Idag är jag förbannad därför att...

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.788461-vardcentraler-tvingas-stanga

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.771846-systematiskt-fusk-pa-vardcentraler

Äntligen har de stängts av! Vi (jobbar på Vc) kommer nu få ta hand om en del av alla de som listas om via närhetsprincipen o det är ju positivt för oss men att pat drabbas pga dessa vc fiffel o mygel o pengakåthet gör mig förbannad.

Kommer bli en tuff period nu jobbmässigt men glad att de äntligen är avstängda! De ska bet tillbaka varenda krona o polisanmälas!
(de är inte förbjudna att bedriva vård men får ingen ersättning från regionen)

Last edited:

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
På mig själv.
Att jag aldrig lär mig!!!!

Oj vad jag känner igen det där... jag gör samma misstag om och om igen, sen säger jag åt mig att "gör nu inte så igen"... så vips så trillar jag dit igen. Oftast har det med karlar att göra dessutom. Funderar allvarligt på att ge upp hela skiten o bara acceptera att jag är och förblir singel men hur lätt är det att stänga av viljan att vara två?

Gör mig förbannad att jag aldrig lyckas utan alltid åker dit på mina egna känslor. Jag menar, för varje gång jag blir ratad så sjunker jag ju bara mer och mer i värde för mig själv, så logiskt sätt: GE FAAN I FÖRSÖK DÅ! Men inte lyssnar jag på det inte, nä nä...

Faan vad arg jag är på mig för det :(

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Oj vad jag känner igen det där... jag gör samma misstag om och om igen, sen säger jag åt mig att "gör nu inte så igen"... så vips så trillar jag dit igen. Oftast har det med karlar att göra dessutom. Funderar allvarligt på att ge upp hela skiten o bara acceptera att jag är och förblir singel men hur lätt är det att stänga av viljan att vara två?

Gör mig förbannad att jag aldrig lyckas utan alltid åker dit på mina egna känslor. Jag menar, för varje gång jag blir ratad så sjunker jag ju bara mer och mer i värde för mig själv, så logiskt sätt: GE FAAN I FÖRSÖK DÅ! Men inte lyssnar jag på det inte, nä nä...

Faan vad arg jag är på mig för det :(

Precis, vad göra? Lite klämkäckt bryt ihop å gå vidare?
Fast min bästa vän fick mig att le lite i bedrövelsen
"minns att vi ska bo ihop när vi e 60, dricka BM å handla rosa saker, jag ser så framemot det".
Men smärtan å tomheten finns tyvärr där....

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Precis, vad göra? Lite klämkäckt bryt ihop å gå vidare?
Fast min bästa vän fick mig att le lite i bedrövelsen
"minns att vi ska bo ihop när vi e 60, dricka BM å handla rosa saker, jag ser så framemot det".
Men smärtan å tomheten finns tyvärr där....

Va bra o ha en backup-plan! Det måste jag skaffa mig, har bara en plan och det är att stå ut, bita ihop så länge det går och sen köra fort med hojen här ifrån och låta världen göra vad den vill... hmm... tja, jag kanske har min plan där då, ensam men ändå, på hojen behöver jag ingen annan heller.

Lycka till med bryta ihopandet och gå vidare. Själv går jag vidare innan jag har så mycket att bryta ihop över, lättast så. Styrkekramar sänds :krama

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Va bra o ha en backup-plan! Det måste jag skaffa mig, har bara en plan och det är att stå ut, bita ihop så länge det går och sen köra fort med hojen här ifrån och låta världen göra vad den vill... hmm... tja, jag kanske har min plan där då, ensam men ändå, på hojen behöver jag ingen annan heller.

Lycka till med bryta ihopandet och gå vidare. Själv går jag vidare innan jag har så mycket att bryta ihop över, lättast så. Styrkekramar sänds :krama

Tack!!!

Jag har i alla fall ett nytt jobb att se framemot alltid något.....
Och ja, flytta ihop med min kompis om en herrens massa år....

sportbike

Guest
Tänk på en sak tjejer, ibland ser man inte skogen för alla träd.

P.Oet

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.788461-vardcentraler-tvingas-stanga

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.771846-systematiskt-fusk-pa-vardcentraler

Äntligen har de stängts av! Vi (jobbar på Vc) kommer nu få ta hand om en del av alla de som listas om via närhetsprincipen o det är ju positivt för oss men att pat drabbas pga dessa vc fiffel o mygel o pengakåthet gör mig förbannad.

Kommer bli en tuff period nu jobbmässigt men glad att de äntligen är avstängda! De ska bet tillbaka varenda krona o polisanmälas!
(de är inte förbjudna att bedriva vård men får ingen ersättning från regionen)

Din signatur;

Det är ju vad tjejen alltid säger till mig.. Va faen!

TooL

Nu med RR-Licens :D
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono 1000R, WR 450F
Måndag :mad:
Kaputt rygg :mad:
Tvättmaskiner på 100 + kg :mad:
Sitta :mad:
Stå :mad:
Ligga :mad:

Hänga i taket o sträcka ut ryggen :tummenupp:
Rosa piller :D

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Massvis med saker.
Mitt Bluetooth-headset ger upp efter 8 timmars lyssnande på ljudbok/5-6 samtal. Så jag fick lyssna på en skraltig radio de sista två timmarna medan jag kaklade då en praktikant har slarvat bort mina Peltor-kåpor :mad:
Jag hatar min rygg då den inte pallar med lika mycket som jag vill.
Och apoteket hade fel i sitt system så jag kunde inte hämta ut mina Tradolan eller Diklofenak eller vad de nu heter så nu får jag äta Alvedon imorgon istället :mad:

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Massvis med saker.
Mitt Bluetooth-headset ger upp efter 8 timmars lyssnande på ljudbok/5-6 samtal. Så jag fick lyssna på en skraltig radio de sista två timmarna medan jag kaklade då en praktikant har slarvat bort mina Peltor-kåpor :mad:
Jag hatar min rygg då den inte pallar med lika mycket som jag vill.
Och apoteket hade fel i sitt system så jag kunde inte hämta ut mina Tradolan eller Diklofenak eller vad de nu heter så nu får jag äta Alvedon imorgon istället :mad:

:va Dags för lite semester eller sjukskrivning.
Du har bara en rygg.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Mina kollegor är idioter och jag är konstant trött. Får nog fan kolla upp tröttheten snart. :(

Tyvärr kan man ju inte räkna med att de kan göra något trots att man kollar upp det... Har ju själv svåra sömnproblem, men när jag kollade upp det så sa de bara att de inte hittade något fel och inte ville medicinera, som de sa, "utan anledning". Jag kan inte sova era jävla murvlar, det är Fan anledning nog! :mad:

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Tyvärr kan man ju inte räkna med att de kan göra något trots att man kollar upp det... Har ju själv svåra sömnproblem, men när jag kollade upp det så sa de bara att de inte hittade något fel och inte ville medicinera, som de sa, "utan anledning". Jag kan inte sova era jävla murvlar, det är Fan anledning nog! :mad:

Mitt problem är det omvända. Kan fan sova 14 timmar i sträck när jag e ledig. Det kvittar om jag sover 5, 6, 8, 10 eller 14 timmar. E fortfarande trött.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA