Idag är jag förbannad därför att...

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Hehe nja det ovanstående va nog ett bättre alternativ men du kan få ett kilo om du är sugen på att testa själv?

Hade förvisso varit alldeles förträffligt, men tyvärr så skulle jag bara smälla i mig allt godis innan jag hittade några ungar att locka in i en van (som jag hade fått sno eftersom att jag inte äger varesig van eller bil). :näsblod

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Är så arg att jag fan inte kan formulera en mening ens..

Idag är jag förbannad därför att folk skriver i "Idag är jag förbannad därför att"-tråden utan att skriva ut "därför att"....

- JAG SKITER I ATT DU ÄR FÖRBANNAD, JAG VILL HA DE SNASKIGA DETALJERNA OM VARFÖR!!!!!! :fakta :mad::mad:

:brinnerup

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Idag är jag förbannad därför att folk skriver i "Idag är jag förbannad därför att"-tråden utan att skriva ut "därför att"....

- JAG SKITER I ATT DU ÄR FÖRBANNAD, JAG VILL HA DE SNASKIGA DETALJERNA OM VARFÖR!!!!!! :fakta :mad::mad:

:brinnerup
Det skiter jag i!

Nä kom överens med polarn om att de skulle hämta upp mig 7 imorse innan elmia, så igår drog jag hem tidigt från krogen för att inte va bakis idag.
Ställer klockan å går upp, inget händer jaja åka vid sju vet vi hur det går tänker jag halv ått börjar jag undra va som häder. Får ett undrande svar vafan jag gör uppe om jag ska jobba idag? Va skulle du med? skit vi e i södertälje nu?!

Hur gick detta till jo idioten jag prata med igår glömmer att säga det till chaffisen och somnar om..

Så nu har jag varigt vaken sen halv sju arg som ett bi, alla polare är på elmia och jag får sitta hemma och runka..

Va e de för stolpskott man känner? Så här går det när man inte har mobil eller hoj man får sitta som ett kolli och förlita sig på andra...

Sen va jag på fotboll iår och de va höjden av tristess det roligaste som hände va att snuten spraya tårgas på alla helt omotiverat..

Hudik

Guest
Det har varit underbart väder och jag har gått med en sån här hela veckan.....

Krycka-copy.jpg

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Gubbjäveln som stod i korsningen på en lång raka länge och väl och sedan körde ut precis framför mig. Det var inte en enda bil framför eller bakom mig på hela rakan.

zilog

Mr. Hardtechno
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
RSV1103R -02 Magnesium, VW Polo 1.4 GTI -97
katten är rasad på bilen, och de totalslut bromsbeläggen blidde inte bättre av att Biltema än en gång visat sig ha fel artiklar till mitt fordon..

Hur fan kommer jag till jobbet nu?

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Hojen dör efter ett tags körande och några starter.

Började felsökningen med det troligaste och köpte nytt batteri. Batteriet var flertalet år och flera totala urladdningar (Några i minusgrader.) gammalt... Men ICKE!

Så. Laddregulator eller generator nästa. Tjohooo!

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Har "fest" ljudnivån är väll ganska sansad. kl 23:09 ringer det på dörren och en kärring i morgonrock och kanintofflor står där.

direkt när jag öppnar dörren startar den här konversationen:
K:Hur ska vi göra ska du festa och jag vara vaken?
J:eek:j, jag ber om ursäkt vi ska sänka.
K:Sänka?! du har flyttat till ****vägen jag hör när du pissar
J:Hoppsan det viste jag inte.
K:Nej men nu vet du så va tysta!

Vafan hände med att lugnt säga att det va lyhört och att hon ville sova? Nu va hon så jävla otrevlig så jag ville höja max och köra allsång...
Kul att veta att man lagt 1,3 mille på en lägenhet och sen kan man inte ens ha vänner hemma en gång..

Till saken hör att jag knappt varigt hemma och ända "oljud" jag orsakat innan är en natts knullande för två helger sen, som iof lät mer än det här men ändå de är ända två sakerna mina grannar kan ha hört av mig...

Weo

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Dr350 rmz250

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Bråkat med farsan...

Köpte ett par skor för ca 1 500:- på SWEDOL för max ett halvår sedan.

Sömmen vid lilltån har gått upp på båda skorna. Farsan sade ju självklart i affären "Jamen de här håller i minst 3 år".

Visst visst. Och skosnöret skaver vid en metall ögla så nu brister snart skosnöre par 2. På båda skorna. :huvet

Jag brukar ha skorna om jag ska t.ex. till konsum eller Ica och handla eller när jag åker till jobbet då det inte är långt till någon av det. Under 1 500 meter.

Men som vanligt ska han börja gräla utan att förklara det mesta. Han sa det att det inte var lämpligt att åka hoj med vanliga skor, Visst det tycker jag också. Och sen sa han det att man tydligen inte skulle klaga på skon när man åkt MC med den.

MEN VFAN!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag fick utbrott och började skrika åt han att de två felen på skon jag inte tycker är bra har inget med hoj åkning att göra.

Ursäkta men jag var fan tvungen att skriva av mig.

Skulle till farmor och farfar men nu sitter jag hemma och är förbannad istället. Jag skulle använt sandaler upp till dem men då börjar gubb fanen "Du kan ju inte ta sandaler".

Om det är korkat skrivet och ni inte förstår så frågar jag han hela jefla tiden vad skadan på skon har med MC åkning och göra. Men inte förklarar fanskapet.

Bild om nån vill se på usla jävla SKOR! Trodde graninge skor skulle hålla men icke.

Bifogat

• DSC00916.jpg
    DSC00916.jpg
    226 KB · Visningar: 68
Last edited:
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...