Idag är jag förbannad därför att...

J Brandt

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2011
Hoj
08 Aprillia Sxv 550
Det där kan jag inte kommentera utan att det skullle låta som att jag bjuder ut mig.

Du ska inte skälla, bara säga till på skarpen. Ihop med en rimlig deadline är du av med prylarna i ett nafs. Och om hon inte hämtar dom verkställer du vad du sagt till henne och slänger det.

Buuuuäääääääääähhh!!!:gråta:gråta:gråta:gråta
Kan inte lova nåt. :gnissla

"Bjuder ut mig" haha

Skälla å säga till på skarpen den gränsen e rätt så hårfin va?

@blu

Då blir det fotografering när har du tid? ;)

R5+1

Guest
Skälla å säga till på skarpen den gränsen e rätt så hårfin va?

Skälla = Höja rösten. Oftast häva ur sig rätt onödiga saker.

Säga till på skarpen = Säga med myndig och lugn stämma vad man vill och inget annat samt inte låta sig bli avbruten. Vänligt men bestämt helt enkelt.

R5+1

Guest
Fan va ja e förbannad på den jävla tönten som låter sin skitbil stå å larma om kvällarna! Varför drar inte det där skitbatteriet ur snart?!? Varför lär han sig inte att stänga dörrarna ordentligt innan han larmar bilen??

Och så hatar jag min sega jävla skituppkoppling som ihop med min sega jävla stenåldersdator ger det segaste jävla internetet i världshistorien!

Och så blir jag förbannad på mig själv som sitter här och skriver en massa jävla rappakalja i stället för att gå och lägga mig. Jag VET ju att jag kommer va skittrött i morgon och hata mig själv för att jag inte gick och la mig tidigare!!!

J Brandt

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2011
Hoj
08 Aprillia Sxv 550
Fan va ja e förbannad på den jävla tönten som låter sin skitbil stå å larma om kvällarna! Varför drar inte det där skitbatteriet ur snart?!? Varför lär han sig inte att stänga dörrarna ordentligt innan han larmar bilen??

Och så hatar jag min sega jävla skituppkoppling som ihop med min sega jävla stenåldersdator ger det segaste jävla internetet i världshistorien!

Och så blir jag förbannad på mig själv som sitter här och skriver en massa jävla rappakalja i stället för att gå och lägga mig. Jag VET ju att jag kommer va skittrött i morgon och hata mig själv för att jag inte gick och la mig tidigare!!!
:argpådato
God Natt :D:trött

/ :rullandeu:machinegu

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Det är METALIKA på tv. Jag kan inte förstå hur alla kan dyrka detta!
Jag börjar undra om Lars löjeväckande dåliga timing är ett test för att se hur illa han kan spela innan "Johhny" från Jakobsberg börjar reagera...
Även OM jag skulle ha gillat det så är det omöjligt att hålla takten då Lars lyckas förvandla en 4/4:a till en 76/72:a med 294:e-dels synkoper.

Last edited:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Pinsamt med ordförande för svenska fanclubsajten, ett riktigt låtsasfan som började lyssna på Metallica först efter att den svarta skivan släppts.

• Gilla
Reaktioner: SGM

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019

Slägga gumman, slägga! Vill du ha hjälp? :D

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Det är METALIKA på tv. Jag kan inte förstå hur alla kan dyrka detta!
Jag börjar undra om Lars löjeväckande dåliga timing är ett test för att se hur illa han kan spela innan "Johhny" från Jakobsberg börjar reagera...
Även OM jag skulle ha gillat det så är det omöjligt att hålla takten då Lars lyckas förvandla en 4/4:a till en 76/72:a med 294:e-dels synkoper.

Du skulle kollat på dokumentären om Lemmy istället.
En riktig hjälte.

Snarret

Guest
Idag är jag förbannad för att "mitt" ica fan aldrig har det jag vill ha!! :mad:

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Jag förlorade... :gnissla Det blev lärk rakt igenom...
Lagom sne och fin, så skriver jag inte i "Idag är jag förbannad..."-tråden, inom någon dag så är det något som är fel. :D

Okey, det blev inte "inom någon dag". Har haft fullt upp med annat.
Men nu har man börjat snickra så smått.

Helvete vad snett allt är :huvet :mad:

Jävligt motiverande att vara noggrann när det bara blir skit ändå :mad: :död

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Idag är jag förbannad på vädret som så fort jag köpt ett par kevlarbrallor och en perforerad skyddsjacka att ha mitt i gassande solsken slår om och blir svalt och regnigt.

J Brandt

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2011
Hoj
08 Aprillia Sxv 550
Idag är jag förbanna för att min ända vän som kör MC brutit handen!! Vem fan ska förgylla mitt åkande nu då? :(

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati