Idag är jag förbannad därför att...

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
"Hej och välkommen till Posten. Vi har telefontid mellan 09 och 15... " :huvet :mad:

En sån fick jag igår. Ringde ett nummer i ett ärende. "Nej du ska ringa ett annat nummer som är 042blabla"
Ringde det andra numret. "Du är nummer ett i kön" i cirka en kvart och sen svarade en tant. Jag framförde mitt ärende och då sa hon "Njae nu är det så att vi har bara telefontid mellan 9 och 11" Klockan var då 11.10. Hon tvärvägrade ta hand om samtalet. Tur att det inte handlade om mig utan jag bara ringde upp för en annan persons räkning.

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Arg för denna jävla satans bilen som piskar helveeeeeeeeeeeeeeete i gatan här inne i samhället på 30-50skyltarna o håller säkert minst 150, undra vem fasen det är.

Han håller till runt bollebygd-Rävlanda-hindås-härryda vad jag sätt den körandes.

Helsvart BMW, ser inte nyare ut utan runt 80-90talet, kunde inte höra någon turbokonvetering annars skulle jag kanske hittat den på garaget.

Han har hållt på så här med bilkörningen i några veckor, ibland tar han det lungt men oftast känns det som fullgas körningar.

E jag ute med hojen så blir det race med han.

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Hehe hjälper de om du kör lika fort som han menar du? :va

Glömde skriva till den sista texten :rolleyes:

Ska skälvklart köra ikap fanskapet o slänga ut fotoanglar på vägen framför han :D

Har vart med om hojar som jag tycker ska ta det lungt här okså, men dom är långt i från närheten av vad denna föraren kör.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Körde hoj till jobbet i morse och när jag skulle stänga dragkedjan till skinnstället gick flärpen sönder. Körde till jobbet med halvöppet skinställ, frös som fan. :gnissla
Har jag lagat det tillfälligt nu genom att trä dit ett gem modell större.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Körde hoj till jobbet i morse och när jag skulle stänga dragkedjan till skinnstället gick flärpen sönder. Körde till jobbet med halvöppet skinställ, frös som fan. :gnissla
Har jag lagat det tillfälligt nu genom att trä dit ett gem modell större.

Stänga brukar väl gå utan flärp, öppna är värre (ångest). Mina verkar ha ett bäst före-datum och ger nu upp en efter en. Sitter numera nyckelringar överallt istället. Bra då man kan få tag i dem även med handskar på. Svårt att hitta nyckelringar av rätt storlek bara.

Nackdelen är att stället ser piercat ut.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Hade STORA problem att få ner dragkedjan helt när jag kom fram till jobbet. Nyckelring ska jag byta till när jag kommer hem. Har man dessutom en färgglad plastflärp isatt nyckelringen kan det bli riktigt snyggt.

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Vaknar för sent. Stressar ut genom dörren.
Mobil: Check
Nycklar: Check
Plånbok: Check
Tankväska: Check

Kommer ner till hojen, larmar av, öppnar grinden.
Var faaeen är hjälmen?
Springer in, greppar hjälmen och beger mig ut. Snubblar på strömkabeln till datorn.
Faller raklång som en fura med huvudet först rätt ner i kakelgolvet. *PANG!*
Lyckas rädda hjälmen dock.

Pissdag.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
En sån fick jag igår. Ringde ett nummer i ett ärende. "Nej du ska ringa ett annat nummer som är 042blabla"
Ringde det andra numret. "Du är nummer ett i kön" i cirka en kvart och sen svarade en tant. Jag framförde mitt ärende och då sa hon "Njae nu är det så att vi har bara telefontid mellan 9 och 11" Klockan var då 11.10. Hon tvärvägrade ta hand om samtalet. Tur att det inte handlade om mig utan jag bara ringde upp för en annan persons räkning.

Själv skulle jag ringa förskingringsbolaget igår, telefontid mellan nånting och 21.00. Ringer 20.50 ca och får ett meddelande som säger att alla handläggare är upptagna uppspelat. får frågan om jag vill bli uppringd när första bästa är ledig, och väljer att bli det. Tror du de ringer innan 21.00? Tror du att det enda man får höra när man ringer tillbaka sisådär 21.00 är: "Våra telefontider är si och så till 21.00, vänligen återkom under dessa timmar"!?:mad: Jävla muppar är vad de är, på grund av dem fick jag inte med mig bilen hem som det var tänkt utan var tvungen att återkomma någon dag senare (säljaren upptagen dagen efter) på en tid vid vilken bilen går att försäkra och ställa på:huvet

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Håller på att måtta till nya byxor.
Helt plötsligt är det blod överallt.
På golvet, på båda fötterna.
På tjejens mc-jacka osv.

Fick nog inta dammsugit upp allt glas igår =S

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Plaskat runt i havet idag. Gjort en massa livräddningsövningar som man gjort 300 gånger redan. Vända livflotte, simma i ankled, överge fartyget, rädda kamrat, lyfta upp livlös i änternät osv. Inget fel i sig, alltid kul att göra litet praktiska moment. Men när man som vanligt en överlevnadsdräkt som är lika tät som ett durkslag och sen ligger i vattnet i två timmar är det inte riktigt lika skoj längre. :kalltsåinihelvete

:gnissla

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Plaskat runt i havet idag. Gjort en massa livräddningsövningar som man gjort 300 gånger redan. Vända livflotte, simma i ankled, överge fartyget, rädda kamrat, lyfta upp livlös i änternät osv. Inget fel i sig, alltid kul att göra litet praktiska moment. Men när man som vanligt en överlevnadsdräkt som är lika tät som ett durkslag och sen ligger i vattnet i två timmar är det inte riktigt lika skoj längre. :kalltsåinihelvete

Vad jobbar du med?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Finns de bara ett bolag eller?

Du kunde ju ha kört på säljarens försäkring tills du kom hem :tummenupp

Nej, men bara ett som hade öppna telefontider så pass länge tydligen... Saken är den att säljaren hade en försäkring "väntandes" eller vad man ska kalla det. Bilen var avställd, och för att kunna ställa på den behövs det en försäkring. Så planen var, dra igång ägarens försäkring, ställa på bilen via internet, köra hem och fixa med egen försäkring under morgonen. Men nehepp...

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard

Vad du gnäller :D

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras