Posten, jefla murmeldjur!
Beställde prylar från USA, skickades med USPS och jag kunde följa frakten på deras hemsida medelst angivet trackingnummer. följer försändelsen så långt som till "attempted delivery abroad" (vilken inte ägde rum, jag var fan hemma hela dagen och det var inte en jävel som kom förbi), och därefter ingenting. ringer posten och frågar, och de bedyrar att det inte är de som tagit över. Ger dem mitt trackingnummer, och de menar att "Även om det vore vi som tagit över så får paketet en annan identitet när det kommer hit, så vi kan inte hitta det med ditt nummer"... Undrar såklart vad jag nu ska göra, men får mer eller mindre till svar att de varken vet eller bryr sig...
Försöker själv slå trackingnumret på postens hemsida, och uppmanar supportkillen att göra detsamma. Inget resultat. Tiden går, inga uppdates på USPS trackingsidan och inget nytt från posten trots upprepade mejl... Går in på postens hemsida och slår i desperation in Trackingnumret på nytt, och får då plötsligt veta att paketet anlänt till postens serviceställe och att jag fått en avi hem. För det första har jag fan inte fått någon avi, och för det andra har jag varit på just detta serviceställe och frågat om mitt paket mest för säkerhets skull. De lovade dyrt och heligt att de inte hade det
Jag har varit utan mina prylar i flera veckor helt i onödan, fan vad less man blir
Att saker och ting aldrig kan funka som det ska...
Ska åka in till servicestället tidigast möjligt imorgon och be att få mitt paket, vill de ha någon avi så ska jag fan be dem att stoppa sina avier någonstans där solen inte skiner för jag ska fan ha mitt jefla paket!
Mufflonfår!