD || cbr1000rr -07 - SÅLD || TL1000R -99 -SÅLD || kawasaki zxr -89 -SÅLD
Något som gör mig förbannad är människor som inte kan vara ärliga, hur svårt är det liksom?
Sen något som gör mig ännu mer arg är människor som är oärliga och sen blir sura när man inte tror på dem, även när man tom vet att de vart oärliga..?!?
Ja då är det tydligen jag som gjort något fel för att jag inte kan lita på dem.... dumma mig som inte litade på dig(även fast de är bevisat att jag hade rätt i efterhand):huvet

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Vad gjorde du då?

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jag har kollat klart på allt jag kan komma på på alla play-kanaler o jag har 7 timmars jobb kvar.
Ge mig tips på nåt jag missat tack!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA