Idag är jag förbannad därför att...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Vem bryr sig om Irland? En hög med lata rödtottar som bara dricker öl.

I helvete, dom föder även upp hästar som dom inte har råd att mata så dom släpper dom lösa istället...

Ingen vet varför dom föder upp hästarna, men det har dom alltid gjort, så det ska vara så

Obantteg

En bra arbetare har tur.
Gick med
20 Jun 2008
Hoj
Upcoming
Det här med bilköp, börjar liksom bli dags att köpa förstabil nu!
Men att bestämma sig för vad man vill ha gå ju sådär :mad:

0scar

Guest
En av mina microdermals har skruvat ur sig igen och nu verkar sjalva foten vara forsvunnen under huden.... Fan det ska strula!

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Inte arg utan kanske mer frustrerad. Jag har samma problem som flera här. Jag kan fan inte sova. Har inte sovit ordentligt på flera veckor förutom en dag då jag sov som en stock och istället försov mig till jobbet.
Just nu är jag så trött att jag är alldeles yr och vill bara lägga mig ner och gråta.Jag är rätt säker på att detta beror på stress/orolighet men jag lyckas fan inte komma ifrån det.
Det har blivit som så att jag måste sova en stund när jag kommer hem för att över huvud taget fungera. Det brukar oftast bli att jag slocknar i 20-30min i soffan.Det spelar ingen roll om jag sovit i soffan eller inte, jag kan fortfarande inte somna på natten. Jag är skittrött när jag går och lägger mig men på en gång lampan släckts så blir jag klarvaken. I morse när jag hade somnat drömde jag till och med att jag hade sömnproblem men då löste jag det med 2dl sprit, det vill jag hålla mig ifrån i verkligheten :D
Till dig o andra som inte kan sova:
Låter kanske löjligt men värt att testa; har en spikmatta o somnar faktiskt av den visst det gör ont i början men ja lovar ..du tänker definitivt inte på det där som kan hålla en vake utan allt fokus går till att försöka slappna av o ligga still, tom killen gillade den o ville ha den då o då...så mycket att vi nästan bråka om den så det va bara att köpa en ny.

En annan sak som hjälper är en så kallad gryningskampa (lättare att somna o vaknar aldrig mer av att en stark lampa tänds).
Självklart e även en bra säng med madrass me anpassad hårdhet à o o.

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Långkört (med bil, inte hoj), nyss hemkommen.

Folk utanför Stockholm har fan inte den blekaste aning om hur man kör i en rondell. Det är som att se ett gäng oskulder försöka hitta klitoris. :dummer

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

Folk utanför Stockholm har fan inte den blekaste aning om hur man kör i en rondell. Det är som att se ett gäng oskulder försöka hitta klitoris. :dummer

Nu är det väl inte så att jag inte håller med om att många utanför stockholm inte kan köra i rondeller som folk... Men stockholm är fan inte bättre heller. ;)

Lite småtjurig på muppen i passaten som fick för sig att svänga över i min fil utan att blinka nyss. Kört lite styvt 60 mil idag. Tagit mig hela vägen utan att råka ut för några konstigheter från andra trafikanter alls.
En kilometer hemifrån håller man på att bli nermejad av en jävla tomte som inte orkade kolla om det fanns något i backspegeln, och inte orkade använda blinkersen. Jävla galning.

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

Det måste vara stockholmare på flykt, ni har väl inte ens rondeller i Stockholm? Utanför, i förorterna och sånt fjant finns det ju så klart men det kan inte vara många just i stan va :va

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
En av mina microdermals har skruvat ur sig igen och nu verkar sjalva foten vara forsvunnen under huden.... Fan det ska strula!
En microdermal, är det typ en liten gerbil? Och ett tips är att häfta upp den överflödiga huden längs benen så inte foten fastnar i den vid promender. :D

Alter ego

Busgrabb
Gick med
15 Jul 2009
Hoj
Monster 1100 -09
Skulle just lägga upp hojen på blocket för 50K och ser att ett pucko i samma län nyss lagt upp en likadan för 47K och med lägre milantal dessutom. Jävla stil.

:(

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
För att TeliaSonera dom förbaskade kolerainfektionerna har skickat mig kravbrev med dröjsmålsränta och inkassohot och hela balletten på en räkning jag betalt för LÄÄNGE sen. (på utsatt tid dessutom...)
:gnissla Amatörer!

0scar

Guest
Du ska veta att du inte är ensam..... :krama

Vi kan lägga oss ner och gråta tillsammans...så blir vi kanske riktigt trötta. Eller inte... :rolleyes:

.....Jag har hort att man blir valdans somnig av att grata tillsammans!:tummenupp:tummenupp

Trist hur som helst, och har tyvarr inga rad o ge som jag lyckligtvis inte har det riktigt sa illa:död Kanns kanske lite overkill, men provat stuff som Lorazepam? Fick det tidigare utskrivet nar tankarna rusade runt i 250 vid laggdags, och sa fortsatte det hela natten. Lagsta dosen (halv tablett typ, mer an sa ger tvartom effekt, valdigt otrevligt!), spikmatta i 20 minuter (vettefan om det hjalper men spikarna som gravde in i skinnet ockuperade tankarna i den man att jag inte jagade upp mig for annat) och sa bingen... Fick halla pa sa ett tag for att komma ur den onda cirkeln.

Hoppas det loser sig snart, somnbrist ar hemskt!

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Knutstorp imorron. Givetvis visar väderprognosen att det ska regna, hela dagen. :mad:

Hitills har det regnar fyra av fem gånger jag varit där, fyy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan :mad: :mad:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
För att jag såg en bula på ena bakdäcket på bilen. Värdelöst att behöva köpa nytt däck. :grrr

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati