Nikel
Gudomlig sporthojare
Tror inte det hjälper, finns kurser i hur man bemöter personal negativt, så det är inte säkert att det inte är planerat.
Och hur IQ-befriat är inte det?
Blir jag bemött negativt så jobbar jag inte bättre iaf.
Tror inte det hjälper, finns kurser i hur man bemöter personal negativt, så det är inte säkert att det inte är planerat.
Och hur IQ-befriat är inte det?
Blir jag bemött negativt så jobbar jag inte bättre iaf.
Vad sägs om att ta ett snack med henne?
Idag är jag förbannad för att min chef inte kan säga något positivt. Allt är bara gnäll... Sofia gör det... sofia du får inte.... sofia du måste... sofia du kan inte... sofia tänk på att... GAAAAAH. Jag klarade av mitt arbete perfekt fram tills hon kom in och började lägga sig i....!!!
I've got one word for you -
(dessutom gör mina fötter sjukt ont efter att ha stått upp hela dagen i dumma skor... OCH cigaretterna är slut! ....... OCH jag har ingen hoj att köra..................) :böla
Missade att hojen jag köpte i helgen var påställd... Någon som har koll på hur många dagars trafikförsäkringsföreningen man får ifall jag köpte den i söndags och fixa försäkring idag, bara gårdagen eller även söndagen?
Även söndagen dessvärre. Ring föregående ägare och be honom ändra köpedatum hos vägverket.
För att björnungarna avlivades, men vad annat att förvänta sig i detta land liksom....
För att björnungarna avlivades, men vad annat att förvänta sig i detta land liksom....
Hade jag försökt förklara för henne att det finns två sätt att säga saker & ting på och att hon använder fel sätt, hade hon bara haft taggarna utåt oavsett hur jag hade lagt fram det...
SÅ jävla less...
Missade att hojen jag köpte i helgen var påställd... Någon som har koll på hur många dagars trafikförsäkringsföreningen man får ifall jag köpte den i söndags och fixa försäkring idag, bara gårdagen eller även söndagen?
Försäkringsbolaget har vart schysst nån gång när man förklarat läget så de har satt försäkringen några dagar tidigare.
Copyswede lägger sin avgift på snart allting..
För djävligt.
De borde fått svälta ihjäl i lugn och ro istället.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|