Bråkat med farsan...
Köpte ett par skor för ca 1 500:- på SWEDOL för max ett halvår sedan.
Sömmen vid lilltån har gått upp på båda skorna. Farsan sade ju självklart i affären "Jamen de här håller i minst 3 år".
Visst visst. Och skosnöret skaver vid en metall ögla så nu brister snart skosnöre par 2. På båda skorna.
Jag brukar ha skorna om jag ska t.ex. till konsum eller Ica och handla eller när jag åker till jobbet då det inte är långt till någon av det. Under 1 500 meter.
Men som vanligt ska han börja gräla utan att förklara det mesta. Han sa det att det inte var lämpligt att åka hoj med vanliga skor, Visst det tycker jag också. Och sen sa han det att man tydligen inte skulle klaga på skon när man åkt MC med den.
MEN VFAN!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag fick utbrott och började skrika åt han att de två felen på skon jag inte tycker är bra har inget med hoj åkning att göra.
Ursäkta men jag var fan tvungen att skriva av mig.
Skulle till farmor och farfar men nu sitter jag hemma och är förbannad istället. Jag skulle använt sandaler upp till dem men då börjar gubb fanen "Du kan ju inte ta sandaler".
Om det är korkat skrivet och ni inte förstår så frågar jag han hela jefla tiden vad skadan på skon har med MC åkning och göra. Men inte förklarar fanskapet.
Bild om nån vill se på usla jävla SKOR! Trodde graninge skor skulle hålla men icke.