Idag är jag förbannad därför att...

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Efter 3 månader med bilen hos VAG körde jag bilen igår till en annan verkstad. Han felsökte 1h i morse och ringde sedan mig och sade: Det är styrboxen som det är fel på med 99% säkerhet. Jag ska öppna och kolla om det bara är någon kabel som har dålig kontakt eller blivit skadad.
VAG har alltså haft bilen hos sig i 3 månader utan att kunna hitta felet och denna kille gjorde det på 1h.... Bra jobbat VAG!

zilog

Mr. Hardtechno
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
RSV1103R -02 Magnesium, VW Polo 1.4 GTI -97
Efter 3 månader med bilen hos VAG körde jag bilen igår till en annan verkstad. Han felsökte 1h i morse och ringde sedan mig och sade: Det är styrboxen som det är fel på med 99% säkerhet. Jag ska öppna och kolla om det bara är någon kabel som har dålig kontakt eller blivit skadad.
VAG har alltså haft bilen hos sig i 3 månader utan att kunna hitta felet och denna kille gjorde det på 1h.... Bra jobbat VAG!

Kan det bero på att detta är din bils rätta tillstånd? http://unitedcats.files.wordpress.com/2009/09/car-crushed.jpg

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Hoj
Exc300+Superduke
Väckt av att hantverkarjäveln knackade på min sovrumsdörr. RING PÅ YTTERDÖRREN DITT JÄVLA MONGO. Hur trög kan man vara? Vägrar lyssna..
Dessutom lämnar man hundjäveln hemma när man arbetar

Jag hatar hantverkare. Varför jobbar ni alla mellan 05 och 11?

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Kattfan fick bråck igen. Nu blir det tredje operationen på 2 veckor.
Denna gång ska dom sy med "ståltråd" invändigt och sådana som lossnar själv utvändigt.
Kan man säga att man har en racepreppad katt nu? Najjad och klar ;)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Kom hem, sur och jävlig av diverse olika orsaker (fruntimmer och plugg mest). Vad får man då se om inte världens största pöl av illaluktande vatten på badrumsgolvet?!?:mad: Tydligen har avloppspumpen (bor nedanför avloppsnivån, så jag måste ha en pump som skickar upp vattnet så att det kan rinna bort) gått och sprungit läck, så det var bara att lägga sig på knä och torka skitvatten för att därefter laga pumpen. Kunde riktigt höra Murphys hångarv när jag låg där och krälade, man blir förbannad!:mad: :huvet :(

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Matsalen full av folk från Sales. Jädra tjattrande så man inte får mat-ro.
Hypade på 300 caffe latte och mumsar sina multifiber mackor som dom så fint paketerad i plastfolie och skiter i att folk vill ha lugn och ro när man äter.

Vid ett tillfälle så sitter jag själv vid ett bord. Strategiskt placerad med några tomma platser runt omkring. Vad händer?

Fransk jeffla invasion av tjatterkacklande idioter som sträcker sig över min mat för att snacka skit med sin kompis. Gaaaah!

Jag tål inte Sales!

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
Ingen just nu
Det blivit fint väder nu på kvällen och jag ska jobba till 24, med en maskin som kommer va klar om 2 timmar. Hojen har ju fan snart växt fast i garagegolvet!

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Kattfan fick bråck igen. Nu blir det tredje operationen på 2 veckor.
Denna gång ska dom sy med "ståltråd" invändigt och sådana som lossnar själv utvändigt.
Kan man säga att man har en racepreppad katt nu? Najjad och klar ;)

hdfspecial-large.jpg

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Väckt av att hantverkarjäveln knackade på min sovrumsdörr. RING PÅ YTTERDÖRREN DITT JÄVLA MONGO. Hur trög kan man vara? Vägrar lyssna..
Dessutom lämnar man hundjäveln hemma när man arbetar

Jag hatar hantverkare. Varför jobbar ni alla mellan 05 och 11?

Han ville väl ha lite mer skoj denna gång än bara en runk, därför han kom till sovrummet?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati