Mordecaien
Can do!
Jag lämnar garaget i 5minuter och kommer tillbaka för att få se turbon fylld med metallspån...
Nej dissa en nice returmatch i fredas (snefylla) och raggar upp en gråsäl nykter igår..Haru gommat banan eller vad är det du försöker säga?
Nej dissa en nice returmatch i fredas (snefylla) och raggar upp en gråsäl nykter igår..
Du de undrar fan jag med.. ledtrådar: Nyvaken, serverat till sängen, mörkt i rummet, revansch sugen efter fuckat up dan innan, trodde inte det va SÅ illa..Hur får du hjärncellerna som avgör vad som är snyggt och fult att kommunicera så dåligt med den "andra hjärnan"? (läs: penis)
Gråsäl är är en 4a i onyktert tilstånd.
I nyktert tillstånd är en gråsäl... en grå säl.
35 kilo växellåda vs långfinger 1 - 0
Inget hojåka i påsk
Ajajajaajaaaaaj....har provat det där med 6-petad Imprezalåda/betonggolv. Oskönt deluxe.
Fakking jävla fortkörningsböter!!!!! Det störigaste av allt är att jag verkligen trodde jag körde lagligt, höll 70 på en stor och fin väg och plötsligt hoppar polisjäveln ut bakom en buske och börjar dilla om att det gick för fort. Tydligen är det en 50-väg, men skyltar finns det fan inga. Den senaste skylten, som polisfittan hänvisar till, står uppe på centrumringen två rödljuskorsningar bort. Att det inte skyltas ytterligare, trots att det är en "ny" väg och hela köret, spelar tydligen ingen roll. 18 km över gällande = 2800 kr i böter
Vafan, borde det inte finnas skyltar när man kör av en väg och in på en annan?? Framförallt när man kör av en centrumring och ut på en stor fin landsväg... Jaja, bara att betala. Hade enligt polisen "Inga chanser att slippa undan, de hade lasern igång och den är rätt kalibrerad. Så det är bara att skriva på". Borde kanske gnällt ytterligare på den bristande skyltningen, men hur skulle jag komma ihåg det mitt i allting? Första boten och allt... Fan också!
Tydligen inte bara jag som missuppfattat den vägen, det stod tio andra bilare vid sidan om vägen och fick böter skrivna för fullt när de stoppade mig och enligt en kompis som bor i närheten är det extremt vanligt förekommande med både kontroller och "fortkörningar"... Vafan, om det nu är så jävla vanligt så får man väl för fan skylta ordentligt och se till att folk vet vad som gäller istället för att bara håva in bötesbelopp?? Kapitalistjävlar
Edit: Någon som vet om det finns en chans att klara sig ur detta? Har kollat på hitta.se och den där gatuvyn bekräftar det jag trodde: Det finns inga skyltar efter att man har svängt av stora vägen. Är det inte så att det alltid ska finnas ny skyltning efter utfart/korsning/avtagsväg, eftersom skyltningen bara gäller till nästa korsning och därefter bashastighet (vilket utanför tätbebyggt område = 70 blås)? Någon som kan?
35 kilo växellåda vs långfinger 1 - 0
Inget hojåka i påsk
Du kan ju se det som ett tillfälle att åka runt och peka finger med världens otrevligaste finger istället. Ta en kall, peka finger. Blir det bättre? Jo, om man har ett riktigt nasty finger att peka med.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|