Idag är jag förbannad därför att...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Hehe, vi har en plan! :D Både jag och gubben har färskt i minnet hur vi var som tonåringar... Även att jag f o m idag har 1 år kvar till kärringsträcket :)

Jag fick min första som 21åring, det hjälper en hel del att ha färskt minne...

Så du fyller 25 nästa år? :duckar

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
blir förbannad på dessa somaliska pirater:mad:
läste tidningen nyss angående den danska familjen som är tillfångatagen i somalia.
dom kräver 40 miljoner för den danska familjen men det finns en utväg,nämligen om den 13 åriga dottern gifter sig med piratledaren så går resten av familjen fria.
kan tänka mig att pappan ångrar livet ur sig nu för att han var så dum i huvudet och tog med familjen på en seglats runt somalia.:huvet
fan,betala lösen för alla som är gisslan i somalia och sen skicka in några tomahawk missiler in i somalia.......

Ja, det va det jag gissade... Att dottern skulle vara ett intressant byte för dom vidriga djuren...

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Jag har slarvat bort nycklarna till hojen!!!!!! :mad: :huvet

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Kollat i fickan på skinnstället eller i handsken?

Japp, har letat igenom hela garaget, hela huset och alla kläder... har kanske tappat dem någonstans. Eller så har 2-åriga dottern gömt dem. Jag har till och med gått igenom frugans alla fickor... hon gillar inte min motorcykel så jag tänkte att hon kanske snott dem :rolleyes:

Jag är ingen ninja på el så det vet jag inte hur man gör. Jag har beställt ett nytt tändningslås men det tar en vecka innan det paketet kommer :död Som tur var hade jag inte låst tanklocket. Annars hade det blivit till att :borra

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
Att någon stal min tre veckor gamla Ajfån ur bussen när jag var ute och lastade väskor gör mig riktigt förbannad!

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Hittade hjullager till bakhjulet. Farsan har inte sagt att han hade :mad:. Men nu har jag ju redan köpt nya för några veckor sen :huvet

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
Inte förbannad kanske men lite :rolleyes:.

Skulle trä på höger värmehandtag.
På med dubbelhäftande tejp, smörja
med t-röd och sedan dunka dit det.
Stannade 4cm ut.

Tar tag i styrkronan och försöker pressa
in handtaget med hjälp av bröstkorgen.

Det säger knock från bröstkorgen och något ger vika. :crash
Det var inte handtaget. Fortfarande 4cm kvar.

Lyckas till slut vrida in det på plats.
Ett brutet revben senare.

Man bör ha skydd när man mekar.
430942.jpg

Varmt och gott om händerna dock! :banana

/e

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
Idag är jag förbannad för att min chef inte kan säga något positivt. Allt är bara gnäll... Sofia gör det... sofia du får inte.... sofia du måste... sofia du kan inte... sofia tänk på att... GAAAAAH. Jag klarade av mitt arbete perfekt fram tills hon kom in och började lägga sig i....!!!

I've got one word for you - :finger

(dessutom gör mina fötter sjukt ont efter att ha stått upp hela dagen i dumma skor... OCH cigaretterna är slut! ....... OCH jag har ingen hoj att köra..................) :böla

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Beslutsvånda. :gnissla

Idag är jag förbannad för att min chef inte kan säga något positivt. Allt är bara gnäll... Sofia gör det... sofia du får inte.... sofia du måste... sofia du kan inte... sofia tänk på att... GAAAAAH. Jag klarade av mitt arbete perfekt fram tills hon kom in och började lägga sig i....!!!

Chefer är sådana, de har begränsad vokabulär, finns bara plats för negativt.

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250

(dessutom gör mina fötter sjukt ont efter att ha stått upp hela dagen i dumma skor... OCH cigaretterna är slut! ....... OCH jag har ingen hoj att köra..................) :böla

Vad sägs om att ta ett snack med henne?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...