För att England är ett sånt jävla fittigt land att söka jobb i!
Först ska man fylla i alla sina personuppgifter. Sedan ber dom en att ladda upp sitt CV. Bra. Sen efter det så frågor dom efter de efter vart man varit anställd nånstans så måste man fylla i allt det. Är det inte det som CV är till för?! Att visa var man varit anställd?! Varför i helvete ska man ladda upp ett CV och sedan behöva fylla i alla anställlningar man haft?
Okej, sen nästa sida, då ska man fylla i alla utbildningar man gått. Samma sak där! DET STÅR JU I MITT JÄVLA CV! Varför ber dom en att ladda upp sitt jävla CV överhuvudtaget?!? Sen nästa sida är det några korta frågor, samma fråga på hela sidan bara formulerad på olika vis, i grund och botten står det: "Har du erfarenhet inom det här?" JA DET HAR JAG! DET STÅR I MITT CV SOM NI BAD MIG ATT LADDA UPP OCH SEN MÅSTE FYLLA I ALLTING IGEN TROTS ATT DET STÅR I MITT CV OCH SVARA PÅ KORKADE FRÅGOR!!!!!!!!!!
Nästa sida. "Nu måste du fylla i referenser för 5 år tillbaka. Om du har ett "gap" på 14 dagar eller mera så måste du ange någon som kan stå som svara på vad du gjorde för den tiden" AHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!! Dom senaste 5 åren har jag gått på 3 olika skolor, haft 5 anställningar och haft perioder av arbetslöshet! Så det är väl bara att fylla i en massa jävla människor dom kan ringa på alla anställningar, skolor och vänner som kan säga att jag inte begick massa brott, mördade folk eller åkte på Al-Qaida träningsläger under mina perioder av arbetslösthet/sommarlov.
Fy fan vilket jävla fittigt land det här är när man ska söka jobb.
Man blir så jävla förbannad. Det som gör mig mest förbannad är att dom ber en att ladda upp ett jävla CV och sen måste man fylla i allting ändå! Vad är det för jävla fel på dom?!
Jävla England.
Och nu är jag så jävla förbannad att jag inte klarar av att svara på dom sista korkade frågorna.