Idag är jag förbannad därför att...

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Idag är jag förbannad därför att när jag för första gången på flera månader har svettats i gymmet igen och sedan fyller i siffrorna i mitt träningsark pekar alla kurvor neråt. Vem i helvete har inte hållit min kropp i form åt mig under tiden jag levde på pizza och öl och sprang på festivaler?!
Huvuden ska rulla!

J Brandt

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2011
Hoj
08 Aprillia Sxv 550
För att mitt ex tror att man kan komma å hämta lite saker då och då när det passar henne man inte packa ihop allt hennes skit och ta med allt på samma gång.. Förstår inte vad problemet är. Hur svårt kan det vara att packa ihop sitt skit å bara försvinna med det istället för att jag ska anpassa mig efter hennes tider så hon kan hämta smycken eller skor.. fy fan..

Harrgen

HejHej
Gick med
10 Oct 2007
Hoj
99 Yamaha R6. 01 Yamaha R6. 02 KTM 640. 02 Yamha YZF 426. 01 Honda CR250R. 03 KTM 660 SMC
För att mitt ex tror att man kan komma å hämta lite saker då och då när det passar henne man inte packa ihop allt hennes skit och ta med allt på samma gång.. Förstår inte vad problemet är. Hur svårt kan det vara att packa ihop sitt skit å bara försvinna med det istället för att jag ska anpassa mig efter hennes tider så hon kan hämta smycken eller skor.. fy fan..

Problemen blir inte större än vad man gör dem till :krama

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20

Gör som jag gjorde. Köp henne flyttkartonger som present! Kanske snabbar på processen litet när emballage finns på plats?

Lycka till!

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe

Packa ihop hennes prylar. Vill du sen va snäll så säger du till henne att ta med alltihop nästa.gång hon dyker upp. pallar du inte vänta på det så ringer du henne när skitet e packat och säger att det kommer att stå utanför din dörr om 10 minuter. :)

J Brandt

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2011
Hoj
08 Aprillia Sxv 550
Gör som jag gjorde. Köp henne flyttkartonger som present! Kanske snabbar på processen litet när emballage finns på plats?

Lycka till!

Kartongerna står i hallen.. 3 packade 6 tomma. där av min frustration..

Och jag känner varken ork eller lust att packa ihop hennes saker..

kommer snart gå in i väggen!!:huvet

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Kartongerna står i hallen.. 3 packade 6 tomma. där av min frustration..

Och jag känner varken ork eller lust att packa ihop hennes saker..

kommer snart gå in i väggen!!:huvet

Sätt en deadline, och det som inte är ute innan sagda deadline tillfaller lägenhetsinnehavaren? :)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Det är en bra tanke..

Problemet är bara att ja inte vill ha något hon har här.. finns ju inget av värde som inte e mitt! ;)

Då packar du skiten i en låda och dumpar på tippen.

För försök inte att få lämmna något what so ever på återvinningscentralen, det strider tydligen mot deras policy att låta människor lämmna saker där....

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Då packar du skiten i en låda och dumpar på tippen.

För försök inte att få lämmna något what so ever på återvinningscentralen, det strider tydligen mot deras policy att låta människor lämmna saker där....

Fel. Man ska bara ha med sig en halv flaska billig Larsen konjak med kork i flaskan. Vi frågade var vi skulle ställa den, blev anvisade en avsides plats. Sen var hela återvinningsgården tom på personal. De stod antagligen bakom en container och delade på konjaken. :)

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts

Gör inget dumt. Det kommer att ordna sig, säkert! Hon kommer tillbaka.

R5+1

Guest
Vad ska han med stringtrosor till? :D
Det väljer han väl själv. Men utifall det skulle hända: Lägg upp bilderna i Vad-säger-ni-tjejer-tråden!!!:banana

@ Bebis-Gangsta: När jag separerade från min dåvarande sambo tänkte jag att jag lika gärna kunde passa på att bli av med en massa skit jag inte ville ha och gav fan i att hämta det. Efter några veckor ringde han mig och sa till mig på skarpen. Då hämtade jag skiten.

Tror det är ett par bollar du behöver lägga i kallingarna/stringtrosorna :)D) och bara säga till henne. För du har väl inte Passar-på-när-hon-ändå-är-här-sex??:ajjabajja

J Brandt

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2011
Hoj
08 Aprillia Sxv 550
Det väljer han väl själv. Men utifall det skulle hända: Lägg upp bilderna i Vad-säger-ni-tjejer-tråden!!!:banana

@ Bebis-Gangsta: När jag separerade från min dåvarande sambo tänkte jag att jag lika gärna kunde passa på att bli av med en massa skit jag inte ville ha och gav fan i att hämta det. Efter några veckor ringde han mig och sa till mig på skarpen. Då hämtade jag skiten.

Tror det är ett par bollar du behöver lägga i kallingarna/stringtrosorna :)D) och bara säga till henne. För du har väl inte Passar-på-när-hon-ändå-är-här-sex??:ajjabajja

Efter som att sex är överskattat skulle de aldrig falla in!! :tungan

Saken e ju den att jag sagt åt henne på skarpen ett flertal gånger.. men kvinnor verkar ha en försvars mekanism så att om man skäller osv så tar dom försvarställning å trotsar...

Och Bebis Gangsta grejen får inte bli något smeknamn nu va!! :Bugar

Gör inget dumt. Det kommer att ordna sig, säkert! Hon kommer tillbaka.

Kanske inte sa det eller så formulerade jag det fel..

Det var jag som tog steget å lämnade henne!

Last edited:

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Vad har man för juridiska skyldig/rättigheter till glömt lämnat gods i såna lägen?

Förnuftet säger tre aviseringar under tre månader sedan tillfaller godsen lagerhållaren att göra vad denne vill med det. Men det är ju inte alltid jurudiken är förnuftigt tillämpbar...

R5+1

Guest
Efter som att sex är överskattat skulle de aldrig falla in!! :tungan
Det där kan jag inte kommentera utan att det skullle låta som att jag bjuder ut mig.

Saken e ju den att jag sagt åt henne på skarpen ett flertal gånger.. men kvinnor verkar ha en försvars mekanism så att om man skäller osv så tar dom försvarställning å trotsar...
Du ska inte skälla, bara säga till på skarpen. Ihop med en rimlig deadline är du av med prylarna i ett nafs. Och om hon inte hämtar dom verkställer du vad du sagt till henne och slänger det.

Och Bebis Gangsta grejen får inte bli något smeknamn nu va!! :Bugar
Buuuuäääääääääähhh!!!:gråta:gråta:gråta:gråta
Kan inte lova nåt. :gnissla

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Kanske inte sa det eller så formulerade jag det fel..

Det var jag som tog steget å lämnade henne!

Kanske inte så snällt men...om du hittar ett endaste spår av en antydan till allvar i mitt inlägg lovar jag att låta mig fotograferas i nämnda stringtrosor och lägga upp det här. :erttrauma

Ville nog mest bara peppa dig till att;

"Man up and get it over with!"

Att späka sig på det där viset är förvisso lite bitterljuvt, som att pilla på ruvor, du vet. Mamma hade dock rätt. Sluta med det!

Det där kan jag inte kommentera utan att det skullle låta som att jag bjuder ut mig.

När har du nånsin försuttit ett tillfälle till det tidigare?:va:krama

(Nu kommer snart Drysen att flippa igen).:D

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...