Mahhbechh
Börsmäklarn
var är ogilla när man behöver den??
idag blev jag arg för att ovanstående talare delade med sig av sina trångsynta åsikter...
Så bara för att jag ogillar massinvandring av folk som vägrar ta del av samhället, som vägrar att jobba och som vägrar avsluta sina SFI-kurser för att fortsätta plocka ut 8-10k i statliga bidrag så är jag en trångsynt jävel?
Det är det här jag inte klarar av vad gäller Sverige. Vi ska rädda hela världen och gå i bräschen för alla andra rörandes vad som är rätt och vad som är fel.
Vårat problem är att vi inte har varit i krig på 300 år. Vi har aldrig behövt försvara vårat land. Våran nationaldag är ett jävla skämt! 80% av oss vet inte ens varför vi firar den. Var det för att Gustaf Vasa skidade in i Mora 6 Juni 1521, eller var det kanske för att fira att unionen med Norge upplöstes 6 Juni 1905? Ställ den frågan i valfri svensk mellanstadieskola så har inte ens läraren själv koll på svaret.
Det räcker att åka till Norge den 17 Maj, eller att vara i USA den 4 Juli eller varför inte ner till Frankrike den 14 Juli så ser vi en nationalism och patriotism vi i Sverige inte har haft sedan dackefejden. Är det fel?
Idag är jag förbannad på Goxx och hans sju vapendragare som klickat på "Gilla" för deras jävla sätt att se ner på folk som sätter sitt eget land framför alla andra.