Idag är jag förbannad därför att...

Gick med
29 Sep 2007
Hoj
NC30
Jag skulle bli glad om jag överhuvudtaget somnade. :rolleyes:

text

//Mad

Låter inget vidare det där.:( Det kanske skulle kunna hjälpa att ventilera det du går och tänker på med någon annan, det brukar fungera bra för mig när jag grubblar över saker och ting och har svårt att sova. Men jag gissar att du kanske provat något liknande?

Hoppas det blir bättre :krama

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Därför att...

Jag lyckligt ovetande cyklade iväg mot bussen för att ha ett (bergis superspännande) seminarie i ekonomisk politik (pluggar).. Och inse att det började regna på vägen. Kände mig lite sådär stolt för jag hade tagit en regnjacka eftersom himlen såg lite mörk ut, och det är så irriterande att frysa på vägen hem 4 timmar senare.

Med ungefär 250 meter kvar till bussen så fullkomligen ÖPPNAR sig himlen och jag hinner på mindre än halva den sträckan bli totalt genomdyngjävlasur om jeansen.

Vände och åkte hem. Nu ska jag äta carbonara eller pangkaker eller nåt och slå på nån serie :mad: för att trösta mig!

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Fick äntligen efter nästan 2 veckors krångel ordning på bakbromsarna på bilen bara för att två timmar senare höra ett pling i bilen varpå varningslampan för slitna bromsbelägg i fram tänder sig :D
Knappt att man ens blir förbannad, jävligt trött dock. :gnissla

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag är fortfarande förbannad över förlusten i VM-finalen!

proud-finland.jpg

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
Är man normal om man tänker sig att tankarna man inte får tänka när man ska försöka sova är minor som ska undvikas. Att man lixom får gå försiktigt emellan för att inte utlösa en mina. Och när inte det fungerar tänker jag att dom är som neonskyltar som ska släckas ner, en efter en.
//Mad

Det är fullt normalt :)

Bättre det än tvärtom.

Nej inte alls jag lyckades faktiskt prova idag, jag somnade om. Vaknade och vred mig och gottade mig över att jag lyckats somna om.
Enda shitten var att jag skulle vara på 17maj middag kl 11 och klockan var 1050 när jag vaknade.

Inte så fett, men ändå bättre än att ha legat helt sömnlös hela morgonen.

Last edited:

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Idag är jag arg för att för en gång skull när vädret är bra o jag har hojkörar gassa på lust som jag inte haft på ett tag, tar på mig kläderna, stoppar i nyckeln o sätter on, pumpen går igång o startspärren släcks, trycker på startnappen o startmotorn drar motorn yterst lite, sen är batterit stendött :( satte på laddaren men batterit är förjäves :( vad lessen/arg man blir när man väl har lust o vädret är kanon, inte haft lust på ett par veckor :(

Får la skaffa nytt batteri o vänta in lusten o vädret på nytt hur lång tid de nu tar :(

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Inte arg utan kanske mer frustrerad. Jag har samma problem som flera här. Jag kan fan inte sova. Har inte sovit ordentligt på flera veckor förutom en dag då jag sov som en stock och istället försov mig till jobbet.
Just nu är jag så trött att jag är alldeles yr och vill bara lägga mig ner och gråta.
Jag är rätt säker på att detta beror på stress/orolighet men jag lyckas fan inte komma ifrån det.
Det har blivit som så att jag måste sova en stund när jag kommer hem för att över huvud taget fungera. Det brukar oftast bli att jag slocknar i 20-30min i soffan.
Det spelar ingen roll om jag sovit i soffan eller inte, jag kan fortfarande inte somna på natten. Jag är skittrött när jag går och lägger mig men på en gång lampan släckts så blir jag klarvaken. I morse när jag hade somnat drömde jag till och med att jag hade sömnproblem men då löste jag det med 2dl sprit, det vill jag hålla mig ifrån i verkligheten :D

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati