Idag är jag förbannad därför att...

sportbike

Guest
Kan vi i så fall ställa iPhone/Pod/Pad/Mac/Book- användare i samma hörn som Ducatister och valfri annan grupp som anser sig ha den enda sanna läran?

Shit, och jag som har båda :crash

Nu blev jag ju förb...jag menar, väldigt upprörd :filbunke

Last edited:

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Hatar att dela badrum.

Andra gången den här veckan man fick borsta tänderna på jobbet. Den jefveln lurpassar på mig och hör när min väckarklocka går i gång, garanterat.

Saken är den att han VET att jag jobbar tidigt. Han å andra sidan börjar inte förrän 10, men går lik förbannat upp samtidigt som mig. Och låser in sig på muggen i en halvtimme.

Härom dagen när jag precis fått på mig min utrustning och var på väg ut så kläcker han ur sig:
"-Uhm.. the bathroom is free now?"
Iiidiiooter...

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Hatar att dela badrum.

Andra gången den här veckan man fick borsta tänderna på jobbet. Den jefveln lurpassar på mig och hör när min väckarklocka går i gång, garanterat.

Saken är den att han VET att jag jobbar tidigt. Han å andra sidan börjar inte förrän 10, men går lik förbannat upp samtidigt som mig. Och låser in sig på muggen i en halvtimme.

Härom dagen när jag precis fått på mig min utrustning och var på väg ut så kläcker han ur sig:
"-Uhm.. the bathroom is free now?"
Iiidiiooter...

Läge för ett "litet" "prank" kanske.. plastfolie under toaringen t.ex. är en simpel grej... :)

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Idag är jag förbannad för att jag lyckats spärra min säkerhetskod på kortet så att jag inte kan köpa nya däck till hojen...
Men det som gör mig mest förbannand är att jag inte lyckas byta den heller har hållt på med det där jävla skiten i en halv timme nu, ska man behöva ringa banken för en sån här skit sak?
Fyfan vad förbannad jag blir!!!!!:mad::mad::mad:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Jag blir förbannad på mig själv för att jag vaknar efter fem till sex timmars sömn oavsett om jag kan ta sovmorgon eller om jag har barnen hemma och ska upp 05:45. Värdelöst. :mad:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag blir förbannad på mig själv för att jag vaknar efter fem till sex timmars sömn oavsett om jag kan ta sovmorgon eller om jag har barnen hemma och ska upp 05:45. Värdelöst. :mad:

Jag har börjat vakna 6.30-7.30 varje morgon, även då jag är ledig, ganska värdelöst då jag kan sova till 8:30 även då jag jobbar...

I dag tvingade jag mig att ligga kvar i sängen och se lite film i hopp om att somna om, men nej...

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
För att dottern inte kommer hem när man säger till... Igår la hon på luren och struntade i att svara och sov borta...
Tonårstjejer är inte att leka med... Tyckte det var så himla lugnt o skönt med en dotter dom första 13 åren.. :rolleyes:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
För att dottern inte kommer hem när man säger till... Igår la hon på luren och struntade i att svara och sov borta...
Tonårstjejer är inte att leka med... Tyckte det var så himla lugnt o skönt med en dotter dom första 13 åren.. :rolleyes:

Döttrar får man för sina synders skull!

Tonårsdöttrars revolution mot vuxenvärlden är inte att leka med, speciellt inte när dom utmanar sina mammors auktoritet.

Min egen dotter var inte en ängel, men ändå resonlig, andra familjer i vår närhet hade det inte lika lätt.

Manglan, nu vet du vad du har att vänta :D

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Förbannad för man inte kan bestämma sig om man ska lägga högre bud på huset eller inte?! Vill ju ha det, men till rimligt pris. :mad:

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.

Tonårsdöttrars revolution mot vuxenvärlden är inte att leka med, speciellt inte när dom utmanar sina mammors auktoritet.

Min egen dotter var inte en ängel, men ändå resonlig, andra familjer i vår närhet hade det inte lika lätt.

Ja, det är fan så man blir gråhårig i förtid... Vem jag än pratar med som har tonårsdöttrar säger detsamma... Det borde vara obligatoriskt att tonårstjejer åker in på låsta ungdomshem under ett par år... Tills stormen har lagt sig.

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Fortfarande förbannad sen igår. Flyget från Ronneby landade för en gångs skull i tid. Kom fram till gaten 10 min tidigt och var helt chockad, det händer liksom inte. Planet stannar och alla väntar på att säkerhetsbältesskylten ska slockna, men den slocknade inte förrän 25 min senare. Problem med en lampa i gaten, så den skulle fixas, men det gick inte alls så då skulle någon komma och vinka in planet dom sista 3 metrarna. Denna person var naturligtvis hemma i Täby, eller nåt med tanke på vilken tid det tog för han att komma. Så från att ha 20 min till tåget så fick man sitta och vänta på nästa tåg istället.

SAS är djävulens eget flygbolag... :huvet

codde

Eddie Riders MC Munkewalley
Gick med
3 Nov 2008
Hoj
2016 Harley-Davidson Breakout
blir förbannad på dessa somaliska pirater:mad:
läste tidningen nyss angående den danska familjen som är tillfångatagen i somalia.
dom kräver 40 miljoner för den danska familjen men det finns en utväg,nämligen om den 13 åriga dottern gifter sig med piratledaren så går resten av familjen fria.
kan tänka mig att pappan ångrar livet ur sig nu för att han var så dum i huvudet och tog med familjen på en seglats runt somalia.:huvet
fan,betala lösen för alla som är gisslan i somalia och sen skicka in några tomahawk missiler in i somalia.......

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N

Hehe, vi har en plan! :D Både jag och gubben har färskt i minnet hur vi var som tonåringar... Även att jag f o m idag har 1 år kvar till kärringsträcket :)

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA