Idag är jag förbannad därför att...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ikea :mad:
Hur kan man skicka med en lista över alla artiklar där man dels inte väljer att sortera efter någon form av relevans (typ artikelnummer eller dylikt) och dels inte lägger in alla varor med samma artikelnummer i samma kolumn :mad:
Det tog mig för i helvete nästan 2 timmar att pricka av listjäveln över hela köket som jag håller på och monterar åt en kund, något som kunde ha undvikits.
Till råga på allt så saknas det en spishäll och ett bänkskåp :näsblod

bivius

ingenhardetsåbrasomjag
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
KTM 950 SM
Ikea :mad:
Hur kan man skicka med en lista över alla artiklar där man dels inte väljer att sortera efter någon form av relevans (typ artikelnummer eller dylikt) och dels inte lägger in alla varor med samma artikelnummer i samma kolumn :mad:
Det tog mig för i helvete nästan 2 timmar att pricka av listjäveln över hela köket som jag håller på och monterar åt en kund, något som kunde ha undvikits.
Till råga på allt så saknas det en spishäll och ett bänkskåp :näsblod

Men du fick med insexnyckel?

Snarret

Guest
Vad är det du vill ha då?

Rätt schampo och balsam (och det var inte ens specifika, jag hade en lång jävla lista på de som hade funkat, men de hade ingen av dem!) och rynkeby äppeljuice.
De har hellre aldrig ekologisk standardmjölk eller fryst blomkål, eller rätt sorts rostade mandlar.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Regn & stående vatten är fan ingen höjdare när man skall köra långt på motorväg med släta, breda däck..
:gnissla

Inte fan får man ström. till laptoppen på båten heller, så. man måste surfa i mobilen ist. :/

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Mitt I-landsproblem blir jag sur över.

På fredag ska vi supa, runt midnatt blir det öl-resa till Tyskland och lördageftermiddag blir det att lasta militärtältet på flaket och dra iväg till civilisationens utkanter för fiske, grille och öl. Vet inte hur jag ska hinna sova mellan allt.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Fick nyss ett pissigt sms så jag måste besöka sjukan så snart som möjligt. Jävla sommaräventyr som gör att man inte tänker. :gnissla

Lajo

Same same but different..
Gick med
26 Aug 2010
Hoj
-00 Suzuki TL1000S
Lider med dig Maestro!

Själv konstaterade jag imorse att biljäveln pajat så hela semesterkassan kommer att gå åt.:brinnerup

Last edited:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
BAH! Telefontider först imorgon eftermiddag.

Nu är jag sur för att tyska företag levererar direkt från sina underleverantörer utan att skriva nått ordernummer som vi känner igen på följesedeln. Och nu svarar dom inte heller plus att man endast kan skicka mail via deras fula hemsida.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För att jag sovit dåligt massa nätter i rad nu, och är trött hela jävla dagarna, men så fort jag landar i sängen piggnar jag till...

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
... Relationer ska vara så förbannat komplicerade! Spelar ingen roll om det är kärleks- väskaps- eller arbetsrelationer. Köttsliga relationer ska vi inte tala om, de är fan värst.

Alltid är det någon sida som vill mer än den andra kan/vill ge.

FAKK!

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Har gått i kängor konstant dygnet runt i evigheter och aldrig någonsin haft problem med nageltrång, så tog man på sig vanliga arbetsskor och helt plötsligt kommer problemen. Nu har jag mitt värsta nageltrång hitills, får nog gå till nån som kan skära upp skiten för ja lyckas inte själv :mad:

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
För att en tjejkompis kläckte ur sig: "Det är så svårt att få jobb"
och jag frågade: "Hur många jobb har du sökt?"
hon svarade: "Inga... jag hittar inget jag vill ha"

Föööörr heeeelllveeeettteee! Outbildad och tror att man kan välja och vraka bland jobb. Fy faaan vad jag skäms över latheten i min generation! :mad:

zilog

Mr. Hardtechno
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
RSV1103R -02 Magnesium, VW Polo 1.4 GTI -97

Föööörr heeeelllveeeettteee! Outbildad och tror att man kan välja och vraka bland jobb. Fy faaan vad jag skäms över latheten i min generation! :mad:

Vi behöver ett nytt Vietnam som fostrar ungdomen!

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Min son hade fyra jobberbjudanden när han gick ut skolan, en arbetsgivare hade headhuntat genom bekantas bekanta som hade ungar i den åldern som letade reda på honom den vägen, för han hade hört talas om att han var duktig på en praktikplats.

En annan arbetsgivare har han jobbat åt tidigare, dom var uppriktigt ledsna att mista hans kompetens på det företaget.

Dom två andra var tidigare praktikplatser.

Dottern har två jobb just nu, IOFS har hon sagt upp sig på det ena, hon har inte ens gått ut skolan än.

Flera av deras klasskompisar påstår att det är omöjligt att få jobb.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati