Idag är jag förbannad därför att...

cerveza

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2010
Hoj
2015 KTM Superduke 1290 R
Inga bra bidrag i melodifestivalen... JA jag kollar på skiten.. är som en drog. Finns ju knappt något/några o titta på i år heller:tuttar:tuttar, de har ju åkt ut redan...

EDIT: Lena PH är ju Sveriges grymmaste artist i den åldersgruppen..:yoparty

Last edited:

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Kanonväder
Fin is
Spikdubbad hoj

Punktering
Inte en innerslang att få tag på inom hur många mil som helst.
Har ringt varenda (o)tänkbar person/butik :gnissla

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Posten, jefla murmeldjur!:mad:

Beställde prylar från USA, skickades med USPS och jag kunde följa frakten på deras hemsida medelst angivet trackingnummer. följer försändelsen så långt som till "attempted delivery abroad" (vilken inte ägde rum, jag var fan hemma hela dagen och det var inte en jävel som kom förbi), och därefter ingenting. ringer posten och frågar, och de bedyrar att det inte är de som tagit över. Ger dem mitt trackingnummer, och de menar att "Även om det vore vi som tagit över så får paketet en annan identitet när det kommer hit, så vi kan inte hitta det med ditt nummer"... Undrar såklart vad jag nu ska göra, men får mer eller mindre till svar att de varken vet eller bryr sig...:mad: Försöker själv slå trackingnumret på postens hemsida, och uppmanar supportkillen att göra detsamma. Inget resultat. Tiden går, inga uppdates på USPS trackingsidan och inget nytt från posten trots upprepade mejl... Går in på postens hemsida och slår i desperation in Trackingnumret på nytt, och får då plötsligt veta att paketet anlänt till postens serviceställe och att jag fått en avi hem. För det första har jag fan inte fått någon avi, och för det andra har jag varit på just detta serviceställe och frågat om mitt paket mest för säkerhets skull. De lovade dyrt och heligt att de inte hade det:mad: Jag har varit utan mina prylar i flera veckor helt i onödan, fan vad less man blir:mad: Att saker och ting aldrig kan funka som det ska...:huvet Ska åka in till servicestället tidigast möjligt imorgon och be att få mitt paket, vill de ha någon avi så ska jag fan be dem att stoppa sina avier någonstans där solen inte skiner för jag ska fan ha mitt jefla paket!:mad: Mufflonfår!:mad:

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Försökt sova sedan klockan 22:00. Gav upp för en timma sedan, Nu sitter man och tittar på Road Wars och surfar sporthoj.com

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Försökt sova sedan klockan 22:00. Gav upp för en timma sedan, Nu sitter man och tittar på Road Wars och surfar sporthoj.com

Amen! Har kollat två filmer, letar lite musik och inser att jag kommer bli sjuk imorgon med. Sånt känner jag på mig, faaan!

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Spy på jobbet -> åka hem, kö -> bussfil för inte spy i bil, Stoppad av kling å klang -> nästan spy på dem. Fan att jag inte hade nått kvar i magen..

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Posten, jefla murmeldjur!:mad:

Ta och ring så de inte skickar tillbaka ditt paket.

Varit med om liknande när Fedex inte tyckte att min adress fanns, efter två samtal på två dagar där jag bad den IQ befriade tanten söka på hitta.se för att båda dagarna hitta min adress (med karta) fick jag tillslut mitt paket.
Ibland är de bra hjärndöda!

Spy på jobbet -> åka hem, kö -> bussfil för inte spy i bil, Stoppad av kling å klang -> nästan spy på dem. Fan att jag inte hade nått kvar i magen..

Krya på dig.
Men fan vad jag skrattade åt den texten :D

Last edited:

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Uppsägningstid på jobbet, fy fan va less jag är på att ens behöva åka hit & lyssna på alla gnälliga jeflar, som även dom borde säga upp sig och söka lite mera glädje. Kan ärligt talat säga att än så länge (4½h) har jag inte gjort ett dyft av värde! Tiden har gått åt till att surfa på nätet och lacka om fälgarna till hojen :D

UPS kan få sig en slänga också, dom lata jeflarna! På 2 dygn lyckades paketet jag väntar på passera 4länder och 6 terminaler. I Fredags kl.19 anlände det till Bromma, det ligger fortf. kvar där och körs, kanske, ut imorgon. Jefla idioter :mad:

Last edited:

Gorgamel

Medlem
Gick med
3 Nov 2006
Hoj
ZF6N
Ånge. Postens svarta hål.
Törs lova att ifall man skulle skicka en brevbomb adresserad till sig själv och ställa in detorneringstid på 4 dagar, så skulle det garanterat smälla i Ånge.

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
FÖR HELVETE!!!!

Nu är jag arg. Har alla papper för att få övningsköra bil. MEN INGEN JÄVLA BIL! Subarun får jag tydligen inte köra för försäkringsbolaget. Den andra är reggad som lätt lastbil. Och den får jag ju inte köra förens jag är 17 år och 6 månader. :mad::gråta

Vad fan ska man hitta på?

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
FÖR HELVETE!!!!

Nu är jag arg. Har alla papper för att få övningsköra bil. MEN INGEN JÄVLA BIL! Subarun får jag tydligen inte köra för försäkringsbolaget. Den andra är reggad som lätt lastbil. Och den får jag ju inte köra förens jag är 17 år och 6 månader. :mad::gråta

Vad fan ska man hitta på?

Varför inte, det är väl din handledare som är "föraren" vid övningskörning?

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Varför inte, det är väl din handledare som är "föraren" vid övningskörning?

Ja men det är något speciellt med subarun. Måste vara över 24 år eller något för att försäkringen ska gälla :va.

Måste forska mera i detta. Morsan orkar ju inte ringa försäkrings bolaget och fråga om det går för hon har läst detta med 24 år på nått jefla papper.

Ska forska mera. Men inte går det säga vem som äger bilen till försäkringsbolaget. Det får bli att farsan inte äger någon bil ännu :D För de vill väll ha mer om man ska övningsköra.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Ja men det är något speciellt med subarun. Måste vara över 24 år eller något för att försäkringen ska gälla :va.

Måste forska mera i detta. Morsan orkar ju inte ringa försäkrings bolaget och fråga om det går för hon har läst detta med 24 år på nått jefla papper.

Ska forska mera. Men inte går det säga vem som äger bilen till försäkringsbolaget. Det får bli att farsan inte äger någon bil ännu :D För de vill väll ha mer om man ska övningsköra.

Det är bara ett vanligt försäkringsvillkor för att få billigare försäkring.

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09

Men om du t.ex kör för fort så åker ju inte du dit på det utan din handledare, borde vara lika med försäkringen. Du kör ju på handledarens körkort kan man säga.

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Men om du t.ex kör för fort så åker ju inte du dit på det utan din handledare, borde vara lika med försäkringen. Du kör ju på handledarens körkort kan man säga.

Jo då. Det vet jag. Men det är försäkringen vid skada el liknande som är frågan.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Balle!
När man äntligen är ledig en slutspelskväll så visar de inte hockeyn på TV4.
De e väl själva faan!

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
Jag är förbannad på att dom snackar så fint om dom 2 explosionerna på kärnkraftverket i Japan... FÖR HELVETE DET HAR EXPLODERAT 2 GÅNGER!!!! JA, DET ÄR ALLVARLIGT SLUTA MÖRKA FÖR ALLMÄNHETEN ERA PISSFITTOR!!!!!!!!!!!!!!!! :huvet

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Jag är förbannad på att dom snackar så fint om dom 2 explosionerna på kärnkraftverket i Japan... FÖR HELVETE DET HAR EXPLODERAT 2 GÅNGER!!!! JA, DET ÄR ALLVARLIGT SLUTA MÖRKA FÖR ALLMÄNHETEN ERA PISSFITTOR!!!!!!!!!!!!!!!! :huvet

Det är nog glömt om 2 veckor som alla andra nyheter.

Räcker tydligen inte heller att de säger det en gång.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA